Tunnetteko/tiedättekö yli 185cm naisia?
Kiinnostaisi tietää paljonko tällaisia superpitkiä naisia on, itsehän keskipituisena vain haaveilen noin uljaista mitoista. :p
Kommentit (9)
Mä oon 188 cm. Käytän parhaimpina päivinä 10 cm korkkareitakin. Tuossa aiemmin mies on kertonut parin pituudet, joten kerron minäkin: minä 188 cm, mies tsägällä 173 cm. Mies tykkää pitkistä naisista ja mä itse asiassa tykkään lyhyistä miehistä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:34"]Mä oon 188 cm. Käytän parhaimpina päivinä 10 cm korkkareitakin. Tuossa aiemmin mies on kertonut parin pituudet, joten kerron minäkin: minä 188 cm, mies tsägällä 173 cm. Mies tykkää pitkistä naisista ja mä itse asiassa tykkään lyhyistä miehistä.
[/quote]
Kuuletko paljonkin ihastelua/ihmettelyä pituudestasi? :D
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:36"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:34"]Mä oon 188 cm. Käytän parhaimpina päivinä 10 cm korkkareitakin. Tuossa aiemmin mies on kertonut parin pituudet, joten kerron minäkin: minä 188 cm, mies tsägällä 173 cm. Mies tykkää pitkistä naisista ja mä itse asiassa tykkään lyhyistä miehistä. [/quote] Kuuletko paljonkin ihastelua/ihmettelyä pituudestasi? :D
[/quote]
No maireaa ihastelua paljon, mutta tiedä sitten, kuinka rehellistä se on. Mua ei liikuta mihinkään suuntaan :) Oon tällainen kuin oon ja ihan tyytyväinen siihen. Korkkareita käytän, koska mulla on aika ruman malliset sääret ja ne saa ne näyttämään paremmilta. En mä haluaisi pidempi tästä enää olla, enkä kyllä varsinaisesti lyhyempikään. Oon ihan hyvä just tällaisena :)
Oletko ammatiltasi kampaaja sinä pitkä nainen? Tiedän erään espoolaisen kampaajan joka oli varmaankin ainakin 188 cm.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:39"]
Oletko ammatiltasi kampaaja sinä pitkä nainen? Tiedän erään espoolaisen kampaajan joka oli varmaankin ainakin 188 cm.
[/quote]
En ole kampaaja, ja asun aika paljon pohjoisemmassa :) Terkkuja tunnistaneille ;P
En tiedä, pisin jonka tiedän on 182. Sillä on ollut paljon pitkän selän kanssa ongelmia, joten ei käy kateeksi.
Toki tunne, heitä on nuoremmissa nykyään aika paljon. Ovat kauniita, sopusuhtaisia nuoria naisia. Suurin osa onneksi kantaa myös itsensä kauniisti, eli ovat hyväryhtisiä. Eivät onnekseen ole liian nuorina ja epävarmoina eksyneet tälle palstalle...
Tyttöystäväni. Hän on 186cm. Itse olen 175cm mies, eli ei olla niin tavallinen pari.