Nyt faktatietoa. Mitä putin aikoo seuraavaksi. Minua pelottaa.
Olen tyhmä. Enkä jaksa perehtyä asiaan. En ymmärrä uutisista paljoakaan. Vilisee vieraita termejä yms
Kommentit (25)
Jospa se on tämän päivää laskenut rupliaan ja todennut ettei oo enää varaa muuhun kuin täyskäännökseen.
Ei ärsytetä sitä nyt. Natolla ei kannata uhata. Se antaa Putinille vain syyn kohdistaa ohjukset Helsinkiin. Tää on ihan selvä. Se ei voi kasvojaan menettämättä enää perääntyä uhkauksistaan, joten on parempi, ettei tolla Nato-kortilla juuri nyt provosoida. Jos vielä toi toinen ydinasehullu länsimaiden vihaaja ei P-Korea alkaa tässä houkutella Putinia hyökkäämään kaikkien Naton laajenemista yrittävien maiden kimppuun (minkä se taatusti tekee, onhan Pohjois-Korean etu, että koko Eurooppa ajautuu kaaokseen), on selvää, että pienikin vihje Suomelta siihen suuntaan saa hyökkäyksen kohdistumaan seuraavaksi tänne
Kukaan ei tiedä mutta oletettavasti Venäjä ja Valko-Venäjä jatkaa hyökkäystä ja he yrittävät moukaroida ukrainalaisia kaupunkeja tankeilla ja tykistöllä. Jos Ukraina torjuu hyökkäykset niin lopulta oma kansa kääntyy Putinia vastaan ja Venäjällä tapahtuu vallankaappaus. Putin joutuu syömään syanidikapselin välttääkseen oikeudenkäynnin.
Juu, nyt kannattaisi jättää kaikki mahdollinen Nato-kommentointija vaateet ihan minimiin ja mitään koirankakkoja ja venäläisten kimppuun käymisiä ei saa tapahtua. Ollan hiljaa kuin hiiret.
Sitä ei tiedä edes itse Putinikaan.
Panokset on ainakin koventuneet. En aiemmin nähnyt että venäläiset olisi paukuttaneet kaupunkeja MLRS:llä mutta nyt on siihen asti edetty.