Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt faktatietoa. Mitä putin aikoo seuraavaksi. Minua pelottaa.

Vierailija
28.02.2022 |

Olen tyhmä. Enkä jaksa perehtyä asiaan. En ymmärrä uutisista paljoakaan. Vilisee vieraita termejä yms

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tiedä.

Vierailija
2/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ota nokkaunet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisimmin:

Neuvottelut Ukrainan kanssa eivät johda mihinkään.

Venäjä lisää uutta vaihdetta silmään, josta saatiin esimakua jo Harkovassa, missä kymmeniä siviilejä kuoli ja satoja haavoittui.

Tavoitteena myös Kiovan saartaminen, joka olisi sinne jääneille katastrofi.

Vierailija
4/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinua nyt ihan kamalasti taida pelottaa jos et jaksa edes nettiä selata.

Onko sinulla sitten joku hätä? Et varmaankaan ole pommitettavana juuri...

Vierailija
5/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktaa on vain se että on suuruuden hullu ja häntä vit*ttaa läntinen maailma nyt ja koston tunnemme selkärangassa. Ydinase on liian helppo, eiköhän jotain kiduttavaa ja tuskallista ole tiedossa.

Trump oli kevyttä shaisshea tähän hulluun verrattuna.

Vierailija
6/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvaan, että Putin tapattaa ensin valtavat määrät niin omiaan kuin ukrainalaisia... sitten tulee siihen tulokseen, että jonkun Suomen saa helpommalla kuin tuon pirun Ukrainan.

Vierailija
7/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Putin aikoo jatkaa sotaa kunnes Ukraina on jyrätty matalaksi. Ei se tänne ole hyökkäämässä. Venäläisiltä meni juuri pankkitalletukset ja osakesijoitukset vessasta alas.

Vierailija
8/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Faktaa on vain se että on suuruuden hullu ja häntä vit*ttaa läntinen maailma nyt ja koston tunnemme selkärangassa. Ydinase on liian helppo, eiköhän jotain kiduttavaa ja tuskallista ole tiedossa.

Samaten Kim Jong Un alkaa näyttää ihan vaan pikkukylän kylähullulta

Vierailija
9/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua huolettaa tässä nyt eniten se, että Venäjä on saamassa liittolaisia. Jos Valko-Venäjä tosiaan liittyy sotaan Venäjän kanssa, tää kriisi laajenee ja eskaloituu. Tohon hullujen pahojen remmiin löytyy muitakin tulijoita, esim. Pohjois-Korea voisi yllättäen tarjota Venäjälle apuaan. Sitten olemme maailmansodassa.

Vierailija
10/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran tiedetään varmuudella mitä Venäjä ilmoittanut Suomen Natoon liittymisestä, että tulee sotilaallisia seurauksia, kaipa se tarkoittaa aseellista konfliktia.

Vierailija
11/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole oleellista. Voi hyökätä Suomeen tai olla hyökkäämättä. Jos hyökkää, sitten jatkamme siitä, lapset ja vanhukset turvaan maaseudulle tai ulkomaille. Sota ei kestäisi kauaa. Sitten katsottaisiin rauhan ehdot. Ja niillä elettäisiin. Ihmisiä on ympäri maailmaa mitä erilaisimmissa oloissa, ja he pärjäävät siellä. Kyllä mekin selvitään, tulee mitä tuleekin.

Vierailija
12/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pudottaa Tsar Bomban Kiovaan.

Vierailija
13/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiukuttelee Suomelle koska suomalaiset heittävät koirankakkapussit suurlähetystön pihamaalle tietenkin :D

Vierailija
14/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä haluttaisi vaihtaa U:n johto ja saada asiallinen systeemi. Eivät luota nyk. johtoon. Näin olen ymmärtänyt. Valloitus maapaloissa saattaa olla samaan aikaan. 

Vierailija
15/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuaakin pelottaaa näin adhd ihmiseenä.

Vierailija
16/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen että Ukrainan jälkeen saartaa Suomen Ahvenanmaan ja Lapin kautta.

Vierailija
17/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuaakin pelottaaa näin adhd ihmiseenä.

Tossta jäädytetystä 600 miljardista kun saiis 2 miltsiä itellle niiin se voisi lohduttaaa ja rauhoitttaa.

Vierailija
18/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut että saattaisi uhitella ydinaseilla niin, että laukaisee sellaisen johonkin mereen tms, pelotellakseen. 

Vierailija
19/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse nyt erikseen kirjoittaa ” minua pelottaa” tai pian meillä on tässä ketjussa lähes 5 miljoonaa viestiä.

Vierailija
20/25 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaten Kim Jong Un alkaa näyttää ihan vaan pikkukylän kylähullulta

Juu, Kimille näköjään riittä vuodesta toiseen jatkuvat nukketeatterinäytökset pienine variaatioineen ja että 90-luvun urheilutähdet käy moikkaamassa aina välillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi