Kumpi kuvaus seuraavista sopii sinuun paremmin:
A) Olet ystävällinen, iloinen, hiukan ujo ja jonkin verran miellyttämishaluinen henkilö. Olet tarkka mitä sanot, jotta et loukkaisi ketään. Olet yleisesti ottaen hyväntuulinen ja huumorintajuinen. Olet laajasti pidetty ihminen, sinusta ei juuri kellään ole negatiivista sanottavaa. Sinun kanssa keskustellessa jää mukava olo.
B) Olet räiskyvä, iloinen ja puhelias ihminen. Juttelet mielelläsi kaikkien kanssa ja puhut joskus ajatuksiasi ääneen. Saatat huomaamatta pahoittaa herkemmän ihmisen mielen, sillä et itse loukkaannu kovin helposta ja sinulle voi sanoa asioita ' suoraan' .
Sinusta joko tykätään kovasti tai ei sitten ollenkaan. Olet kaukana neutraalista ihmisestä.
Millainen tunne sinulla on, kumpana tyyppinä sinua pidetään? Kumpi haluaisit olla?
Kommentit (5)
Sillä erotuksella, että nykyään valitsen aika tarkkaan, missä avaan suuni ja missä olen hipihiljaa. Mulla oli varsinkin lapsena paljon pulmaa suuren suuni kanssa, joten olen varmaankin opetellut varautuvaisemmaksi sosiaalisissa tilanteissa.
On minussa kyllä jonkin verran B:tä. Eli en ole kovin ujo.
On täysin totta, että moni minusta pitää, ja moni inhoaakin. Äiti sen jo opetti, että kaikkia ei voi miellyttää. Ei kaikkiin suuntiin voi kumartaa, ilman että pyllistää toisille!
En haluaisi olla A, koska siinä on piirteitä, jotka liippaavat läheltä epärehellisyyttä, jota vihaan. Minusta on pelottavaa, että joku voi huolella miettiä mitä sanoo ja kenelle, oli se sitten miellyttämisen halua tai muuta. Tästä A-kuvauksesta tulee mieleen eräs entinen paras ystäväni; ongelmaksi välillemme muodostui juuri tämä luottamus. Miten voit luottaa ihmiseen, joka päättää huolellisesti mitä sanoo, kuinka paljon ja kenelle??
työelämässä voin työskennellä kaikkien kanssa, vaikkemme ylimpiä ystäviä olisikaan.
No en tiedä pidetäänkö minusta.