22v tinderkaunotar tulossa illalla mun luo, haluaako munaa?
Vai mitä? Jos ite oon 20v nii tuski se ettii suhdettakaan...
Kommentit (38)
Ja mitähän ruokaa sille kannattais tarjota? Käykö pakastepizza tai kiinalainen?
Ap
Kelpaakohan sille mun 15cm muna?
Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:02"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:00"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:56"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:53"]Tarjoo kuoharii sille ja sano että laitetaanko sauna päälle ?
[/quote]
Ei ole saunaa ja porukat on koton ei voi juoda.
Ap
[/quote]
:D
[/quote]
Asut siis vielä kotona unohda.
T Jaana
[/quote]
Tule nyt, porukat lupasi mennä pikkuveljelle kylään. Tulevat vasta 21:30 jälkeen kotiin. Iskä voi sit saatta sut pysäkille.
Nyt jännitän niin että ihan tärisen tulee kohta.
Ap
Älä huoli. Kyllä se oma nyrkkisi tietää, että välillänne on vain seksiä, ei mitään vakavampaaa.
Mun muna on 16.5cm rehellisimmän mahdollisen mittauksen mukaan. Noi aikaisemmat ei oo mun viestejä.
ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:49"]
Kysyin mitä haluaa tehdä, niin sanoi ''ihan sama :)''
ap
[/quote]Tuo on nuorten naisten kanta kaikkeen miehen kanssa. "En tiiä". "Tylsää". "Ihan sama".
Jäädään nurkille odottamaan, että mies vie asioita eteenpäin ja asiakaspalvelee ei-sanallisia vihjeitä kuunnellen. Asiakaspalveluketjun päässä seisoo penis. Mutta vaikka se olisi asiakas- ja ihailupalvelujen miellyttävin osa itse asiakaspalvelijalle, asiakaspalvelijan pitää kuitenkin noudattaa käsikirjoitusta. Aivan kuten ammattitaitoinen tarjoilija tarjoaa ensin alkuruuan, naistaitoinen asiakaspalvelijakin liikkuu yhdestä tehtävästä ja tasosta toiseen, stimuloiden asiakkaan aisteja.
-Mies 29v + 1v-
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:40"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:49"]
ap
[/quote]Tuo on nuorten naisten kanta kaikkeen miehen kanssa. "En tiiä". "Tylsää". "Ihan sama".
Jäädään nurkille odottamaan, että mies vie asioita eteenpäin ja asiakaspalvelee ei-sanallisia vihjeitä kuunnellen. Asiakaspalveluketjun päässä seisoo penis. Mutta vaikka se olisi asiakas- ja ihailupalvelujen miellyttävin osa itse asiakaspalvelijalle, asiakaspalvelijan pitää kuitenkin noudattaa käsikirjoitusta. Aivan kuten ammattitaitoinen tarjoilija tarjoaa ensin alkuruuan, naistaitoinen asiakaspalvelijakin liikkuu yhdestä tehtävästä ja tasosta toiseen, stimuloiden asiakkaan aisteja.
-Mies 29v + 1v-
[/quote]
Nyt meni vähän yli :'DDDDD sulla on taso laskenut
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:47"]
Jospa se haluaa pelata Monopelia. Kai sulta löytyy lauta?
[/quote]
No ei varmaan vielä, mut sitten illalla tulee sen luo..
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:49"]
ap
-Mies 29v + 1v-
[/quote]Paras viestisi koskaan.
Itse menin tindertreffeille miehen luo ja aattelin et joo nää on seksitreffit. Mies ei ajatellukaan samaa. :O
https://m.ask.fm/tiuuski/answers/130557112987/photo
Just sayin... Vaikka on tossa tinder-kuvassakin jäätävä meikkipelle.