Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne kannattaa muuttaa Oulun alueella?

Vierailija
23.07.2015 |

Ja minne ei?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ~3-wee lapsi niin Kaijonharjuun mielellään kun mun lapselle tekis hyvää saada rauhallisia kavereita.

Vakavasti puhuen paras paikka riippuu useasta teidän perheen piirteestä.

Vierailija
2/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin Kemeleeseen, paremmat palvelut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kriteerejä esim. työpaikan sijainnin mukaan?

Vierailija
4/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vältä: Meri-Toppila, Rajakylä, Kaukovainio, Kaijonharju, Itä-Tuira.

Vierailija
5/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia jos on: Värttö, Saarela, Oulun Kiviniemi, Kivikkokangas, Kirkkokangas. Ja ei kannata muuttaa Toppilaan, Rajakylään ja ehkei välttis Tuiraankaan. Mietin vaan kouluja lähinnä.

Vierailija
6/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan siihen taloon, missä lapsentappajaäiti säilöi niitä sikiöitään/vsuvojaan..

Vierailija
7/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karjasilta, raksila. Mukavaa rauhallista seutua keskustan lähellä.

tosin puistossa ja täälläkin on minua kehotettu varomaan paikan yksityistä päiväkotia (ei saa kuulemma laittaa päikyn nimeä nettiin, kun pyytävät poistamaan keskustelut)

Vierailija
8/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäristökunnat kiinnostaa enemmän, oon käsittänyt, että niissä toimii paremmin tk:t yms?

Vierailija
9/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oulunsalo täynnä lessuja. Kaijonharju, Rajakylä, Toppila, Kaukovainio ja Kaakkuri niitä huonoja.

Kuivasjärvi, Kuivasranta, Ritaharju, Metsokangas, Kivikkokangas ainakin kivoja :)

Vierailija
10/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään tk:n voi valita Oulun alueella vapaasti. Jos kuitenkin ympäristökunnat niin muuttaisin ehdottomasti Kempeleeseen. T.Ex-kempeleläinen

Vierailija
11/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuira, Itä tai länsi.
Kaikki palvelut, uimaranta, keskustaan matkaa 1,5km :)

Vierailija
12/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:39"]

Karjasilta, raksila. Mukavaa rauhallista seutua keskustan lähellä.

tosin puistossa ja täälläkin on minua kehotettu varomaan paikan yksityistä päiväkotia (ei saa kuulemma laittaa päikyn nimeä nettiin, kun pyytävät poistamaan keskustelut)

[/quote]

No kannattaa kysellä siellä hoitopaikan ohi kulkiessa, mitä av:lle kuuluu, ovatko ehtineet olla av-poliisina tai edes provota riittävästi, kun pihallakin välillä pitää olla.

Vierailija
13/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauas keskustasta. Varmaan 30-40 vuotta ollut pelkkää remonttia ja rakentamista, eikä loppua näy. Tyhjäksi jääviä kerrostaloja rakennetaan varsinkin Etu-lyöttyyn. Oulu on nykyisin myös todella vaarallinen kaupunki varsinkin lapsille, kaupunginosista suurin osa on ongelmalähiöitä. Nokian lisäksi niin moni muu firma lopetti ja suurin osa kaupungin asukkaista on nyt köyhiä. Julkinen salaisuus on se että kaunpungin johto on myös korrputoitunut.

Ulkopaikkakunnista mm. Liminka ja Kempele ihan jees, vapaampi hengittää kuin Oulussa ja turvallisempaa.

Vierailija
14/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän alueina Peltolasta, Raksilasta, Intiöstä, Kasarmirannasta, Värtöstä ja Kastellista. Sopivan matkan päässä keskustasta ja ainakin itse olen kokenut perusrauhallisiksi alueiksi.

Vierailija
15/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaukovainio ei ole enää mikään 90-luvun hurjapääkaupinginosa. Olen asunut nyt 3 vuotta OSTARIN lähellä ja vähän kauempanakin. Ei mitään ongelmia vaikka asun kaupungin vuokratalossa ns. Huonomaineisessa talossa. Ihmettelen, mistä nää väittee kumpuaa :D Ostarilla on se juoppojengi. So what, niitä on kaikkialla, eikä ne tee mitää ku sä et huomioi tai välitä niistä.

Haluaisin asua itse etu-lyötyssä, mutta ei varaa tällä hetkellä :D

Vierailija
16/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois.

Vierailija
17/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulukuntaa on ihana uusi alue. Ei kasva mammutti alueeksi kuten kaakkuri, metsokangas tai ritaharju. Ei kerrostaloja? Sopiva matka keskustaan.

Vierailija
18/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kastelli on mukava ja rauhallinen paikka :)

Vierailija
19/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:44"]Kauas keskustasta. Varmaan 30-40 vuotta ollut pelkkää remonttia ja rakentamista, eikä loppua näy.
[/quote]
Valitettavasti tämä on totta. Näivettynyt, arinalle menetetty paska kaupunni, joka ei osaa tukeutua muuhun kuin Nokian raunioihin. Oulussa olisi tarvetta myös muunlaisille bisneksille.

Vierailija
20/54 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kempele on ainakin tosi kivan näköistä seutua, kauniita okt-alueita yms. Oulunsalossa on paljon lestoja. Muhos vähän kauempana on jo ihan maalaiskunta, samaten Tyrnävä. Haukipudas kanssa ihan ok.