155-160 senttinen nainen yiritti iskeä minua tänään
kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm
Kommentit (77)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm
[/quote]
mitä sitten,mulle kelpaa lyhyemmätkin naiset.
m181/16cm
älkää dissatko pitkiä ihmisiä nyyh tulee paha mieli :(
Maahiset täällä ulisee.. Taisi mennä tunteisiin? -ap
Niin muoki,nyt ollaan asuttu yhdessä seitsämän kuukautta. En tiedä mikä se luulee olevansa mut kone se on sängyssä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:50"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:45"]
Selvästi yli 180 cm nainen,joka on saanut pakit mieheltä pituutensa vuoksi.
[/quote]
Näinkö ei voi käydä lyhyelle naisella?
[/quote]
Näin 187 senttisenä miehenä sanon että 97 prosentille miehistä 140-160 senttiset naiset käy oikein loistavasti pituutensa puolesta. Sen sijaan mitä enemmän mennään yli 170 sentin, sitä enemmän alkaa tökkiä ja yli 180 senttiset on valtaosalle totaalinen turn off.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]
kaupassa! Repesin vain nauruun, silitin sen tukkaa ja sanoin että kokeiles uudestaan kun olet päässyt esikoulusta. t. mies 190cm
[/quote]
Oletpa varsinainen herrasmies.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 11:39"]
Pienet naiset on ihanampia kuin pitkät. Enkä ole ainoa mies. Pienestä naisesta voi jotenkin huolehtia ja ottaa haltuun paremmin :) Ja pienuus on monessa naiseen liittyvässä asiassa kaunista ;)
[/quote]
Miten minkäänkokoinen nainen "otetaan haltuun"?!
Pienet naiset on ihanampia kuin pitkät. Enkä ole ainoa mies. Pienestä naisesta voi jotenkin huolehtia ja ottaa haltuun paremmin :) Ja pienuus on monessa naiseen liittyvässä asiassa kaunista ;)
[/quote]Mistä alapeukut. Paljon yli 170 cm nainen ei ole hyvä, liian massiivinen.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:32"]
[/quote]
Miten minkäänkokoinen nainen "otetaan haltuun"?!
[/quote]
Pieni nainen jota voi katsoa ylhäältä alaspäin sopii nille miehille, joilla on ongelmia itsetunnon kanssa ja kohtaaminen samalla tasolla on jo pelottavaa :)
Olen kuullut pallon haltuun otosta, mutta ilmeisesti mies haluaa hallinoida myös naista... täytyy vain toivoa, että löytyy naisia jotka haluavat olla hallinoitavana :)
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:02"]
[/quote]Mistä alapeukut. Paljon yli 170 cm nainen ei ole hyvä, liian massiivinen.
[/quote]
Oletko itse jotenkin hentoinen? Fyysisesti tai psyykkisesti?
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 09:16"]
Taitaa tämä pitkien ihmisten viha olla vaan täällä av:lla. Oletteko katkeria vai mikä mättää?
[/quote]
Ööh, no ainakin tässä keskustelussa lähinnä parjataan lyhyitä. On myös keskusteluja, joissa pitkiä haukutaan, mutta mikä pointti on kostaa se olemalla itse yhtä idiootti? En ymmärrä näitä "puutarhatonttu ja amatsoni" -kommentteja yhtään.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Oletko itse jotenkin hentoinen? Fyysisesti tai psyykkisesti?
[/quote]Naisen tulee olla miestä heikompi. Ja erityisesti fyysisesti vahva tai muuten kookas nainen on jotenkin norsumainen, voimanpesä.
Munmielestä lyhyet naiset on nimenomaan jotenkin puoleensavetäviä. Toki arvostan muutenkin semmoista "suloisuutta" ja viattomuutta. Mutta kaikki naiset johon olen elämäni aikana ihastunut/rakastunut/rakastanut ovat olleet max 165cm. Joku niissä on. Itse en ole kovinkaan lyhyt, 187cm.
Kaikki naisen voima ja naisen suuruus on tympeää katsella. Sääret ovat tietysti plus pitkissä. Mutta mieluummin pienempi tyttö, on niin söötti.
N. 155-173 cm, tuohon väliin pitäisi jo sopia. En voi katsella ylös naiseen. 75
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 17:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 20:38"]
[/quote]
Oletpa varsinainen herrasmies.
[/quote] Olen lapsirakas herrasmies joka kertoo asiat miten ne on. Nautin womanlettien peppukivusta. -ap
Joku isokokoinen mamma hieman avautuu :D
Katseleeko miehesi pieniä ja siroja? Onhan se melkoista jos matamin kenkä on kokoa 42 ja miehenkin tennari liian pieni.
Ole siinä kaunis ja siro sitten ja pura sitä av:lla.
[quote author="Vierailija" time="24.07.2015 klo 19:46"]
Joku isokokoinen mamma hieman avautuu :D Katseleeko miehesi pieniä ja siroja? Onhan se melkoista jos matamin kenkä on kokoa 42 ja miehenkin tennari liian pieni. Ole siinä kaunis ja siro sitten ja pura sitä av:lla.
[/quote] Womanletti siinä taas itkee. Olen raamikas 190 senttinen Mies. -ap
Hmm. Minä olen seurustellut/tapaillut vaikka minkä mittaista, pituista, painoista miestä. Miksi te jotkut miehet olette niin saakelin pinnallisia? Ihan oikeasti, jotain järkeä nyt. Pituus, kengän koko tai peniksen mitat ei ole niitä asioita joita ihminen itse päättää.
Miksi joidenkin naisten on niin vaikea käsittää ettei pitkät ja komeat miehet halua lapsilleen maahisten geenejä? Womanlettien pojista tulee heikkoja alle 170 senttisiä koulukiusattuja luusereita ja tytöistä vihaisia, persjalkaisia suomikantturoita. -ap