Olen huomannut alkavani ärsyyntyä, jos joku olettaa kaikkien ihmisten automaattisesti tekevän etätöitä
Tää olettamus kertoo mielestäni vain kuplassa elämisestä.
Kommentit (7)
Enbtunne yhtäkään ihmistä, joka tuollaista ajattelisi. Edes lapseni, jotka ovat päiväkodissa, eivät ajattele noin, joten mistä ihmeestä sinä löydät tuolla tavoin ajattelevia?
Ainakin lehdis toimittajat olettaa niin ja puhuvat etätöihin siirtymisestä, ikään kuin se olisi kaikille mahdollista.
Mä kävin ostamassa etätyökaluja mm. Pidemmän meisselin.
Mun anoppi taas olettaa, että etätyö on mulle pakkopullaa. No ei ole, vaan ihan paras asia elämässä.
Herää kysymys, KUKA ajattelisi, että esimerkiksi bussinkuljettaja tai kirurgi voisi tehdä etätyötä. Niin yksinkertaista ihmistä ei taatusti ole.
Eihän etätyö ole mahdollista aina edes silloin kun se työtehtävien puolesta olisi. Miten teet perheen keskellä etätöitä vaikka iltavuorossa, jos ei ole minkäänlaista rauhaa eikä tilaa pienessä asunnossa. Esimerkiksi joku työ jossa täytyy puhua myös puhelimessa on aika vaikeaa ilman omaa työhuonetta. Puhumattakaan sitten niistä töistä mitä ei pysty etänä hoitamaan.
aha