Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen huomannut alkavani ärsyyntyä, jos joku olettaa kaikkien ihmisten automaattisesti tekevän etätöitä

Vierailija
28.02.2022 |

Tää olettamus kertoo mielestäni vain kuplassa elämisestä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

aha

Vierailija
2/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enbtunne yhtäkään ihmistä, joka tuollaista ajattelisi. Edes lapseni, jotka ovat päiväkodissa, eivät ajattele noin, joten mistä ihmeestä sinä löydät tuolla tavoin ajattelevia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin lehdis toimittajat olettaa niin ja puhuvat etätöihin siirtymisestä, ikään kuin se olisi kaikille mahdollista.

Vierailija
4/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ostamassa etätyökaluja mm. Pidemmän meisselin.

Vierailija
5/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi taas olettaa, että etätyö on mulle pakkopullaa. No ei ole, vaan ihan paras asia elämässä.

Vierailija
6/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herää kysymys, KUKA ajattelisi, että esimerkiksi bussinkuljettaja tai kirurgi voisi tehdä etätyötä. Niin yksinkertaista ihmistä ei taatusti ole.

Vierailija
7/7 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän etätyö ole mahdollista aina edes silloin kun se työtehtävien puolesta olisi. Miten teet perheen keskellä etätöitä vaikka iltavuorossa, jos ei ole minkäänlaista rauhaa eikä tilaa pienessä asunnossa. Esimerkiksi joku työ jossa täytyy puhua myös puhelimessa on aika vaikeaa ilman omaa työhuonetta. Puhumattakaan sitten niistä töistä mitä ei pysty etänä hoitamaan.