Olisitko kaikista mieluiten pieni ja siro vai pitkä ja lihaksikas nainen??
Kommentit (41)
Olen melko pitkä ja kakkosen tavoin romuluinen. Totta kai olisin siis mieluiten pieni ja siro :D
Pieni ja siro.
T. Pieni ja lihaksikas
Pieni ja siro - nyt olen pitkä ja aika siro näin pitkäksi ja ihan tyytyväinen. Ei pitkässä ja lihaksikkaassa naisessa mitään vikaa ole.
Pitkä ja lihaksikas. Olisi rasittavaa jos pitäisi koko ajan lyhentää farkkuja ja käyttää tuolia jotta ylettyy ylähyllylle.
Näyttää siltä, että naiset nyt kuitenkin haluavat olla pieniä ja siroja vaikka monissa ketjuissa sanotaan, että pitkät naiset ovat kaikista halutuimpia ja kauneimpia..
Olisin pitkä ja lihaksikas, nyt pieni ja siro.
Pieni ja siro. Ja sellainen olenkin.
Pitkä ja lihaksikas. Olis hirveetä olla lyhyt.
Ihan se ja sama. Mieluiten olisin fiksu.
Kysytkö tosissaan? Varmasti pieni ja siro, en haluais mitenkään olla pitkä nainen enkä varsinkaan roteva, jos mies olisin niin sitten pitkä ja lihaksikas
Olen tyytyväinen pitkänä, lihakset olisi tähän mukava lisä, mutta laiskana en niitä ole onnistunut kehittämään, ehkäpä joskus. Olisin siis mieluiten pitkä ja lihaksikas.
Mitkä olivat nyt nämä vaihtoehdot?! :D Miten olisi vaikka pieni ja siro tai pitkä ja hoikka?! Olen pitkä, mutta en mikään amatzon. Helvetti soikoon.
Pitkä ja lihaksikas. Nyt olen pitkä mutta lihakset puuttuu.
Oon pieni ja lihaksikas, mutta kauheen ketterä. Kyllä siinä on pohkeet piukalla, kun kaappeihin kurkottelee ja kiipee tuolille monta kertaa päivässä.
Pieni ja siro (Oikeasti olen keskipituinen ja aika romuluinen)