Seurakunta ElämänSana Turussa?
Kommentit (26)
Ihan ap kun haluat pitää huolta ettei ystävä joudu harhaan tai menetä meilenterveyttään.
Siunausta sinulle <3
Puhuvat kieliä ja ovat tiukkoja. Tunnen sieltä eronneen ja itsekkin olen minimaalisesti pyörähtänyt siellä. Ohjaa ystäväsi vapaa seurakuntaan. Itse en usko mihinkään, mutta olen jostain syystä pyörinyt piireissä ja kuullut juttuja niiltä jotka ovat enemmän sisällä olleet niissä molemmissa.
Kiitos, itselläkin joitain huonoja kokemuksia, nuori herkässä iässä olevan ei sovi hurahtaa mihinkään lahkoon mukaan. Kehotan katselemaan isompia seurakuntia, varmempia, että välttyy fundamenttaalisuudelta, kun ei voi tietää eikä nähtävästi tarkistaa saarnoistakaan. Se mitä tv 7 näkyy on suht hyvää, mutta mistä tietää onko kulissia vaan. Jollainhan ne jäsenet on sinne houkuteltava.
Siunausta myös sinne päähän <3
ap
Haluaisin perusteluja ystävälleni, etten vaan sanomatta mitään tyrmää ideaa. Tuttuni on suht nuorivielä, eikä välttämättä osaa varoa lahkolaisuutta, tai tunnistaa mitään vääriä oppeja, ennenkö on liian myöhäistä ja systeemi on imaissut sisällensä.