Kariniemen kananpojan jauheliha
Miten kokkaatte tämän? Onko hyvää? Mitä siis lisukkeeksi?:) Vinkkejä! En ole ikinä maistanut, mutta ostin kun oli tarjouksessa. Millä kannattaa maustaa?
Varmaan tyhmiä kysymyksiä, mutta olen 20-vuotias valmisruokien suurkuluttaja, koska kaikki mitä kokkaan niin epäonnistuu aina.. Joten odotan mielenkiinnolla tätäkin projektia :D en kuitenkaan viitsi vetää noita valmisruokia tai elää jugortilla sentään ihan jatkuvasti :D svinkit kehiin!
Kommentit (18)
Ainiin tosiaan ei ole esim. kermaa tällä hetkellä. Jääkaapissa siis tämä jauheliha 400g, valkosipuli creme bonjour, kurkkua, salaattia, paprika.. pakkasessa hernemaissipaprika pussi.. Mausteita löytyy kyllä.
Mä tein siitä mangotuorejuustoa käyttäen kastikkeen
tuli jopa hyvää! ensin jauheliha paistinpannuun, pikkusen sipulia, mausteita, hemapa sekaan ja pari rkl creme bonjouria.. Sitä olisi voinut laittaa enemmänkin :D mutta jee kyllä tämä ihan syötävää on kerrankin!
Vieläpä kevyttä.. laskiskelin että noin 250kcal per annos. tästä satsista tuli 3 annosta. en tosin laittanut mitään öljyjä pannulle, sillä viimeksi kun tien samantapaista niin tuntui, että koko lautanen lillui :D mutta ie palanut pohjaankaan!
tunge perseeseen, marinoi siellä, ulosta parin tunnin päästä ja syö
Broilerpyöryköitä, salaattia ja esim riisi/muusi?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 01:13"]Broilerpyöryköitä, salaattia ja esim riisi/muusi?
[/quote]
Tässä ei helposti voi epäonnistua, katso kotikokin sivuilta vielä ohjeet :) älä rupea mitään monimutkaisia juttuja vääntämään, ne menevät pilalle varmemmin.
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/253380/Broileripy%C3%B6ryk%C3%A4t/
Käy kaupassa täydentämässä jääkaappia ja kaappeja ja tee noita. Sulla on tosi vähän ruuanlaittoaineksia.
Mä olen myös tehnyt kanapyöryköitä. Tuli hyviä.
Myös broilerikiusauksen tekoon sopii.
Jos haluat jotain tooosi helppoa niin paista jauheliha, sekaan 1 kanaliemikuutio, keitä riisiä ja sekoita jauheliha valmiiden riisien joukkoon. Heitä vaikka se he-ma-pa -pussi sekaan myös. Tai paprikaa tai mitä keksitkään. :)
Paista lihat, mausta kanaliemikuutiolla (tai suolalla ja pippurilla), lisää pari ruokalusikallista venhäjauhoja,sekoita ja lisää vettä pikkuhiljaa, näin saat kanakastikkeen. :) mausta sillä bonjourilla ja halutessasi lisää paprikaa joukkoon. Keitä lisukkeeksi perunoita tai riisiä!
Kuka vitun urpo syö valmisruokia?
http://www.kotikokki.net/reseptit/nayta/32671/Broileripy%C3%B6ryk%C3%A4t%20uunissa/
selkeät ohjeet. onnistut varmasti! luultavasti kaapistasi ei löydy korppujauhoja, mutta kaupan kautta menet niin löytyy.. (omilla lapsillani tälälläiset tuotteet puuttuivat).. ei välttämättä heti ensimmäisenä tule kaupassa mieleen!
Ap täällä.. Täytyy kokeilla noita pullia joku kerta, näyttävät herkullisilta! tänään en kuitenkaa ehdi enää kauppaan kun työt odottavat... Voisiko näistä siis tehdä jonkun ihan vaan hemapa-jauheliha sekoituksen?:D jos vaan joku viitsii niin saa aste asteelta kertoa miten etenen :D !!! kyllä, kaipaisin ihan selkeät ohjeet sen sijaan, että menen itsekseni töppimään.
Löytyy kyllä riisiä ja makaroniakin, mutta koitan kevennellä (15kg ylipainoa), joten vähentänyt niitä..
UP:)