Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

155-160 senttinen nainen yiritti iskeä minua tänään

Vierailija
23.07.2015 |

kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:16"]

Kaverini on noin 155cm ja on todellinen taskuvenus! Kaikki miehet käy aina ihan kuumana häneen, ei tarvitse kuin kaupan kassalla olla hänen kanssaan ja johan on kassapoika jopa numeroa ollut pyytämässä useaan otteeseen. Kaverini on todella flirtti ja sängystäkin löytyy vähintään kerran kahteen viikkoon uusi mies, joiden lisäksi on tietenkin näitä vakipanoja suuri määrä. Ehkä se paistaa jo naamasta? :D Ai niin, ja itse olen 159/46 joten en mikään kateellinen amatsooni. Mutta en osaa, enkä haluakaan olla niin flirtti, se on jo hieman kiusallista sivustaseurattavaa, tätä kun tapahtuu missä ikinä olemmekin.

[/quote]

"Kaverini" on 150 senttinen ja painaa lähemmäs 100 kiloa, eli muotona on pallo. Hänelläkin on useita seksikumppaneita, joka ei kyllä johdu siitä että hän olisi ns. tasskuvenus vaan koska on helppo ryhävalas, vähintään joka viikonloppu häneltä löytyy uusi mies sängystä, eikä siinä ole mitään kadehdittavaa... Kyllä häneltäkin kassapojat kyselevät numeroa, en kyllä ymmärrä miksi.

Vierailija
62/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]

kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm

[/quote]Olet nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm
[/quote]

Vai niin :) Mun exä oli 193cm ja mä 158cm. Ja noi esikoulujutut on kyllä niin naurettavia.

Vierailija
64/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli varmaan Kylie korkokengät jalassa.

Vierailija
65/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota et osaa suomea kai hyvin tuon pituiset eivät suomeksi ole mitään naisia, vaan lapsia. Tytöksi voi sanoa mutta nainen tarkoittaa täysikasvuista ja aikuista.

Vierailija
66/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]

[/quote] Ei sitten Mila Kunis tai Natalie Portman kelpaisi? Soittaisitko suutasi niille?
[/quote]
Kuniksen tiedän, mutta se pitkä tyttö samassa sarjassa oli minun makuun paljon enemmän, Kunis vetoaa varmaan pedofiileihin sellainen on hän ja tuosta Nataliasta en oo edes kuullut koskaan mitään, pitäiskö tietää?
t. Mies 188 cm

Vierailija
67/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:13"]

Itse oon 155cm ja voin kertoa että kyllä miehet kuolaa tälläisen lyhyenkin perään :P varsinkin kun vielä laittaa korot ;) onneks oon lyhyt, paljon enemmän seksi asentoja pitkän miehen kanssa :P ihanaa olla lyhyt ja hoikka, miehen paljon helpompi napata syliinkin :P

[/quote]

Mistä ihmeestä sinä tiedät yhtään mitään seksasentojen määristä eri mittaisilla ihmisillä? :D

Sen sijaan voin vain kuvitella miten ihanaa on suutelu 20-30 cm pituuserolla, miehen niska on lujilla paitsi tietenkin jos hän nostelee sinua syliin :) Kaikkia ihmisä ei viehätä lapsen mitoissa olevan naisen nostelu.

Vierailija
68/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 176cm nainen, seurustelen 193cm miehen kanssa. Ikinä en ole saanut kärsiä pituudestani, päinvastoin saan jatkuvasti kehuja varsinkin pitkistä sääristäni.
Taitaa tämä pitkien ihmisten viha olla vaan täällä av:lla. Oletteko katkeria vai mikä mättää? Lisään vielä, että itse en nää lyhyydessäkään mitään pahaa. Ei ihmisen pituus loppujen lopuksi ole niin iso asia, antaa kaikkien kukkien kukkia :)

Vierailija
69/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:42"]

Jankuttaminen ihmisten pituudesta on mielestäni hämmästyttävää.

Harva saa itse päättää omaa pituuttaan...

[/quote]

Harva lyhyt näyttää olevan sinut pituutensa kanssa. Sen verran paljon on pituuttua parjaavuia aloituksia :)

Vierailija
70/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa ja he vakuuttavat vähälläkin sanomisella. Tämä on kylmä totuus! 

T. N174cm

ps. Katseet kääntyy kaikkialla, missä pitkä kaunis nainen kävelee.

Vierailija
71/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on lyhytkasvuisuuden raja? Joku 150cm vai miten? Eikös teillä alle tämän pituisilla ole jo raajoissakin kehityshäiriöitä? Itse tunnen 2 tämän mittaista aikuista ja heillä on kädetkin alimittaiset. Muutoinkin ovat kasvoiltaankin hieman erikoisen näköisiä. Ei kääpiöitä, mutta samanlaisia piirteitä kuitenkin. T: 172cm

Vierailija
72/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:29"]Mikä on lyhytkasvuisuuden raja? Joku 150cm vai miten? Eikös teillä alle tämän pituisilla ole jo raajoissakin kehityshäiriöitä? Itse tunnen 2 tämän mittaista aikuista ja heillä on kädetkin alimittaiset. Muutoinkin ovat kasvoiltaankin hieman erikoisen näköisiä. Ei kääpiöitä, mutta samanlaisia piirteitä kuitenkin. T: 172cm
[/quote]

Oletko älykääpiö?
Aasiassa kaikki ovat kääpiöitä mielestäsi.

Vierailija
73/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:24"]Pitkät ihmiset saavat parempaa palkkaa ja he vakuuttavat vähälläkin sanomisella. Tämä on kylmä totuus! 

T. N174cm

ps. Katseet kääntyy kaikkialla, missä pitkä kaunis nainen kävelee.
[/quote]

Ei mitään väliä, koska oma elämä on kunnossa. Ei voisi vähempää kiinnostaa. Elämässä on tärkeämpiäkin asioita, kuin pituus, ulkonäkö tai raha.

Keskituloinen, älykkyydeltään keskinkertainen,lyhyt mutta onnellinen nainen.

Vierailija
74/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet naiset on ihanampia kuin pitkät. Enkä ole ainoa mies. Pienestä naisesta voi jotenkin huolehtia ja ottaa haltuun paremmin :) Ja pienuus on monessa naiseen liittyvässä asiassa kaunista ;)

Vierailija
75/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

56: Oi wau. Noiden asioidenko takia sinä päätit hedelmöittymishetkelläsi syntyä ja kasvaa pitkäksi? Olitpa nero.

Vierailija
76/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 21:50"]

Minua ei kiinnosta minkä pituinen ihminen on, siihen ei voi vaikuttaa. No koroilla mutta hitusen. Olen vain onnellinen kun rakastamani mies on raamikas ja sovimme hyvin yhteen. Muilla ihmisillä ei ole niin väliä, mitä ajattelevat ja minkä pituisia he ovat.

[/quote]

Onko miehesi on siis lyhyt ja raamikas, vai minkä ihmeen takia tulet kertomaan, ettei pituudella ole väliä, mutta raamikkuudella on? Sitähän sinä nimittäin tuossa korostit. Yhtä pinnalllisia asioita molemmat.  

Vierailija
77/77 |
24.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskahousumeininkiä.