Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pari viikkoa deittisovelluksessa hakemassa vain seksiä

Vierailija
28.02.2022 |

Lopetin koska sen lisäksi että mihillä oli kovat vaatimukset ulkonäköni, persoonani ja kaiken muun mahdollisen suhteen joka ei millään tavalla liittynyt seksiin. Heillä oli kovat tavoitteet itselleen ja sitten MINULLE sen suhteen että sainko varmasti O:n, mikä on se kikka tai nappi jolla saan !?!

Olin ollut niin puutteessa että pelkkä seksi jo riitti. Mutta valitettavasti minuun ei ole kikkaa, minun täytyy luottaa, välittää ja haluta miestä.

Suurin ja tärkein sukupuolielimeni on aivoni!

Sen lisäksi että yritetään kontrolloida kaikkea muuta mahdollista, yritetään kontrolloida minua ja saanko minä. Aivan kuin se olisi jokin pinnallinen meriitti. Ulkonäköni ja muu kestää, mutta tämä asia ei.

Iso turn off, poistin koko palvelun.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti AP, opettele kirjoittamaan selkeästi.

Kirjoitustyylisi on niin sekavaa, ettei ajatuksiesi sisälle pääse lukematta tekstejäsi 10 kertaa.

Mahdatko olla juuri nyt henkisesti aika rikki? Vaikutat siltä.

Voimia jatkoon.

Vierailija
22/44 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti AP, opettele kirjoittamaan selkeästi.

Kirjoitustyylisi on niin sekavaa, ettei ajatuksiesi sisälle pääse lukematta tekstejäsi 10 kertaa.

Mahdatko olla juuri nyt henkisesti aika rikki? Vaikutat siltä.

Voimia jatkoon.

Mahdatkohan itse olla henkisesti rikki kun koko ajan tulet tänne minua haukkumaan :D

Minä voin oikein hyvin.

Vai ärsyttääkö kun et ymmärrä miten naista tulisi tyydyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat henkistä yhteyttä, älä etsi "pelkkää seksiseuraa".

Aika yksinkertaista ainakin useimmille meistä.

Vierailija
24/44 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat henkistä yhteyttä, älä etsi "pelkkää seksiseuraa".

Aika yksinkertaista ainakin useimmille meistä.

Luulin sen oleavan aika yksinkertaista että olen jo sanonut usemman kerran että etsin seksiseuraa, mutta se ei ollutkaan minun juttuni?

Mutta sinäkin olet vain se yksi ja sama tai useampi jolla on niin heikko itsetunto että täytyy täällä roikkua muita haukkumassa. Kertoo vain asioita sinusta.

Vierailija
25/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt oikein tulkitsin niin AP etsi seksiseuraa, mutta ei saavuttanut sellaista rentoa fiilistä joka joskus syntyy uudenkin tyypin kanssa ja jossa seksikin voisi sujua.

Miehet yrittivät liikaa ja seksi tuntui suoritukselta (ottamatta kantaa AP:n omaan panokseen, josta emme tiedä), eikä hauskanpidolta dandom tyypin kanssa.

Useimmilla se varmaan menee juuri noin. Itse en ole uskaltautunut edes kokeilemaan.

Vierailija
26/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt oikein tulkitsin niin AP etsi seksiseuraa, mutta ei saavuttanut sellaista rentoa fiilistä joka joskus syntyy uudenkin tyypin kanssa ja jossa seksikin voisi sujua.

Miehet yrittivät liikaa ja seksi tuntui suoritukselta (ottamatta kantaa AP:n omaan panokseen, josta emme tiedä), eikä hauskanpidolta dandom tyypin kanssa.

Useimmilla se varmaan menee juuri noin. Itse en ole uskaltautunut edes kokeilemaan.

Kiitos! Juurikin näin se on.

Vierailija
27/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tää haiskahtaa KH:n sivupersoonalta? Loppuiko ideat kesken ja piti keksiä uusi asia mistä mouhota?

Mitä hittoa sä noilta sovelluksilta odotit? Tunnetko nyt itsesi paremmaksi ihmiseksi?

Kuka on KH?

Vierailija
28/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KH taas vauhdissa. Pitkästyttävää.

Tanan despootti! Minä en ole kirjoittanut tuota siis en ole AP.

Mutta ihan hyvä kirjoitus.

Painu stalkkari mäkeen, olet itse hullu.

Minämietin Ukrainan tilannetta enkä deittipalstoja, sitäpaitsi olen naimisissa ja seksielämäni oikein hyvää.

Sulle suosittelen lääkäriin menoa, tarvitset oikeasti hoitoa. Varmaan olet salaa kade kun olen niin monesti kertonut miten hyvää seksiä saan ja usein. Olet varmasti itse pahassa puutteessa.

Vierailija
29/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä kyr pä aivo olet kh-jargonis kanssa vauhdissa joka ketjussa, painu hel vettin!

Vierailija
30/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on just hassua että miehen oletetaan "tyydyttävän nainen", kun oikeasti tärkeää olisi että pidetään hauskaa toista kunnioittaen.

Vierailija
31/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tanan despootti! Minä en ole kirjoittanut tuota siis en ole AP.

Mutta ihan hyvä kirjoitus.

Painu stalkkari mäkeen, olet itse hullu.

Minämietin Ukrainan tilannetta enkä deittipalstoja, sitäpaitsi olen naimisissa ja seksielämäni oikein hyvää.

Sulle suosittelen lääkäriin menoa, tarvitset oikeasti hoitoa. Varmaan olet salaa kade kun olen niin monesti kertonut miten hyvää seksiä saan ja usein. Olet varmasti itse pahassa puutteessa.

KH taas vauhdissa! Aika viihdyttävää!

Vierailija
32/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä kyr pä aivo olet kh-jargonis kanssa vauhdissa joka ketjussa, painu hel vettin!

Ja lisää pukkaa! KH saa ensi jouluna pukilta risuja.

Vierailija
33/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä ymmärrän kirjoituksen pointin. Naisen orgasmi on miehelle meriitti, siksi mies voi kytätä ja ehkä jopa vaatia sitä tavalla, joka saa aikaan suorituspaineita naiselle. Sitten taas kun on suorituspaineita, orgasmin saavuttaminen on vaikeaa tai mahdotonta.

M50

Vierailija
34/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toi on just hassua että miehen oletetaan "tyydyttävän nainen", kun oikeasti tärkeää olisi että pidetään hauskaa toista kunnioittaen.

Luulen että tuo oli tässäkin se ongelma, kunnioitus!

Sitä tavallaan yritin tuoda esille, miehet harrastavat näitä suhteita itsekeskeisistä syistä, ei heitä oikeasti kiiinnosta se toisen saaminen vaikka niin esittäisivät. Se on vain yksi sulka hattuun. Ilman kunnioitusta.

Eivätkä he edes tiedä mitä menettävät, jos ei anna mitään aitoa, ei sellaista mysökään saa.

T Se oikea Ap

Vierailija
35/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä ymmärrän kirjoituksen pointin. Naisen orgasmi on miehelle meriitti, siksi mies voi kytätä ja ehkä jopa vaatia sitä tavalla, joka saa aikaan suorituspaineita naiselle. Sitten taas kun on suorituspaineita, orgasmin saavuttaminen on vaikeaa tai mahdotonta.

M50

Juuri näin, kiitos!

Vierailija
36/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi on korkein päämäärä, mutta ei sitä tarvitse ajaa kuin käärmettä pyssyyn. Kynttilää kannattaa pitää vakan alla. Iso O kehittyy kyllä omalla painollaan. Joskus on hyvä ajoittaa oma tulemisensa samaan hetkeen kun nainen, joskus voi vielä jäädä tarkkailemaan tilannetta, josko hän haluaisi lisää.

Vierailija
37/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä mies on todellakin aivan pihalla. Miksi vainoaa naista?

Vierailija
38/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelee että hän on mies? Onko hän erilainen kuin sinä, ja siksi ei ole nainen? Mitä jos hän onkin muunsukupuolinen? Todennäköisesti hän kuitenkin on nainen.

Vierailija
39/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelee että hän on mies? Onko hän erilainen kuin sinä, ja siksi ei ole nainen? Mitä jos hän onkin muunsukupuolinen? Todennäköisesti hän kuitenkin on nainen.

Mies onja hullu onkin.

Kenellä voi ollamotiivi vainota jotain naisat, joka ajaa naisen nautintoa, muulla kuin miehellä? Ei nyt naisella ainakaan...

Vierailija
40/44 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuo oli tässäkin se ongelma, kunnioitus!

Sitä tavallaan yritin tuoda esille, miehet harrastavat näitä suhteita itsekeskeisistä syistä, ei heitä oikeasti kiiinnosta se toisen saaminen vaikka niin esittäisivät. Se on vain yksi sulka hattuun. Ilman kunnioitusta.

Eivätkä he edes tiedä mitä menettävät, jos ei anna mitään aitoa, ei sellaista mysökään saa.

T Se oikea Ap

Näin miehenä minua vähän kiusaa että väität tietäväsi mitä miehet haluavat.

Jos etsit seksiä, niin sitä saat, teknisen suorituskeskeisenä. Oikeastaan olen positiivisesti yllättynyt että partnerisi ovat ainakin teknisesti huomioineet sinut.

Jos muuta haluaa pitää ensin jutella tunneissa mitattava aika, ja useimmiten sitten todeta että eipä tälläkään kertaa synkannut.

Nettideittailu on tavattoman vaikeaa ja useimmat deitit ovat pettymyksiä tai puolivillaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme