Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olet ja mitä teet juuri nyt?

Vierailija
23.07.2015 |

Minä voisin aloittaa kertomalla, että olen vessassa ja odotan äitiäni kylään.

Missä te olette ja mitä teette?
(Joo tylsä torstai, onko muilla? :D)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:19"]

Minä voisin aloittaa kertomalla, että olen vessassa ja odotan äitiäni kylään. Missä te olette ja mitä teette? (Joo tylsä torstai, onko muilla? :D)

[/quote]

Yllätys yllätys. Istun kotona koneella ja luen tätä av-palstaa. Varmasti olis jotain järkevämpääkin tekemistä.

Vierailija
2/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh, me voimme kyllä hankkia runeberginkadun ja kampin kulmille sellaista porukkaa jonka jälkeen häirikkönaikkonen ei todellakaan huutele mitään pakkomielteisenä jonkun miehen perään.

Noh, ase comissa nayttaa olevan häiriönpoistajia tarjolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona sohvalla katson yleisurheilua telkkarista. Kohta vielä koira pissille. Sitte teen ristikkoa, luen av puhelimesta ja juon varmaan teetä. Hitto tää ilta ei eroa eilisestä eikä huomisesta.

Vierailija
4/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkona lenkkipolun varrella pusikossa. Päälläni on vain kumisaappaat ja pitkä sadeviitta sekä päässäni sukkahousut. Seuraava lenkkeilijä, kun juoksee tosta ohi, hyppään sen eteen ja paljastan mun komean kyrvän sille.

Vierailija
5/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona olen. Pullataikina nousemassa. Kohtaa pyöritteleen pullat ja makea iltapala tiedossa. Pähkäilen josko hakis vadelmahilloa ja kuohukermaa ja tekis ihan laskiaisversiot. Nam.

Vierailija
6/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin makkaraa ja nyt juon kaljaa ja piereskelen sohvalla, ehkä hetken päästä teen somaliaiheisen avautumisen mammojen iloksi ja sivistykseksi!

Vierailija
7/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, miehen vieressä kuumeessa. Suunnitellaan tässä häitä. Ihan liikaa mietittäää.

Vierailija
8/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona Brysselissä, lähden kohta salille.

Vierailija
9/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sängyllä läppärin kanssa. Ajattelin katsoa jotain kivaa sarjaa. Huilaan hetken, kun siivosin tänään niin paljon. -N21

Vierailija
10/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon miehen luona. Meille molemmille tuli joku itkunauru kohtaus äsken, kun mietittiin mun muuttoa ulkomaille. Nyt vaan istun sen kainalossa viltin alla ja nautin.

Vierailija
11/11 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökillä. Sahasin puita päivän. Nyt juon viiniä ja odotan että sade lakkaa ja pääsee saunan lämmitykseen. Olen yksin, tai no koiran kanssa, ja nautin lomasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi