Nordea verkkopankki ei toimi
Kommentit (104)
Pyrkii korjaamaan vian mahdollisimman pian. Saas nähdä. Viimeksi meni tilit miinukselle ja tuli tupla ellei triplaostoja kortilla. Kyllä käteinen on vaan paras, paha ostaa mitään jos kortit ei toimi.
No eipä ole eka kerta kun nordea ei pelitä, ei tarvitse sotkea venäjää tähän :D
Vierailija kirjoitti:
Pyrkii korjaamaan vian mahdollisimman pian. Saas nähdä. Viimeksi meni tilit miinukselle ja tuli tupla ellei triplaostoja kortilla. Kyllä käteinen on vaan paras, paha ostaa mitään jos kortit ei toimi.
Ainoa vaan että käteinen otetaan kohta pois käytöstä. Siinähän ollaan sitten sähköisen valuutan ja näitten palvelukatkojen jne kanssa.
Vielä rahan siirrossa ongelmia vaikka verkkopankkiin nyt pääsee sisälle.
Ei pääse oma kantaan eikä prepaid-palveluihin.
Vierailija kirjoitti:
Venäjä ehkä häiritsee länsimaiden pankkeja kostona talouspakotteille.
Nordealla ei useampaa vuoteen ole ollut ku ongelmia.
Mulla on aina käteistä kotona, ku en oo vielä päässyt eroon Nordean tilistä, mutta siel on tosi usein ollut päivä että kortit eivät toimi edes.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kortit toimii kaupassa. Toivottavasti jossain välissä toimii ja saa käteistä automaatilta. Ellei ihmiset sitten ole paniikinomaisesti tyhjentäneet automaatit.
Eilen illalla jo siihen aikaan kun joku sanoi että oli ongelmia verkkopankin kanssa, kävin itse kaupassa ja kortti toimi normaalisti. Kotiini päästyäni ei toiminut mullakaan verkkopankki. Nyt kun ketjua lukee, useampi sanoo ettei verkkopankki toimi heillä, minulla taas toimii tällä hetkellä. 🤔
Alueellisesti eroja
Yritin juuri äsken ostaa verkkokaupasta enkä päässyt maksamaan ostostani. Pyörittää latautumista.
Ei vieläkään pääse vieläkään kello .12.41
Mun mobiilipankki toimii ihan normaalisti…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoltotauko 21.30-23
Nordea ajoittanut huoltotauon pääomapaon hillitsemiseksi. Suomalaiset lunastavat paniikissa rahasto-osuuksiaan Venäjältä
Mahdollisesti venäläispankkien sulkeminen rahamarkkinoilta vaati Nordealla ohjelmamuutoksen ja lyhyen käyttökatkon. Normaalistihan nuo ylläpitotyöt tehdään viikonloppuisin.
Pankkiautomaatista saa normaalisti rahaa, mutta rahansiirtoja ei pysty tekemään, joten verkko ostaminen ei ole mahdollista.
Mulla toimii ja on toiminut kokoajan
Viime yönä toimi verkkopankki vähän aikaa ainakin, tosin sitä ennen jumitteli.
Toimiiko se jos toisesta pankista siirtää nordeaan niin voiko nostaa automaatilta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla toimii ja on toiminut kokoajan
Koitappa ostaa jotakin verkosta.
Nordea säästänyt IT-kuluissa. Suojaukset maksaa.
Eilen illalla jo siihen aikaan kun joku sanoi että oli ongelmia verkkopankin kanssa, kävin itse kaupassa ja kortti toimi normaalisti. Kotiini päästyäni ei toiminut mullakaan verkkopankki. Nyt kun ketjua lukee, useampi sanoo ettei verkkopankki toimi heillä, minulla taas toimii tällä hetkellä. 🤔