Muita, joita ahdistaa talven valllkoinen iho?
Niin ruma. Yksinkertaisesti ruma, ja saa ihon näyttämään huonommalta, lihavammalta yms.
Tuntuu, että pitäisi olla aivan langanlaiha, ettei valllkoinen iho näyttäisi niin rumalta.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Ei tolleen. Mää olen aina aika kalpea.
Minä en ole ikinä varsinaisesti kalpea, mutta talvella iho menee valkoiseksi ja rumaksi.
Kesällä näytän paljon paremmalta ja iho oikein hehkuu pronssisena, saan siitä kehujakin miten kuulas ja hohtava se on. Talvella sitten valkoinen ja ruma, ihottumaakin tulee vain talvella.
Olisikin valkoinen, mun iho on melkein harmaa... Sääret kuin zombiella.
Joo, on alkanut ahdistamaan, mutta käytän itseruskettavaa joka auttanee jonkin verran. Kävin myös tänä talvena ekaa kertaa solariumissa, ja taisin jäädä koukkuun kun sieltä on aika mukava tulla kun on sellainen olo kuin olisi juuri ollut auringossa. Sellainen lämmin ja pirteä olo.
Ei ahdista.ON: Mutakin tekemistä kuin kytätä omaan napaan ja ihon väriini.
Hhah, mua taas ahdisti erityisesti nuorempana kun keskieurooppalaiset sukujuuret sai aikaan sen, että talvella muiden ollessa maidonvalkoisia, mun iho pysyi sellaisena "oliivi-iholle tyypillisen värisenä".
Inhosin aina talvella otettuja luokkakuva, joissa se oma naama paistoi huomattavasti tummempana kun muilla. Enää ei haittaa, mutta lapsena kasarilla keskisuomalaisessa pikkukylässä se tuntui pahalta olla "erilainen".
Niin ruma. Yksinkertaisesti ruma, ja saa ihon näyttämään huonommalllta, lllihavammalllta yms.
Tuntuu, että pitäisi olllllla aivan lllanganlllaiha, ettei valllkoinen iho näyttäisi niin rumalllta.
Ollliko älllliä tarpeeksi?
Ahdistaa täällä kans, tummat silmänaluset näyttää entistä tummemmilta ja kaikki punoitukset ym naamassa korostui oikein valkoisessa naamassa. Ei meinaa edes meikillä saada ihoa kauniiksi, toista se on kesällä kun ei juurikaan meikkiä edes tarvitse kun ihon virheitä ei oikein edes huomaa ruskettuneena.
Voi herrantähden, käyttäkää itseruskettavaa jos ahdistaa, mutta muistakaa että liika aurinko vanhentaa sekä näköä että ihoa.
Toisen värisistä tää olisi ällöttävää rasis mia. Nyt ihan ok.
Ei lainkaan. Olen aina kalpea eikä se näytä pahalta, se nyt vain sattuu olemaan niin.
Ei tolleen. Mää olen aina aika kalpea.