Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on pahin rikos, jonka jokin tuttusi on tehnyt

Vierailija
24.07.2015 |

ja oletko rikoksesta kuultuasi ollut yhteydessä enää tähän ihmiseen? Millainen ihminen oli, olisitko etukäteen voinut arvata hänestä?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappo. Tutustuin tähän tyyppiin ja vasta nyöhemmin selvisi että on istunut 8 vuotta linnassa. Pysyttiin kavereina, mutta tiettyä etäisyyttä pidin kumminkin (en koskaan ottanut luokseni kylään, ulkona nähtiin kyllä).

Vierailija
22/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi opiskelukaveri istuu murhasta ja toinen pedofiili.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tutuista puhutaan, heti tulee mieleen kaksi, joista toinen on vankilassa ja toinen on ollut. Murha ja toisella jonkinlainen isompi talousrikos. Murhaajan veljen tunsin paremmin, murhaajaan en ole pitänyt yhteyttä useampaan vuoteen ennen murhaa. Petokseen syyllistyneeseen olen pitänyt paljonkin yhteyttä.

Lisäksi ulkomailla asuessa tutustuin yhteen, joka asui ulkomailla maassa, jonka kanssa ei ollut luovutussopimusta, Suomessa olisi joutunut linnaan. Siellä maassa tutustuin myös yhteen englantilaiseen murhan uhriin, häneen en pitänyt yhteyttä murhan jälkeen. Jos siis muistotilaisuutta ei lasketa.

Kun miettii vähän pidemmälle, tunnen opettajan, joka pääsi linnaan murjottuaan vaimonsa. Olen nähnyt häntä myöhemmin ja tervehtinyt. Nykyään asuu aivan muualla,

Kaikista on ollut lehdissäkin, mutta ei tietääkseni mitään isompaa juttua. 

Vierailija
24/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapon yritys. Olen yhteydessä, koska olemme sukua.

Vierailija
25/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokaiinin hallussapito. Se on tapahtunut ajat sitten nuoruudessa ennen tutustumistamme, ja hän kertoi siitä itse minulle. Seurustelen hänen kanssaan edelleen. Helppo uskoa, että hän on syyllistynyt joskus moiseen.

Vierailija
26/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapon yritys. Pidin yhteyttä vankilassaoloaikanaan ja pidän edelleen. Aina ollut mulle todella mukava ja auttavainen ihminen

Vierailija
27/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:47"]

Yksi opiskelukaveri istuu murhasta ja toinen pedofiili.

[/quote]

Kirjoittiko 15 v tytölle kuvakkeessa "Olet kaunis" ?

Vierailija
28/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelyjä, kavalluksia, omaisuusrikoksia, varkauksia, näpistyksiä, veropetoksia, uhkailuja. Ex-mies kyseessä. Pidän ajoittain yhteyttä kun on pakko.

Vierailija
29/29 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakuutuspetos, kirjanpitorikos, useita kavalluksia, lapsen luvaton haltuunotto. Sosiaaliturvan väärinkäyttö ja valheellisten kirjausten tehtailu julkisiin asiakirjoihin ihan jatkuvaa, joskaan ei ehkä rikollista. Miehen ex kyseessä ja en todellakaan ole tekemisissä hänen kanssaan. Kyllä, olisin uskonut sen hänestä, mutta mies ei. Vielä kaikkien noiden petosten jälkeenkin hän vakuutteli, ettei nainen ole koskaan halunnut kenellekään pahaa.