Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvallisempaa jatkoille miehen luokse vai mies omaan kotiin?

Vierailija
23.07.2015 |

Huomenna on perjantai ja todennäköisesti jonkinlainen seura haussa. Mietin vain että kumpi on käytönnössä "turvallisempaa", lähteä miehen luokse jatkoille vai ottaa se omaan kämppään. En tahtoisi tulla pahoinpidellyksi tai ryöstetyksi tms.

Miten te mammat, jotka olette joskus harrastaneet yhdenyön-juttuja, olette toimineet?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet? Olen parikymppinen ja olen harrastellut yökyläilyjä paljon puolin ja toisin. Ei sillä varmaan ole paljon merkitystä, kummin päin tekee. Varsinkin jos sinun ei pidä aamulla poistua ennen miestä.

Vierailija
2/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen parikymppinen. Huolestuttaa ehkä eniten se, että seurustelevat ystäväni eivät ikinä ole kiinnostuneita jatkoilemaan, joten olisin yksin miehen kanssa ja täten hänen 'armoillaan', jos hän joksikin sekopääksi paljatuukin.

Toisaalta ei innosta paljastaa omaa kotia ja osoitetta jollekkin tuntemattomalle, mutta toisaalta olo on paljon turvattomampi vieraan luona. Argh!

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä päästäisi miestä kotiini. Mieti jos yhden illan suhteesi lähtee aamulla ja huomaat sitten tavaroita hävinneen? Tai sitten yhtäkkiä muutaman päivän päästä mies on ovesi takana ja ajatteli tulla noin ohimennen käymään? Voi olla kaukaa haettu mutta on sattunut. Kyllä menisin sen miehen luokse ja jos jotain sattuu niin vedä turpaan, potkaise haarojen väliin ja juokse karkuun :D

Vierailija
4/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos et lorttoilisi, paljon helpompaa eikä tarvitse pelätä kenenkään puolesta!

Vierailija
5/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää hotelliin.

Vierailija
6/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama se on, missä paikassa sä ne jalat levität.

Vierailija
7/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko pakko mennä ollenkaan, jos epävarma olo?

Vierailija
8/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tän takii en harrasta näitä. Parisuhdeseksi kunniaan. Ja siinä väleissä kun ei oo suhteita voi turvautua omaan apuun. Säästyypähän taudeilta ja raskauksiltakin. Kondomikin voi mennä rikki.

Vierailija
9/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]

Itse en kyllä päästäisi miestä kotiini. Mieti jos yhden illan suhteesi lähtee aamulla ja huomaat sitten tavaroita hävinneen? Tai sitten yhtäkkiä muutaman päivän päästä mies on ovesi takana ja ajatteli tulla noin ohimennen käymään? Voi olla kaukaa haettu mutta on sattunut. Kyllä menisin sen miehen luokse ja jos jotain sattuu niin vedä turpaan, potkaise haarojen väliin ja juokse karkuun :D

[/quote]

Aaveemamma pahoinpitelee koska vaan miehen sairaalakuntoon. Ikävä kyllä tosielämässä äärimmäisen harva nainen pystyy miestä turpaan vetämään - ellei ehkä yllätyshyökkäyksen turvin. 

Jos olisi pakko valita, kutsuisin miehen kotiini. Ennemmin minun turvallisuuteni kuin tavaroideni. Onneksi ei ole pakko valita.

Vierailija
10/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisinta olisi, jos menisitte seuraavana päivänä kahvilaan.

Vierailija
11/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lorttoile, enkä koe oloani epävarmaksi. En ikinä lähde sellaisten mukaan, ketkä herättää mussa pienimpiäkään epäilyksen tunteita. Mutta tiedän että toisesta ihmisestä ei voi ikinä tietää täysin, ja onhan John Wayne Gacy ollut todella charmikas mies.

Haluaisin vain tietää mikä olisi "parempi" vaihtoehto".

Vierailija
12/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että harrastin aikoinani. Mielummin omassa kodissa. Jos tyyppi epäilyttää niin parempi jättää väliin.
Jos menet miehen mukaan, onko kavereita hänen luonaan?
Jos kotiisi, mitä jos varastaa jotain? Kaveriltani varastettiin kerran puhelin.

Vierailija
13/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoraa ympäriinsä.

Vierailija
14/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"]

[/quote]

Aaveemamma pahoinpitelee koska vaan miehen sairaalakuntoon. Ikävä kyllä tosielämässä äärimmäisen harva nainen pystyy miestä turpaan vetämään - ellei ehkä yllätyshyökkäyksen turvin. 

Jos olisi pakko valita, kutsuisin miehen kotiini. Ennemmin minun turvallisuuteni kuin tavaroideni. Onneksi ei ole pakko valita.
[/quote] En ole mamma :D "Ikävä kyllä tosielämässä äärimmäisen harva nainen pystyy miestä turpaan vetämäänä"
Senkö takia lehdissä onkin sitten tasaisin väliajoin uutisia kuinka nainen raiskattiin?

Vierailija
15/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:54"] Itse en kyllä päästäisi miestä kotiini. Mieti jos yhden illan suhteesi lähtee aamulla ja huomaat sitten tavaroita hävinneen? Tai sitten yhtäkkiä muutaman päivän päästä mies on ovesi takana ja ajatteli tulla noin ohimennen käymään? Voi olla kaukaa haettu mutta on sattunut. Kyllä menisin sen miehen luokse ja jos jotain sattuu niin vedä turpaan, potkaise haarojen väliin ja juokse karkuun :D [/quote] Aaveemamma pahoinpitelee koska vaan miehen sairaalakuntoon. Ikävä kyllä tosielämässä äärimmäisen harva nainen pystyy miestä turpaan vetämään - ellei ehkä yllätyshyökkäyksen turvin.  Jos olisi pakko valita, kutsuisin miehen kotiini. Ennemmin minun turvallisuuteni kuin tavaroideni. Onneksi ei ole pakko valita. [/quote] En ole mamma :D "Ikävä kyllä tosielämässä äärimmäisen harva nainen pystyy miestä turpaan vetämäänä" Senkö takia lehdissä onkin sitten tasaisin väliajoin uutisia kuinka nainen raiskattiin?

[/quote]

No jos olet pappa, niin sitten olet jatkoilla tasavertainen toisen miehen kanssa. Minä olen nainen ja tiedän, että olisin surkean alivoimainen tappelussa jopa pituiseni ja painoiseni miehenhippiäisen kanssa. Mitä raiskauksiin tulee, niissä on vielä paljon muutakin, halvaannuttavaa uhkaa ja ehkä teräaseita tms.

Ikinä en neuvoisi ketään menemään tuntemattoman miehen luo asenteella "jos jotain sattuu niin lyö ja juokse".