Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos tyttöjen futisjoukkueella on mies valmentaja

Vierailija
11.07.2015 |

onko tämä valmentaja heidän kanssa pukuhuoneessa ennen peliä kertomassa taktiikoita, pelipaikkoja jne? Oletetaan että tytöt ovat jotain 15-17v.

T. Valmentajaksi haluava M24

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaa valmentajaksi...?

Vierailija
2/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ps. ei ole mitään pervoja taka-ajatuksia, mietin vain rehellisesti miten hommat hoidettaisiin. Sehän olisi varmasti molemmille osapuolille vähän awkward situationi jos tytöt vaihtaisivat vaatteita urheilullisen nuoren miehen edessä.

AP

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

on. mutta pukeutumisen ja suihkun aikana odottelet ulkona ja kun menet sisään koputat ensin ja odotat sisään pyyntöä.  

Vierailija
4/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]

[/quote]

Miksipäs ei. Minua pyydettiin. Saa potkia palloa kentällä ja ihan mukavaa hommaa pääsääntöisesti.

AP

Vierailija
5/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:42"]

[/quote]

Miksipäs ei. Minua pyydettiin. Saa potkia palloa kentällä ja ihan mukavaa hommaa pääsääntöisesti.

AP

[/quote]

Minkä verran tuollaisista hommista yleensä maksetaan?

Vierailija
6/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:39"]ps. ei ole mitään pervoja taka-ajatuksia, mietin vain rehellisesti miten hommat hoidettaisiin. Sehän olisi varmasti molemmille osapuolille vähän awkward situationi jos tytöt vaihtaisivat vaatteita urheilullisen nuoren miehen edessä.

AP
[/quote]
Omalla tyttärellä (tosin nuorempi ja eri laji) valmentajat eivät ole pukuhuoneessa silloin, kun tytöt vaihtavat vaatteita / käyvät suihkussa. Palaverit tms. pidetään silloin, kun kaikki ovat saaneet vaatteet vaihdettua.

Vierailija
7/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:50"]

[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 20:42"]

[/quote]

AP

[/quote]

Minkä verran tuollaisista hommista yleensä maksetaan?

[/quote]

Vapaaehtoistyössä saat maksaa kaiken itse ja vielä saat haukut päälle.

Vierailija
8/8 |
11.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla aina ollut ja on edelleen miespuolinen valmentaja (joukkuelaji). Juuri niin kun sanottiin, ennen peliä pyydät että joku tulee kertomaan kun kamat vaihdettu ja menet sitten pukuhuoneeseen. Mikäli pitkä palaveri, on se hyvä pitää vaikka bussissa tai pelipaikalla heti ennen vaatteiden vaihtoa ja tarvittaessa vaihdon jälkeen toinen. Pelin jälkeen hoidetaan ensin loppupalaveri pukuhuoneessa, jonka jälkeen lähdet ulos odottamaan bussia/kyytiä (=kahville jojon kanssa tunniksi :D)

Minun lajissani naisvalmentajat harvassa, joten en ole koskeen kokenut tätä vaikeaksi tai epämukavaksi. Nykyään kun ollaan aikuisia ja joku vahingossa vilauttelee valmentajalle, niin eniten noloksi menee valmentaja... :D pukukoppihuumoria :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän