Rapukausi alkanut - montako kertaa viikossa herkuttelet?
1. Kuinka monta kertaa viikossa syöt rapuja?
2. Kuinka monta rapua syöt kerralla?
3. Mitä juomaa siemailet rapujen kanssa?
Oikeat vastaukset:
1. Kolme kertaa viikossa.
2. 12 kpl. Ei mitään halpis Kiinan täplärapuja, vaan laadukkaita suomalaisia jokirapuja (14 €/kpl).
3. Petit Bourgeois Sauvignon (Ranska). Mielellään toivoisin sen olevan kalliimpaa, on jotenkin noloa myöntää juovansa alta 15 €:n viiniä...
Kommentit (27)
En ole muuten ikinä maistanut jokirapuja.
Jää tänä vuonna ravut syömättä, kun isä on työreissussa. Kuka hullu maksaa tuollaista hintaa ravuista?
Ja rapujen kanssa jääkylmää vodkaa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:53"]Jää tänä vuonna ravut syömättä, kun isä on työreissussa. Kuka hullu maksaa tuollaista hintaa ravuista?
[/quote]
No en syö mitään tusinarapuja, vaan raikkaiden kristallinkirkkaiden jokivesien parhaita yksilöitä. Olen connoisseur.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:55"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:53"]Jää tänä vuonna ravut syömättä, kun isä on työreissussa. Kuka hullu maksaa tuollaista hintaa ravuista?
[/quote]
No en syö mitään tusinarapuja, vaan raikkaiden kristallinkirkkaiden jokivesien parhaita yksilöitä. Olen connoisseur.
[/quote]
Itse ainakin tiedän mistä rapuni saan. :) paljon mukavempi syödä itse/isän pyydystämiä rapuja, kuin jotain ylihintaisia kaupan rapuja. :)
no isäni kasvattaa rapuja, että ei niitä oikein osaa herkkuna pitää. Jonkun verran tulee syötyä. Rapujen kanssa valkkaria tai vettä. Riippuu onko niitä ihan normi ruualla vai jossain illanistujais meiningissä tarjolla.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:01"]Vastatkaa!!!
[/quote]
Miksi? Jotta pääset lesoilemaan ylihintaisilla ravuilla?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:01"]Vastatkaa!!!
[/quote]
[/quote]
?????
Laatu maksaa!!! Ei kai Englannin kuningatartakaan voi Kialla kuljettaa. Häpeä se olisi.
Hei juuri vastasin sulle tuolla, että jonkin verran tulee syöötyä kun niitä kotona kasvatetaann...miksei se kelpaa sulle?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:05"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:01"]Vastatkaa!!!
[/quote]
[/quote]
?????
Laatu maksaa!!! Ei kai Englannin kuningatartakaan voi Kialla kuljettaa. Häpeä se olisi.
[/quote]
Laatua saa ihan mökin rannasta ja siitä saa vielä rahaa, kun myy kauppoihin, jotka myyvät sitten kaltaisillesi ääliöille. :)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:06"]Hei juuri vastasin sulle tuolla, että jonkin verran tulee syöötyä kun niitä kotona kasvatetaann...miksei se kelpaa sulle?
[/quote]
Et vastannut 1 2 3.
Kaikki köyhiä?? Vai miksi en saa vastauksia??!?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]
Kaikki köyhiä?? Vai miksi en saa vastauksia??!?
[/quote]
Koska olet provoksi tylsä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]Kaikki köyhiä?? Vai miksi en saa vastauksia??!?
[/quote]
Johan mä kerroin, että ne sun laadukkaat jokirapus tulee todennäköisesti meidän mökin rannasta. ;) sillä erolla, että me saadaan niistä rahaam
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:13"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:11"]Kaikki köyhiä?? Vai miksi en saa vastauksia??!?
[/quote]
Johan mä kerroin, että ne sun laadukkaat jokirapus tulee todennäköisesti meidän mökin rannasta. ;) sillä erolla, että me saadaan niistä rahaam
[/quote]
Ostan aina samalta toimittajalta. Tekee laatutyötä, ei myy köyhille.
Vastatkaa!