Mitä ajatuksia Niinan koti herättää?
Mitä mieltä olette? Itse tykkään valtavasti. On avaruutta ja huonekasveja ja ihanat ne jättimäiset tyynyt lattialla pienen matalan pöydän vieressä :)
Kommentit (20)
Ei mitään. Ei tietoa kuka on niina ja minkälainen koti. Elämme autuaassa tietämättömyydessä ja jatkamme samaan malliin.
Siis ihan kenen tahansa Niinan kenet tunnette , millainen hänen kotinsa on :)
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään. Ei tietoa kuka on niina ja minkälainen koti. Elämme autuaassa tietämättömyydessä ja jatkamme samaan malliin.
Etkö tunne yhtään niinaa?
Ap
Itse tunnen yhden ja hänen kotinsa on kodikas koti, juuri sellainen lämmin kuin itse haluaisin.
Hänellä on myös koiria mutta minulla ei sillä olen allerginen.
Minun tuntemalla Niinalla ei ole kotia.
Vierailija kirjoitti:
Siis ihan kenen tahansa Niinan kenet tunnette , millainen hänen kotinsa on :)
AP
😆😆😆😆😆😆😆
En voi ottaa kantaa koska en tunne yhtään Niinaa. Harmi, olisin niin halunnut vastata tähän aloittajalle tärkeään kysymykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tunne yhtään niinaa?
Ap
En. Ainoa niina jonka tunnen oli takavuosina alteregoni eli nimimerkki chatissä ym.
Vierailija kirjoitti:
Mul on ainakin karsee!
Mutta oletko Niina? :)
En usko, että kotisi on karsea, olet vain kyllästynyt siihen tai turhautunut sisustamiseen. Varmasti sinunkin kodissa on paljon hienoja juttuja muttet nää niitä koska asut siellä joka päivä :)!
AP
Tuntemani Niinan koti on :
-lankoja, rusetteja, tilkkutäkkejä ja muita ompelutarvikkeita
-omistaa kissan
-pieni ja kodikas
-paljon kynttilöitä
-seinällä iso ryijy
Jos ja kun itse viihtyy, koti on täydellinen.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä :)!
En tiedä Niinasta, mutta Ninan koti vasta on karmea. Mielikuvitukseton kylmä mustavalkohelvetti.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä Niinasta, mutta Ninan koti vasta on karmea. Mielikuvitukseton kylmä mustavalkohelvetti.
Nina on uutta sukupolvea varmaan. Joka tapauksessa pystyn samaistumaan jotenkin mielenmaisemaasi.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin kun? Ei kaikki viihdy kodeissaan :D
Kuvien perusteella Niinan koti on aika tilava. Sisustus on maalaishenkinen ja koiraystävällinen. Keittiö on hyvin varusteltu eli meal prep onnistuu. Liha tirisee usein uunissa. Liikuntavälineitä löytyy kelpo valikoima. Sijainti on oivallinen ja luonnonläheinen. Hänen puolestaan olen iloinen tästä kodista, mutta oma makuni on osin toisenlainen.
Kenestä Niinasta tässä puhutaan?