Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko kohdunsuu avautua "huomaamatta" kovasti?

Vierailija
23.07.2015 |

Odotan kolmatta ja aiempi lapsi tuli avautumisvaiheessa vauhdilla. Nyt viimeksi viikko sitten tarkistettaessa kohdunsuu oli 3cm auki. Mulla juilinut ja vihlomut sen jälkeen, tänäänkin alavatsassa kuukautisolot ja alapäässä vihloo välillä kovasti. Valkovuoto on runsasta. Mutta ei ole kipeitä supistuksia, kiristystä kyllä. Engän voi synnärillekään näin lähteä, mutta jännään paljonko voi olla auki ja mitä jos ponnistustunne rysähtää sitten ihan liian vauhdilla enkä ehdi edes synnärille?! 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä viikot?
Mulla samaa, mutta vasta rv 28. Mietin myös, että kuinka tässä käy.. Kolmas tulossa.
En siis osaa auttaa :(

Vierailija
2/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo laskettu aika mennyt. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaneet kipeät supistukset aina vasta 7cm kohdalla, ja kakkonen syntyi 40min kipeiden alkamisen jälkeen (12 supistusta). Kolmonen käynnistettiin, 3 tuntia kesti synnytys.

Vierailija
5/5 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:52"]Jo laskettu aika mennyt. Ap
[/quote]
Kun synnärille pääsin olin 5 cm auki, siihen asti ollut kivuttomia suppareita. Oli siis kuitenkin keskittymistä vaativia, vaikkei sattunut... Varmaan kuin harjoitussupistukset? En ole koskaan kokenut sellaisia joten en ole varma. Ajankulukseni kuitenkin kellotin, ja olivat säännöllisiä, tarpeeksi pitkiä ja tarpeeksi lyhyellä väliajalla. Ensimmäinen kunnon kivulias supistus sitten tulikin synnärin pihassa ja tunnin sisällä poika oli maailmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kolme