Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan miehet, neuvokaa. Vanhempi mies pyysi ulos.

Vierailija
16.08.2015 |

Olen 22-vuotias ja isoveljeni 35-vuotias kaveri on jo pitemmän aikaa vaikuttanut kiinnostuneelta. Eilen sitten pyysi ulos syömään ja suostuin. Olen nimittäin itsekin hieman ihastunut häneen. 

Mitä noin paljon vanhemmalta mieheltä pitäisi odottaa? Onko mahdollista, että on aidosti kiinnostunut? 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on "aidosti" kiinnostunut?

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Noin paljon vanhempi"... 13 vuotta... XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitäisi miettiä ootko aidosti kiinnostunut.Hassu ajatuskuvio sulla

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin pillua nuorelta kauniilta pirkolta.
t.m39v

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen miehen edellinen naisystävä on ollut? Onko hänellä lapsia ja avioero

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin hänen pitäisi tarjota ja maksaa koko lasku. Jos mä saisin viedä sut ulos niin maksaisin kaiken. Oon 38.

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua se haluaa ja siitä se on ainakin aidosti kiinnostunut. Muista ajella alapää ennen treffejä.

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin mä olen 40 mutta en vanhempi kuin 15.

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on aidosti kiinnostunut, mutta mistä, se onkin toinen juttu. Yksi exäni ihastui myös erottuaan nuoreen naiseen. Sitten parin vuoden päästä soittelin minulle ja tuskaili, että nyt se haluaa naimisin ja lapsia. Hän taas on mielestään lapset jo tehnyt, ja haluaisi vain kahden aikuisen mukavaa ja matkustelua. Sanoin hänelle että sori vaan, jos alle kolmevitosta lapsetonta naista tapailet, niin tuohon pitäisi ymmärtää varautua. -nainen

Vierailija
11/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena - vaikka et tätä kysynyt - sanoisin että pidä suora peli alusta saakka. Tuonikäiseltä mieheltä voit jo odottaa että hän tietää mitä haluaa, ja mitä on tekemässä. Ihan hyvin voit käyttää ekat pari treffikertaa siihen, että puhutte entisistä elämistä (jota sinulla on vähemmän kuin hänellä, joten hän on varmaan paljon äänessä) ja siitä mitä haluatte elämältä ja toisiltanne. Hän on siinä iässä, että hänen pitäisi tietää. Sinun ei vielä voi olettaa, kun olet niin nuori. Sitten kuuntelet, että mitä se on mitä hän sinusta ja teidän suhteesta haluaa. Jos sinulle on ok että se on vain seksisuhde, tai lyhyt seurustelu, niin sehän on ihan ok. Jos haluatte enemmän ja vakavaa, niin mikäs siinä.

Olen samaa mieltä yhden edellä olevan kanssa, että ei sitten mitään maksetaan puoliksi juttuja. Hän on sen verran vanhempi, että hänellä on ehtinyt kertyä varallisuutta, ammatti ja kohtuullinen palkka. (jos ei, ei kannata ryhtyä. Tuossa iässä on huono merkki olla tuuliajolla ja tyhjätasku). Sinulla ei ole ollut aikaa kerätä kaikkia noita. Siksi on vain oikein ja kohtuullista että kuljette hänen autollaan, ja hän tarjoaa usein.

n48

Vierailija
12/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vanhemman naisen kokemuksella: on ok että hän antaa sinulle lahjoja. Siinä ei ole mitään epäilyttävää eikä halpaa. Sinulle ne voivat olla kalliita, mutta hänelle eivät niinkään. Anna hänelle se ilo että hän saa osoittaa arvostustaan sinulle niillä, kiitä kauniisti, ja käytä niitä kuin arvostaisit niitä, arvaan että niin teet, mutta näytä se hänelle. Jos hän haluaa viedä sinut vaikka matkalle, se on ok, hänellä on siihen varaa ja hän nauttii seurastasi. Ota rennosti :)

Nämä neuvot siksi, että itse turhaan tuskailin näitä sinun iässäsi. Iällä ei niin ole merkitystä, eikä rakkautta mitata rahassa. Jos on molemminpuolinen ihailu, niillä kummallakaan ei ole väliä.

n48

Vierailija
13/13 |
17.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin eli jos pitää heti puolitella kuluja niin tyhjätasku on ja tuossa iässä se on huono merkki. Hän pyysi ulos ja hän maksaa, koska maksukykyä pitäisi jo olla tarjota 22v illallinen. Jos on niin tajuaa sen kyllä. Ja voi olla aidostikin kiinnostunut, mutta kohtahan se selviää. m38

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi