menin yhteen suurelta osin rahan takia, ja nyt kaduttaa. Olen siis mies, ja nainen on rikas/hyvätuloinen, sekä myös kaunis tietty
Olen itse köyhä ja pitkäaikaistyötön, mitä nyt puuhastelen pientä bisnestä josta saan vähän rahaa. Nainen tienaa aivan valtavat määrät rahaa, ja on sijoituksia sekä muuta omaisuutta...On myös kaunis. Ajattelin aina että tämä on niin hyvä nainen minulle, että pakko yrittää...Että kyllä se rakkaus sieltä tulee. Mutta ei vain tullut, ja moitin itseäni siitä että miksi olen tällainen.
Nyt nainen on raskaana, ja viikko viikolta tuntuu ahdistavammalta. Miksi minä en koskaan saanut niitä joihin ihastuin/rakastuin?
Onko koko loppuelämäni pilalla tämän liiton takia?
M37
Kommentit (47)
Sun pitäisi olla tyytyväinen AP. Parempaa naista on tosi vaikeaa löytää.
Omistaudu olemaan koti-isä? Ei elämä pilalle mene. Lapsissa on tulevaisuus.
Juu, naiset etsii miehen kenelle raskautua
Hyvä yritys, mutta liian ilmeinen. Vaatii syvyyttä vielä. Menehän lenkille välillä, ehkä saat jonkun uuden idean, ettei mene kirjailijanlahjat hukkaan.
Tän on pakko olla provo.. Mieheton oksettavia. Laitat jonkun raskaaksi etkä edes rakasta. Hyppää kaivoon.
Miten ihmeessä onnistuit saamaan tuon naisen?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä yritys, mutta liian ilmeinen. Vaatii syvyyttä vielä. Menehän lenkille välillä, ehkä saat jonkun uuden idean, ettei mene kirjailijanlahjat hukkaan.
Mitä nillität? Ihan hyvä aloitus, kyllä tästä juttua saa. Mene itse lenkille, jos ei keskustelu nappaa.
Vierailija kirjoitti:
Tän on pakko olla provo.. Mieheton oksettavia. Laitat jonkun raskaaksi etkä edes rakasta. Hyppää kaivoon.
Ei ole provo. En tiedä mitä muuta minun pitäisi nyt sanoa...Tämä on vain kokemukseni.
Ja raskaus oli tavallaan vahinko, emme olleet suunnitelleet lasta vielä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Olen pitkäaikaistyötön ja köyhä, mutta siihen huonot puoleni jäävätkin.
Olen fiksu, huumorintajuinen, empaattinen, "osaan ottaa naisen", komea, pitkä, hyvässä kunnossa, nuorekas...Jne
ap
No onhan tämä aivan ilmeinen ja huono parodiaprovoyritys. Mutta on totta, että näin tyhmiä ihmisiä on olemassa. Ja naiset sentään tajuavat nauttia siitä hyvästä, mitä heillä on, vaikka eivät osaisikaan mennä tekemään lisää, mutta ne on useimmin juuri miehiä, jotka jää ruikuttamaan miten heille ei joku anna ja järjestä sitä mitä olisivat elämässä halunneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen fiksu, huumorintajuinen, empaattinen, "osaan ottaa naisen", komea, pitkä, hyvässä kunnossa, nuorekas...Jne
ap
Et taatusti ole.
Kuulostaa hyvin hankalalta ja ikävältä tilanteelta, mutta mielestäni rahan vuoksi kannattaa vielä yrittää. Ehkä joku ulkomaan matka voisi tulla tarpeeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEt taatusti ole.
Hyvät argumentit sulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja silti olet pitkäaikaistyötön?
No onpa uskottavaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ja silti olet pitkäaikaistyötön?
No onpa uskottavaa
Kyllä. Ei ole koulutusta, ja pitkäaikaistyöttömyys yksin riittää syyksi työnantajille olla palkkaamatta.
ap
Ota ero jo nyt. Ennen kuin lapsia on viisi ja olet niiden koti-isä vailla rahaa ja työkokemusta. Kulissiliitossa menee sielu pirstaleiksi, jos ei toista rakasta.
Feel you bro. Kaikki miehet joutuu tyytymään naisvalinnassaan.
Tuhansia vuosia tuollaista pidettiin hyvänä naimakauppana naisille, siinä eli toisen elätettävänä elämänsä ilman tunteita, monelle miehen kuolema oli helpotus, kun leski peri rahat ja sai vapauden. Ei silloin ollut mitään tasa-arvoa, jos miehet joutuivat tyytymään vaimoonsa, he ottivat rakastajattaren sen tilalle, vaimolta ei siihen tarvittu lupia.
Tuo on todella monella naisella tapahtunut, jotkut sopeutuu ja jotkut ei