Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mustat miehet on niin kenkäfriikkejä?

Vierailija
23.07.2015 |

Mistä se niiden sneakerhead hommansa oikein kumpuaa? Valkolaiset hyvä että kerran vuodessa ostaa uudet kengät, niin nämä tummemmat ei muuta teekään, kun bongailee ja shoppailee uusia lenkkareita! Kaikki on hyvin niin kauan kun jalassa on puhtaat hienot tossut. Oikeasti se on ihan hyvä juttu, mutta ihmettelen vain, että miten tämä vaaleampi puoli ei ole yhtään samalla tavalla innostunut?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla afroamerikkalainen mies ja sillä enemmän kenkiä kuin mulla. Aina kun tulee jotkut uudet kengät niin pakko saada ne. Ei mitään tietoa mistä johtuu, voisi kyllä hiukan rajoittaa kun kaappitilaa ei älyttömästi ole...

Vierailija
2/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:14"]

Joo mulla afroamerikkalainen mies ja sillä enemmän kenkiä kuin mulla. Aina kun tulee jotkut uudet kengät niin pakko saada ne. Ei mitään tietoa mistä johtuu, voisi kyllä hiukan rajoittaa kun kaappitilaa ei älyttömästi ole...

[/quote]

Kysypä siltä, että hei kultsi, mikä tämä teidän juttu oikein on? :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:18"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]

Tai sitten toisinpäin, joltain valkoselta mieheltä voisi kysyä, että miksi te ette ole noin friikkeinä kenkiin.

Vierailija
4/9 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:14"]

[/quote]

[/quote]
Kysytty on, sanoo että ne nyt vaan on "siistejä". Kai se nyt vaan on joku niiden juttu joka on meille vaikea ymmärtää, ei munkaan mies tajua miksi kuolaan joittenkin merkkilaukkujen perään:D

Vierailija
5/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:20"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 23:14"] Joo mulla afroamerikkalainen mies ja sillä enemmän kenkiä kuin mulla. Aina kun tulee jotkut uudet kengät niin pakko saada ne. Ei mitään tietoa mistä johtuu, voisi kyllä hiukan rajoittaa kun kaappitilaa ei älyttömästi ole... [/quote] Kysypä siltä, että hei kultsi, mikä tämä teidän juttu oikein on? :) [/quote] Kysytty on, sanoo että ne nyt vaan on "siistejä". Kai se nyt vaan on joku niiden juttu joka on meille vaikea ymmärtää, ei munkaan mies tajua miksi kuolaan joittenkin merkkilaukkujen perään:D

[/quote]Orjuudessa oli huonot kengät tai ei ollenkaan. Olisiko siitä jäänyt, plus urbaani identiteetti.

Vierailija
6/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että omistaa kengät, on varmaan Afrikassa merkki suuresta vauraudesta ja hyvinvoinnista ja menestyksestä. Statussymboleja.

Vierailija
7/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne ole vähän joka sortin friikkejä?

Vierailija
8/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut on, suurella osalla neekereistä ole mitään kenkiä, mutta jos Suomen sossu alkaa sponsorilsi niin niin hyvää ei edes ole että kiittäen kelpaisi.

Vierailija
9/9 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 08:50"]

Se, että omistaa kengät, on varmaan Afrikassa merkki suuresta vauraudesta ja hyvinvoinnista ja menestyksestä. Statussymboleja.

[/quote]

Myös sandaalit on merkki omistajansa  jonkinlaisesta   varakkuudesta.  Kun on sandaalit niin on heimoyhteisössä jonkinlaisessa kultti asemassa.  Naiset etenkin ovat myötämielisiä sandaalien omistajia kohtaan. On osoitus  henkilön  kyvykkyydestä. 

Toki lenkkarit on paljon enemmän. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi