Rapukausi alkanut - montako kertaa viikossa herkuttelet?
1. Kuinka monta kertaa viikossa syöt rapuja?
2. Kuinka monta rapua syöt kerralla?
3. Mitä juomaa siemailet rapujen kanssa?
Oikeat vastaukset:
1. Kolme kertaa viikossa.
2. 12 kpl. Ei mitään halpis Kiinan täplärapuja, vaan laadukkaita suomalaisia jokirapuja (14 €/kpl).
3. Petit Bourgeois Sauvignon (Ranska). Mielellään toivoisin sen olevan kalliimpaa, on jotenkin noloa myöntää juovansa alta 15 €:n viiniä...
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:15"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]Kaikki köyhiä?? Vai miksi en saa vastauksia??!?
[/quote]
Johan mä kerroin, että ne sun laadukkaat jokirapus tulee todennäköisesti meidän mökin rannasta. ;) sillä erolla, että me saadaan niistä rahaam
[/quote]
Ostan aina samalta toimittajalta. Tekee laatutyötä, ei myy köyhille.
[/quote]
Jos olisit rikas, niin sullaki olis mökki missä ravustaa. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:53"]Jää tänä vuonna ravut syömättä, kun isä on työreissussa. Kuka hullu maksaa tuollaista hintaa ravuista?
Ja rapujen kanssa jääkylmää vodkaa.
[/quote]
No en syö mitään tusinarapuja, vaan raikkaiden kristallinkirkkaiden jokivesien parhaita yksilöitä. Olen connoisseur.
[/quote]
Missä päin suomea on kristallinkirkkaita jokia? :D
3-4 kertaa rapukauden aikana rapujuhlissa. Juhlat ovat aina hauskoja, mutta en pidä ravuista. Tai maku ok, mutta se perkaaminen on rasittavaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:34"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:53"]Jää tänä vuonna ravut syömättä, kun isä on työreissussa. Kuka hullu maksaa tuollaista hintaa ravuista? Ja rapujen kanssa jääkylmää vodkaa. [/quote] No en syö mitään tusinarapuja, vaan raikkaiden kristallinkirkkaiden jokivesien parhaita yksilöitä. Olen connoisseur. [/quote] Missä päin suomea on kristallinkirkkaita jokia? :D
[/quote]
Naturligtvis i Borgå!
En ole koskaan syönyt rapuja, en edes nähnyt. On kyllä miesystävän kanssa mietiskelty mökillä josko mertaan menisi joku, mutta ko. joessa ei saa nähtävästi ravustaa.
t. köyhä
Asun Espoossa, ei ole vesiä missä ravustaa. Haluaisin kyllä.