Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maailman ärsyttävin kysymys?

Vierailija
23.07.2015 |

Inspiraatiota aikaisemmasta ketjusta, jossa aloittaja koki sinkkuuden utelun maailman ärsyttävimmäksi. Mikä sinun mielestäsi on juuri sinulle esitetty maailman ärsyttävin kysymys? Itse vastaan, että utelut syntyperästäni, sillä en ole ihan suomalaisen näköinen. Miksi minun tarvitsisi selostaa sukuhistoriani joka toiselle tuntemattomalle vastaantulijalle? Arrrghhhh... Raivostuttavaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:23"]

Montako lasta sulla on?

Se on ikävin kysymys siksi, koska yksi lapseni on kuollut. Aina, kun vastaan tuohon kysymykseen, joudun päättämään, sanonko vain elossa olevien lasten lukumäärän (jolloin tuntuu pahalta ja huonolta äidiltä kun jätän kuolleen lapsen huomiotta) vai sanonko täyden lukumäärän, jolloin jos myöhemmin henkilö näkee perheeni, hän alkaa kummastella, missä se kolmas lapsi on.

Yleensä sanon tuohon kysymykseen, että minulla on "muutama" lapsi.

[/quote]

Mulla on samantapainen, uudet ihmiset kysyvät onko mulla kuinka monta sisarusta ja tuntuu väärältä ja haikealta sanoa että yksi veli vaikka oikeastihan mulla on kaksi veljeä, toinen vain on siirtynyt ajasta ikuisuuteen.

Vierailija
22/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:21"]

"Ootko laihdutuskuurilla" Kun en ota toista pullapalaa tai kieltäydyn jäätelöstä. Kun ihmisen on vaan pakko syödä aina kaikki herkut mitä on tarjolla..

[/quote]

Tähän voin kyllä yhtyä itsekin. Olen pitkä ja hoikka enkä vaan pidä makeasta. Yllättävän vaikea asia ihmisille tajuta, etten himoitse pullaa tai täytekakkua.  Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävin on varmaan se kun jankutetaan samaa kysymystä, esim "otatko keksin? No otan nyt yksi, nää on tosi hyviä. No mikset ota? Leivoin nää ihan äsken, maista nyt. Etkö sä nyt ota?" No en ota usko jo

Vierailija
24/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä kokeillut lääkettä/hierontaa/fysioterapiaa/kylmähoitoa/jumppaa/venyttelyä jne., kun puhutaan pitkäaikaissairaasta kipukroonikosta. KUULE KIITTI VINKISTÄ, ENPÄ ITE OIS TAJUNNUT OSTAA BURANAA APTEEKISTA! KIITTI KUN KERROIT MULLE JOTAIN, MITÄ LUKUISAT TAPAAMANI ERIKOISLÄÄKÄRIT EIVÄT OLE OSANNEET KERTOA! Ymmärrän, että tarkoittavat vain hyvää, mutta silti... Jos on työkyvyttömyyseläkkeellä, on "ehkä" sellaisessa tilanteessa, että on tullut terveyskeskuksen fysioterapia ja apteekin käsikauppalääkkeet kokeiltua. 

Vierailija
25/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelu vieraasta numerosta ja vastattuani siihen kysymys "onko siellä ******* itse puhelimessa"? Puhelu siis lehtimyyjältä.

"Missä sä oot"? -kysymys puhelimessa. Mitä ihmettä se sinulle kuuluu, missä olen..

Vierailija
26/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuiko?

Vierailija
27/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkas teette sen pojan? Kaksi ihanaa pientä tyttöä olemme saaneet ja se riittää meille!!

Vierailija
28/28 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Milloin teille tulee lapsia?"
No se nyt ei kuulu tasan kenellekään muulle kuin itselleni ja puolisolleni.

"Paljonko sä painat?" Tai "Syötkö sä koskaan mitään?"

Syön, syön herttinen sentään justiinsa niin paljon, kuin naisen kuuluukin (keskimääri 2000 kcal/päivä). Harrastan vain liikuntaa niin paljon, ettei paljoa vararengasta ole paljoa päässyt kertymään...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan