Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Verenvuoto seksin jälkeen

Vierailija
24.07.2015 |

Harrastimme eilen seksiä poikaystäväni kanssa ja yhtäkkiä hän huomasi minun vuotavan, sillä hänen kätensä oli ihan veressä. Hommat jäi siihen (mies oli kyllä jo ehtinyt saada pariinkin otteeseen, epistä :-D) ja läksin pesulle. Verta ei siis tule mitenkään solkenaan, vessassa käydessä paperiin tulee edelleen verta ja pikkuhousuissa on pakko pitää pikkuhousunsuojaa. Mistä tää vois johtua? Onko jollain samaa ongelmaa? Jostain luin, että esim. kohdunnapukka voi olla niin herkkä, et se ärtyy seksistä ja vuotaa. Huoh, toivottavasti ei jää pysyväksi ongelmaksi, vaan ois joku kertaluontonen juttu...

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut sama ongelma. Kohdunnapukassa nimenomaan on mulla sellaista kudosta joka herkästi ottaa nokkiinsa liian rajusta menosta ja alkaa vuotamaan. Kannattaa kysyä gynekologilta seuraavan kerran kun käyt vuositarkistuksessa, koska seksinjälkeinen verenvuorot on myös joidenkin sairausten oire joten sinun pitäisi pystyä erottamaan "normaali" vuoto ja mahdolliset ongelmat.

Miehellä saattoi myös olla vaan liian pitkät tai risaiset kynnet ;)

Vierailija
2/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itse menisin pikapikaa lääkärille, nimenomaan gynelle, sillä verenvuoto seksin jälkeen voi olla oire kohdunkaulan syövästä. Ja tämä on ihan tosiasia, ei mitään liioittelua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma täällä, alkanut vasta nyt kevät-kesällä. En ole vielä varannut gyneaikaa, mutta varmaan pitäisi kun kyseessä ei ole ollut mikään erityisen suuri penis saati sitten raavittu kynsillä :D

Vierailija
4/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sillä miehellä aika risaiset tai pitkät kynnet pitäisi olla, mikäli saa tuollaista vuotoa aikaan..ihan oikeasti, kannattaa käydä lääkärillä varmistamassa, ettei ole mistään pahanlaatuisesta kyse.

Vierailija
5/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sama ongelma ja oli kyse herkästä verisuonesta joka vuotaa, ei ollut syöpä. Saan lähetteen johonkin kärvennysoperaatioon kuulemma jotta ongelma voisi poistua

Vierailija
6/6 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuo ongelma yhden miehen kanssa. Ei se mielestäni ollut edes mitenkään erityisen rajua, mutta jotenkin vaan vehkeet ei sopineet yhteen.

Ongelma poistui, kun vaihdoin miestä.

Niin ja kyllä kävin gynellä tuossa välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan