Uusi tori
Onko teistä uusi tori.fi hyvä? Musta aivan karmean epäkäytännöllinen.. Vai enkö vaan osaa?
Kommentit (12)
On taas raakileena pistetty käyttäjille beta versio. Hirveetä kuraa. Moni lopetti käytön heti kun kaupat jää tekemättä, viestit ei tuu perille eikä sähköpostiin ilmoituksia niistä. Hyvin ne vetää..
Ainakin hakuvahtien osalta on huonontunut, eikä pysty säätämään että millaisena näyttää, kuhunkin ilmoitukseen on tuhlattu monta riviä kun tarvitsisi olla vain osviittaa yhdellä rivillä ja pienellä kuvaikonilla jolloin näkisi kokonaistilanteen paremmin.
Joku osaava voisi tehdä uuden alustan. IT-osaamista pitäisi Suomessa olla jo aika paljon. Käyttäkää osaamistanne hyödyksi.
Tosi surkea ja vaikea käyttää, vähentynyt käyttö paljon. Jos oli hyvä toimiva tori niin miksi tehtiin siittä noin surkea tekele? Ei enää kiinnosta käyttää84
Joo ihan hirveetä kuraa! Eipä tartte enää käyttää...
Hyvästi Tori, monivuotinen "ystäväni".
Ei tule enää sähköpostia jos olet saanut uuden viestin.
Muutenkin koko Tori on karmeaa paskaa kun köyhät yrittää siellä ostaa mahdollisimman halvalla ja tingata vielä lisää.
125 euron arvoinen tuote myynnissä 60 eurolla niin tulee "hei,läehteekö 40?"
Vierailija kirjoitti:
Ei tule enää sähköpostia jos olet saanut uuden viestin.
Muutenkin koko Tori on karmeaa paskaa kun köyhät yrittää siellä ostaa mahdollisimman halvalla ja tingata vielä lisää.
125 euron arvoinen tuote myynnissä 60 eurolla niin tulee "hei,läehteekö 40?"
Mä tarjoon sulle 20 egee ku tuot mulle kotiin. Kiitos kaupoista, odottelen vielä klo 14 saakka.
Kun esim. asunnot ja mökit poistettiin, voitaisiinko kaikki poistua sivuilta. Miksi me tollot alistutaan tähän huonnonnukseen! Ei alistuta!
Olen kuullut sanottavan samaa. Mobiiliversio toimii kuin ennenkin?