Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, joita ahdistaa talven valllkoinen iho?

Vierailija
28.02.2022 |

Niin ruma. Yksinkertaisesti ruma, ja saa ihon näyttämään huonommalta, lihavammalta yms.
Tuntuu, että pitäisi olla aivan langanlaiha, ettei valllkoinen iho näyttäisi niin rumalta.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tolleen. Mää olen aina aika kalpea.

Vierailija
2/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tolleen. Mää olen aina aika kalpea.

Minä en ole ikinä varsinaisesti kalpea, mutta talvella iho menee valkoiseksi ja rumaksi.

Kesällä näytän paljon paremmalta ja iho oikein hehkuu pronssisena, saan siitä kehujakin miten kuulas ja hohtava se on. Talvella sitten valkoinen ja ruma, ihottumaakin tulee vain talvella. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisikin valkoinen, mun iho on melkein harmaa... Sääret kuin zombiella.

Vierailija
4/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on alkanut ahdistamaan, mutta käytän itseruskettavaa joka auttanee jonkin verran. Kävin myös tänä talvena ekaa kertaa solariumissa, ja taisin jäädä koukkuun kun sieltä on aika mukava tulla kun on sellainen olo kuin olisi juuri ollut auringossa. Sellainen lämmin ja pirteä olo.

Vierailija
5/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AHDISTUSHULLU TAAS VAUHDISSA

Vierailija
6/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista.ON: Mutakin tekemistä kuin kytätä omaan napaan ja ihon väriini.

Vierailija
7/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hhah, mua taas ahdisti erityisesti nuorempana kun keskieurooppalaiset sukujuuret sai aikaan sen, että talvella muiden ollessa maidonvalkoisia, mun iho pysyi sellaisena "oliivi-iholle tyypillisen värisenä".

Inhosin aina talvella otettuja luokkakuva, joissa se oma naama paistoi huomattavasti tummempana kun muilla. Enää ei haittaa, mutta lapsena kasarilla keskisuomalaisessa pikkukylässä se tuntui pahalta olla "erilainen".

Vierailija
8/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ruma. Yksinkertaisesti ruma, ja saa ihon näyttämään huonommalllta, lllihavammalllta yms.

Tuntuu, että pitäisi olllllla aivan lllanganlllaiha, ettei valllkoinen iho näyttäisi niin rumalllta.

Ollliko älllliä tarpeeksi?

Vierailija
9/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaa täällä kans, tummat silmänaluset näyttää entistä tummemmilta ja kaikki punoitukset ym naamassa korostui oikein valkoisessa naamassa. Ei meinaa edes meikillä saada ihoa kauniiksi, toista se on kesällä kun ei juurikaan meikkiä edes tarvitse kun ihon virheitä ei oikein edes huomaa ruskettuneena.

Vierailija
10/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herrantähden, käyttäkää itseruskettavaa jos ahdistaa, mutta muistakaa että liika aurinko vanhentaa sekä näköä että ihoa.

Vierailija
11/13 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen värisistä tää olisi ällöttävää rasis mia. Nyt ihan ok.

Vierailija
12/13 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ahdista, olen valkoihoinen.

Vierailija
13/13 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lainkaan. Olen aina kalpea eikä se näytä pahalta, se nyt vain sattuu olemaan niin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi