Olin pari viikkoa deittisovelluksessa hakemassa vain seksiä
Lopetin koska sen lisäksi että mihillä oli kovat vaatimukset ulkonäköni, persoonani ja kaiken muun mahdollisen suhteen joka ei millään tavalla liittynyt seksiin. Heillä oli kovat tavoitteet itselleen ja sitten MINULLE sen suhteen että sainko varmasti O:n, mikä on se kikka tai nappi jolla saan !?!
Olin ollut niin puutteessa että pelkkä seksi jo riitti. Mutta valitettavasti minuun ei ole kikkaa, minun täytyy luottaa, välittää ja haluta miestä.
Suurin ja tärkein sukupuolielimeni on aivoni!
Sen lisäksi että yritetään kontrolloida kaikkea muuta mahdollista, yritetään kontrolloida minua ja saanko minä. Aivan kuin se olisi jokin pinnallinen meriitti. Ulkonäköni ja muu kestää, mutta tämä asia ei.
Iso turn off, poistin koko palvelun.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH taas vauhdissa. Pitkästyttävää.
Sinä kyr pä aivo olet kh-jargonis kanssa vauhdissa joka ketjussa, painu hel vettin!
Ja lisää pukkaa! KH saa ensi jouluna pukilta risuja.
Tämä mies on todellakin aivan pihalla. Miksi vainoaa naista?
Mistä päättelee että hän on mies? Onko hän erilainen kuin sinä, ja siksi ei ole nainen? Mitä jos hän onkin muunsukupuolinen? Todennäköisesti hän kuitenkin on nainen.
MIten jaksat idiootti mies?
Vierailija kirjoitti:
Olen siis nainen, jos se jäi epäselväksi.
Mistä sinut löytää ja minkä ikäinen olet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KH taas vauhdissa. Pitkästyttävää.
Sinä kyr pä aivo olet kh-jargonis kanssa vauhdissa joka ketjussa, painu hel vettin!
Ja lisää pukkaa! KH saa ensi jouluna pukilta risuja.
Tämä mies on todellakin aivan pihalla. Miksi vainoaa naista?
Mistä päättelee että hän on mies? Onko hän erilainen kuin sinä, ja siksi ei ole nainen? Mitä jos hän onkin muunsukupuolinen? Todennäköisesti hän kuitenkin on nainen.
MIten jaksat idiootti mies?
🤣🤣🤣
Et sinä mikään nainen ole, vaan umpihullu mies. Ei kukaan nainen ole tuollainen, hyh stana!