Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Myyrä, kausi 3 2022 Official

Vierailija
28.02.2022 |

Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (2857)

Vierailija
1961/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskajakson pudotuksessa Olli pidättelee pokkaansa. Ajassa 39:38 (kun Roope puhuu Myyrän henkilöllisyyden selvittämisestä) posket nousevat ylöspäin kunnes Olli onnistuu pitämään pokan ja yrittää pysyä kivikasvona.

Vierailija
1962/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finalistikolmikko Miska, Olli ja Pete ei ollut sinällään yllätys vaikka vähän kyllä harmittaa ettei finaalissa ole yhtään naista.

Jos finalistikolmikosta Olli paljastuu Myyräksi oon eniten pettynyt koska Olli ois liian selkeä. Myyrä ei saa olla liian näkyvä ja Olli täyttää nuo kriteerit täysin jos en ole sarjaa yhtään väärin seurannu.

Voittokamppailu tulee olemaan varmasti tiukka ellei sitten vielä finaalitestiin ole saatavilla jokereita joko viimeisistä tehtävistä tai sitten jos finaalitesti kulkee samaa polkua kuin viime kaudella.

Edelleen olen sitä mieltä että Pete on Myyrä ja kisa rahoista käydään Ollin ja Miskan kesken.

Tällä viikolla ei tulekaan Myyrää kun on MM-finaali joten seuraava jakso on vasta 5.6

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1963/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1964/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Finalistikolmikko Miska, Olli ja Pete ei ollut sinällään yllätys vaikka vähän kyllä harmittaa ettei finaalissa ole yhtään naista.

Jos finalistikolmikosta Olli paljastuu Myyräksi oon eniten pettynyt koska Olli ois liian selkeä. Myyrä ei saa olla liian näkyvä ja Olli täyttää nuo kriteerit täysin jos en ole sarjaa yhtään väärin seurannu.

Voittokamppailu tulee olemaan varmasti tiukka ellei sitten vielä finaalitestiin ole saatavilla jokereita joko viimeisistä tehtävistä tai sitten jos finaalitesti kulkee samaa polkua kuin viime kaudella.

Edelleen olen sitä mieltä että Pete on Myyrä ja kisa rahoista käydään Ollin ja Miskan kesken.

Tällä viikolla ei tulekaan Myyrää kun on MM-finaali joten seuraava jakso on vasta 5.6

Jokereita on luultavasti valittavissa ja luulen, että kumpikin ei-myyrä ottaa maksimimäärän jokereita. Pelkkä nopeuskilpailu ei kuitenkaan ole, sillä kysymykset koskevat koko kauden tapahtumia, joiden muistaminen on ratkaisevaa.

Vierailija
1965/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli on ollut koko kauden ajan kaikista kilpailijoista rennoin ja huolettomin. Ei tunnu jännittävän yhtään mitään tehtäviä eikä myyrätestin tuloksia. Eli ihan kuin hän tietäisi etukäteen mitä tehtäviä tulee ja miten päivien käsikirjoitus menee. Onko Olli myyrä?

Mä oon miettiny tätä samaa ihan alusta asti. Ja siksi aloin alunperin Ollia epäilemään myyräksi, tuntuu olevan jotenki hämmästyttävän paljon kartalla usein aina tehtävien alettua. Just niinkuin tietäisi mitä seuraavaksi tulee tapahtumaan ja miten käsikirjoitus menee.

Nyt on taas niin paljon löydetty Peteä puoltavia myyrä-vihjeitä, että alan kuitenkin olla enemmän sen kannalla että Pete on myyrä.

Ja Olli vain kova pelaaja, joka tietää myyrän.

Vierailija
1966/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sitä Miskan tauluhommaa ja väärään suuntaan kääntyvää tietä. Hän on jostain syystä ajatellut tien ylhäältä alaspäin eli vasemmasta reunasta oikealle lähtevä ja siitä alalaitaan kaartava = oikealle kaartuva tie. No meillä jokaisella on ilmeisesti aivosolut päässä vähän erilaisessa järjestyksessä :D

Laivastahan Pete sanoi virheellisesti, että se on kuvassa oikealla, kun ensin oli siitä kultaisesta leikkauksesta puhunut, joten siinä Miska on toiminut ohjeen mukaan. Ja jos sen jälkeen sanotaan, että taustalla on pienempiä veneitä, niin ne tietysti maalataan siihen, missä kankaalla on tilaa eli vasemmalle. Ja näin taulusta tuli peilikuva.

Vierailija
1967/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokereita on luultavasti valittavissa ja luulen, että kumpikin ei-myyrä ottaa maksimimäärän jokereita. Pelkkä nopeuskilpailu ei kuitenkaan ole, sillä kysymykset koskevat koko kauden tapahtumia, joiden muistaminen on ratkaisevaa.

Ja myyrä myös ottanee jokereita, jos tarjolla on.

Vierailija
1968/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hän on jostain syystä ajatellut tien ylhäältä alaspäin eli vasemmasta reunasta oikealle lähtevä ja siitä alalaitaan kaartava"

Siis maalaakin siinä sitä noin päin sieltä vasemmalta alkaen ja toteaa samalla, että kaartaa oikealle (tässä, kun tekee sen mutkan). Kaartamaton olisi ilmeisesti ollut suora linja vasemmasta reunasta keskelle alalaitaa.

Vierailija
1969/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä olen varma, että myyrä on OLLI. Kun Ollin ilmeitä on seurannut koko ajan, ei voi erehtyä.

Mä olen myös varma, että ainakin Pete tietää, että Olli on myyrä.

Olen myyrän tiennyt heti jo, oliko se toinen, vaiko kolmas jakso. Olen hyvä lukemaan ilmeitä ja tietysti seuraan myös muuta toimintaa. 

Vierailija
1970/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö myyrän ole turha käyttää jokereita koska ei voi pudota, Olli on käyttänyt jokereita ja siksi en usko että hän on myyrä, epäilen Miskaa

Vierailija
1971/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mutta eikö myyrän ole turha käyttää jokereita koska ei voi pudota, Olli on käyttänyt jokereita ja siksi en usko että hän on myyrä, epäilen Miskaa"

Epäilen Veetiä. Tai Dania.

t:

mensalainen

Vierailija
1972/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö myyrän ole turha käyttää jokereita koska ei voi pudota, Olli on käyttänyt jokereita ja siksi en usko että hän on myyrä, epäilen Miskaa

No totta kai, mutta ei myyrän pidä koko katsojajoukolle näyttää, että "katsokaa en ota jokereita, koska olen myyrä ja en tarvitse niitä". Myyräkin esittää tavallista kilpailijaa, siksi hän niitä ottaa ja myös myyrätestissä "käyttää". Ja sitäpaitsi myös potti usein pienenee jokerin valitsemalla.

Vierailija
1973/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä minä olen varma, että myyrä on OLLI (-> PETE). Kun Ollin (-> Peten) ilmeitä on seurannut koko ajan, ei voi erehtyä.

Mä olen myös varma, että ainakin Pete (-> Olli) tietää, että Olli (-> Pete) on myyrä.

Olen myyrän tiennyt heti jo, oliko se toinen, vaiko kolmas jakso. Olen hyvä lukemaan ilmeitä ja tietysti seuraan myös muuta toimintaa."

Sori, vähän korjasin sun tekstiäsi, kun siihen oli päässyt pujahtamaan muutama virhe ;)

Vierailija
1974/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ysijaksossa on vaihtoehtoina maailman rauha ja satatonnia, tai yks jokeri, niin kaikki ottavat sen jokerin.

Vierailija
1975/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän noita ilmeitä voi seurata, mutta en kyllä perustais myyräepäilyä niiden varaan. Varsinkin kun joukossa on vain yksi kilpailija, jonka toiminta on loogista, jos hän on myyrä. Ja ohjelmaan piilotetut vihjeet viittaavat tähän samaan henkilöön eli Peteen.

Vierailija
1976/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan viihdyttävä ohjelma, mutta kuten täälläkin todettu, on katsojan aika turha koittaa arvailla. Leikkausvaiheessa peitellään myyrän jälkiä ja toisaalta nostetaan ei-myyrien epäonnistumisia ja sanomisia, joita voi myyräilyksi tulkita, jotta saadaan parempaa viihdettä.

Vierailija
1977/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän noita ilmeitä voi seurata, mutta en kyllä perustais myyräepäilyä niiden varaan. Varsinkin kun joukossa on vain yksi kilpailija, jonka toiminta on loogista, jos hän on myyrä. Ja ohjelmaan piilotetut vihjeet viittaavat tähän samaan henkilöön eli Peteen.

Juu ei, ilmeiden lisäksi pitää just katsoa tuo jokereiden käyttö/käyttämättömyys ja se, että jos joku kilpailija on sattunut sanomaan jonkin saman lauseen kuin viime vuoden myyrä. Lisäksi jos pudonnut on sanonut haastattelupätkässä epäilevänsä jotain henkilöä, niin tämän henkilön voi sulkea heti suorilta myyräepäilyistä pois.

Kaikenlainen logiikka on ihan turhaa ja yliarvostettua, et "en kyllä luottais yhtään", kuten meillä Peten kanssa on ollut tapana sanoa.

Vierailija
1978/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, ilmeiden lisäksi pitää just katsoa tuo jokereiden käyttö/käyttämättömyys ja se, että jos joku kilpailija on sattunut sanomaan jonkin saman lauseen kuin viime vuoden myyrä. Lisäksi jos pudonnut on sanonut haastattelupätkässä epäilevänsä jotain henkilöä, niin tämän henkilön voi sulkea heti suorilta myyräepäilyistä pois.

Kaikenlainen logiikka on ihan turhaa ja yliarvostettua, et "en kyllä luottais yhtään", kuten meillä Peten kanssa on ollut tapana sanoa.

Logiikalla viittasin siis toimintaan tehtävissä. Lähinnä myös erotellakseni sen, että Ollin toiminta ei ole ollut loogista, jos hän olisi myyrä. Moni kun tuntuu vielä Ollia epäilevän.

Hyvä, että nostit näitä tärkeimpiä metodeita esiin, kuten tuo jokerien käyttö :D se on kyllä herättänyt täällä hämmästyttäviä epäilyjä Olliin.

Vierailija
1979/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete on myyrä.

Mm. Sabinan pudotessa oli teennäisen teatraalinen kun selvisi, että itse pääsi jatkoon vihreällä sormenjäljellä.

Vierailija
1980/2857 |
23.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin sitä Miskan tauluhommaa ja väärään suuntaan kääntyvää tietä. Hän on jostain syystä ajatellut tien ylhäältä alaspäin eli vasemmasta reunasta oikealle lähtevä ja siitä alalaitaan kaartava = oikealle kaartuva tie. No meillä jokaisella on ilmeisesti aivosolut päässä vähän erilaisessa järjestyksessä :D

Laivastahan Pete sanoi virheellisesti, että se on kuvassa oikealla, kun ensin oli siitä kultaisesta leikkauksesta puhunut, joten siinä Miska on toiminut ohjeen mukaan. Ja jos sen jälkeen sanotaan, että taustalla on pienempiä veneitä, niin ne tietysti maalataan siihen, missä kankaalla on tilaa eli vasemmalle. Ja näin taulusta tuli peilikuva.

Joo, Pete sanoi sen laivan väärin ja sitten vielä syyllisti, että Miska sotki. Sen tien suunnan sanoi oikein, sen Miska tosiaan sotki. 50-50. vaikea tuosta mitään päätellä...

Mutta luotan näihin salakoodien tutkijoihin, että jos Peteen viitattu numerosarjoissa ja muissa, niin kai se niin on. Olli vaikuttanut koko ajan niin "kartalla olevalta", että hän varmaan voittaa sen voittopotin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan