Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jos tulisi oikeasti uhka?

Vierailija
28.02.2022 |

Mä lähettäisin lapseni ja vaimoni äkkiä jonnekkin turvaan ja käskisin pitää lapsesta huolta. Se olis ainakin itelle tärkeintä jos tietäisi, että oma lapsi ja vaimo on jossain turvassa. ❤

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne ilman sinua suostuisi olemaan ja haluaisivat siellä muualla huolenpitoa.

Vierailija
2/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkahan on jo olemassa tälläkin hetkellä. Se, miten todennäköistä on, että Suomessakin alkaisi aseet paukkumaan, on asia erikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvassa? Hevosen?

Vierailija
4/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhka on täällä, koska woket janoaa suursotaa. Suomikin mukana ärsyttämässä harhaisilla öyhötyksillään.

Vierailija
5/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nato ei voi antaa Suomelle apua, koska se ajaisi Yhdysvallat mukaan sotaan täysimääräisesti ja se olis sisäpoliittisesti mahdoton tilanne USA:lle + aloittaisi kolmannen maailmansodan.

Vierailija
6/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin siis lähettäisit ?

Vierailija
7/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nato ei voi antaa Suomelle apua, koska se ajaisi Yhdysvallat mukaan sotaan täysimääräisesti ja se olis sisäpoliittisesti mahdoton tilanne USA:lle + aloittaisi kolmannen maailmansodan.

Höpö, höpö. Mistä tää outo fantasia oikeen kumpuaa? Nato antaa parhaillaankin apua Ukrainalle, joka on sodassa Venäjän kanssa. Vai luuletko todella, että Nato mittavastikin avustaa Ukrainaa parhaillaan sodassa Venäjää vastaan, mutta ei voisi avustaa Suomea sodassa Venäjän hyökkäystä vastaan? Ei Suomi ole mikään erityinen 3. maailmansodan laukaisija Natolle tai USA:lle.

Vierailija
8/8 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähettäisin lapset turvaan isovanhempiensa kanssa. Minä ja mies jäätäisiin maanpuolustushommiin, mies rintamalle ja minä kotirintaman töihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme