Myyrä, kausi 3 2022 Official
Myyrän 3.kausi alkaa MTV3 kanavalla, mtv-palvelussa ja C-moressa 3.4. Uusina kilpailijoina nähdään Pete Lattu, Pia Penttala, Miska Haakana, Olli Herman, Ilona Ylikorpi, Veeti Kallio, Dan "Uniikki" Tolppanen, Ilona Chevakova, Markus Pöyhönen ja Sabina Särkkä. Myyrän pääohjelman rinnalla esitetään myös Myyrä: Johtolangat-ohjelmaa jossa mukana vaihtuvien vieraiden lisäksi myös pudonneita kilpailijoita ja viime tuotantokauden Myyrä Mikko "Pyhimys" Kuoppala. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tassa-ovat-tulevan-myyra-kauden-kil… Tänne kaikki keskustelut Myyrän 3.kaudesta. Lets go :)
Katso lähetysajat : Myyrä - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (2857)
Mitä muuten on nämä kuviot, joita on nähty jo kahdessa jaksossa? Kakkosjaksossa oli niiden boxien kansissa ja nyt ne kokosivat niistä laatoista sitä kuviota? Samoin Roopen kädessä olevissa juontolapuissa on samanlaista kuviota.
Mikä homma? Vihje? Keneen voisi liittyä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Ilona C neuvoisi "vasemmalla oikealla" jos ei olisi myyrä?
Jotta saisi muut kilpailijat pitämään häntä myyräepäiltynä. Silloin hänellä on paremmat mahdollisuudet päästä itse pidemmälle, kun muut arvaavat testissä väärin, veikaten häntä, joka tahallaan sössii tehtävissä. Eikös tämä ole monien strategia.
Ihan voi olla sekoiluakin kiireessä, että sanoo vasemmalla oikealla, kun pitäisi sanoa alhaalla oikealla, kun kaikki vielä sähläävät vieressä. Itse voisin hyvin sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä hyötyä Petelle tai kenellekään muulle (paitsi sille, joka on oikeasti myyrä) on päästä kirstunvartijaksi? Toki silloin voisi tarkoituksella hukata vähän rahaa ja saada itsensä näyttämään epäilyttävältä, mistä on etua myyrätestissä. Mutta miten tämä sopisi yhteen Peten luonteeseen? Siinä luittamustehtävässähän Pete oli Pian kanssa ainoat tiimipelaajat, jotka valitsivat jokerien sijasta rahaa pottiin. Siksi olisi kummaa, jos Pete alkaisikin yhtäkkiä tahallaan hukkailemaan rahaa. Toki pelistrategian muuttaminen on sallittua. Ja voihan hän olla oikeastikin myyrä.
Ei varmaan niin hyötyä. Mahdollisia syitä muulta kuin myyrältä: haluaa nähdä miten toinen ehdotukseen reagoi, epäilee nykyistä kirstunvartijaa epäluotettavaksi tai tuo että voisi hämätä itsensä epäillyksi.
Vierailija kirjoitti:
Danin motiivi päästä itä-tiimiin oli selvä, mutta Ollin ja Peten motiivi ei ole vielä tiedossa. Luulisi, että vene-tiimi olisi kerännyt ensimmäisenä innokkaita vapaaehtoisia, se kuulostaa ainakin omaan korvaan huokuttelevimmalta tiimiltä kun vaihtoehdot oli itä, länsi ja vene.
Danin motiivi: näki salkun (tämä ainakin)/ on myyrä.
Peten motiivi: on myyrä/näki salkun.
Ollin motiivi: on myyrä/näki salkun/kuuli ketkä kaksi muuta kiirehtivät ilmoittautumaan tuohon ryhmään ja halusi mennä mukaan selvittääkseen miksi näitä juuri se ryhmä kovasti kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten kaikki aina hokaa heti kuka se myyrä on. Mulla on ihan sikahuono ihmistuntemus, koska mulla on epäilty vaihtunut aina monesti ja sit oon kuitenkin aina ollu väärässä. Tosin, ei mulla muissakaan asioissa raksuta yhtään, en vaan osaa sosiaalisia tilanteita niinkuin muut.
Mutta silti tykkään tästä ohjelmasta.
Minä ainakin tarkkailen erilaisia merkkejä. Myyrä ei yleensä ole se, joka kovimmin huutaa tai joka reagoi kovin voimakkaasti tunteella tai toimii hetken mielijohteesta. Myyrällä pitää olla kylmäpäisyyttä, harkintaa ja valmistautumista tilanteisiin. Esim. Ilona Y:stä näki, että oli aivan hämmentynyt ja järkyttynyt siinä, kun häntä syytettiin epäonnistumisista. Myyrä taas olisi miettinyt jo etukäteen miten reagoi, kun joutuu epäilyjen kohteeksi, eivätkä ne sanat olisi menneet suoraan sieluun asti.
Myyrä on sellainen, joka vaikuttaa aktiivisesti tehtävissä niin, että hakeutuu rooleihin tai ryhmiin, joissa voi vaikuttaa lopputulokseen, eikä se joka passiivisesti odottaa mihin päätyy tai joka katsoo vierestä kun muut tekevät. Mutta huom. myyrä ei siis ole välttämättä tai luultavastikaan se, joka jokaisessa tehtävässä ensimmäisenä nappaa sen radiopuhelimen tai neuvoo miten pitää tehdä, se on todennäköisesti vain muuten päällepäsmäriluonne.
Usein on myös joku kilpailija, jonka tekemisiä ei näytetä juuri ollenkaan. Se ei ole myyrä, koska ei siinä olisi mitään mieltä, ettei myyrää näytetä.
Pienistä ilmeistä eri tilanteissa, esim. siinä kun odotellaan peukun väriä, voi nähdä myös paljon.
Kyllä se epäilty silti usein vaihtuu jaksojen mittaan moneen kertaan, kunnes sitten kertyy tarpeeksi johtolankoja niin että vahvistuu, että kyllä se tämä tyyppi nyt vaan on. Minullakin oli eka jakson jälkeen lista, että tämä ja tämä ei ainakaan myyrä ole ja nyt kolmannen jakson jälkeen ne tyypit onkin vaihtuneet sinne epäiltyjen listalle. Se, että joku veikkaa heti ekassa jaksossa myyrän oikein, on enemmän tuuria kuin nokkeluutta.
Itse asiassa siinä peukun väri homassa ei voi ilmeiden perusteella katsoa koska myyrää ei ilmeiden perusteella voi kiinni saada ja siihen ei kannata tuhlata aikaa. Ens jaksos myyrä on porukan viimeisin juoksija ja täällä väitettiin et uniiki epäilykset ois kaikonu eivät kaikoneet. Ja hyvä teksti unohdit vielä sen että pystyy manipuloida muita. Myyrän pitää olla luotettava ja esittävän että pelaa muka samaan pottiin myyrän taidot vaatii hyvää valehtelua. Ja ei toi myyrän tehtävä oo rankkaa miten kuvailet, se on suomes saanu tehtäviin tutustuu ja saanu muista kilpailijoista tietoa. Myyrälle tää alku on ollu vaikea kun kaikki epäilee toisia tosin myyrä voi käyttää sitä hyväkseen. Ens viikolla sabina ja pete pitää sen esittelyn myyrä ei siihen osallistu koska sit peteä ja sabinaa syytettääb myyräks ja se helpottaa myyrän työtä kun sitä ei epäillä.
Joo myyrä ei välttämättä paljasta itseään ilmeillään peukkutilanteessa, mutta monen muun ilmeistä paljastuu, että _ei ole myyrä_. (Esim. Markuksesta jo ennen tätä putoamisjaksoaaan.) Mikroilmeitään, niitä vain sekunnin kymmenesosia kasvoilla vilahtavia, ei ihminen myöskään pysty tahdollaan hallitsemaan.
Ei minun aikani siinä tuhlaannu, jos katson ilmeitä. Se tuhlaantuu jo siinä kohdin, että ylipäätään katson ohjelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
siis miten tää nyt menee jos myyrä vastaa tahalteen väärin kysymyksiin ja tiputtaa ittensä, ihan täysillä en o seurannut sääntöjä kyl, tai heittää vaan jossain että hei mä oon se myyrä lähen nyt biitsille, lennätetäänkö siihen sit uus ryhmä.
Ei tietenkään näin. Myyräksi valitaan sellainen, joka haluaa ottaa roolin kunniana ja haasteena. Kun hän ei voi voittaa rahaa, voi hän voittaa muut oveluudessa ja se on hänen palkintonsa. Myyrän tehtävä just ois mielestäni hykerryttävän hauska ja mielenkiintoinen, rahat voi tienata muualla. Ja saahan osallistumisesta korvauksen.
Myyräks valitaan se joka osaa valehdella ja on tuotannon mielestä sopiva. Myyrän roolin työ ei huvitusta koska pitää kusettaa ja et saa jäädä kiinni.
Kyllä myyrän pitää myös itse haluta olla myyrä onnistuakseen, ei tuotanto siihen yksipuolisesti valitse tai määrää tai testaa valehtelutaitoja. Esim. ekan kauden myyrä Tuija kuvaili, että kun tuotanto kysyi olisiko hän kiinnostunut myyrän roolista, hän ensin ajatteli että ei, mutta alkoi sitten ajatella, että se saattaisikin olla mielenkiintoinen haaste ja hän nautti myyrän roolistaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreimman jakson putoaja ei ollut yllätys ja kyllä palapeli hiljalleen kasaantuu. En lähde spoilaamaan, mutta totean vain että Myyrässä voisi joskus yllättää ja jättää nämä selkeimmät alkuun putoajat pois. Heidät kun katsojat osaavat jo karsia melko hyvin.
Tämän kauden pudotuksessa ensin lähti kaikista selkein statisti, seuraavaksi liian selkeästi esiin maalattu ja nyt sitten odotetun tasainen tapaus.
No enpä tiedä, onhan täälläkin moni ollut varma, että juuri nämä pudonneet ovat olleet Myyriä.
No ei kukaan epäillyt myyräksi markusta. Ja en veikannut veetiä enkä ylläriä että tuota noin.
No luepa ketju uudelleen alusta asti. Sinun veikkauksistasi minä en tiedä, enkä väittänyt, että sinä veikkasit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrä ei mahtunu maikkarin top 20 viime viikolla. Missä vika ettei ole katsojia. Onko promoaminen epäonnistunut vai missä. Viime kaudella oli katsojia.
Ymmärrän hyvin miksi ei kiinnosta.
Eihän katsojalla ole tuossa mitään mahdollisuuksia arvailla mitään myyriä. Täysin leikattu. Tehtävät sinänsä ihan hauskoja osin miten itse ainakaan saa mitään tolkkua mistään myyrähommista.
Uskon myös, että on ihan liian sekava sähellys noustakseen miksikään katsojamagneetiksi, vaikka itse olenkin koukuttunut. Jopa keskustelemaan täällä. Silti monesti myös minä harmittelen, että eihän tästä saa mitään tolkkua. Ja ensimmäistä kauttaan jos sattuu katsomaan, ei osaa edes oikein ajatella, että mihin tässä pitäisi kiinnittää huomiota.
Viime kaudella kyllä onnistuin selvittämään myyrän ja nytkin olen jo melko varma siitä kuka myyrä on, joten kyllä se on mahdollista tuon sähellyksen keskeltäkin selvittää.
Alfa-maa kuulosti hauskalta paikalta :D Ja azulejo lausutaan azuležu eikä asuleho
Ääh, katsoin ekat jaksot ja kästäys vaikuttaa to-del-la tylsältä. Ekan kauden tavikset olivat raikkaita ja viime kauden julkkuporukka myös kiinnostavampi. Ja Portugali on vähän liian aurinkoinen ja täydellinen kuvausympäristö - Latvian rosoisuudessa oli sitä jotain.
Jos julkkiskausi vielä tulee, niin keitä mukaan? Instagramissa oli Ina Mikkolan kommentti, että häntä oltiin tälle kaudelle kysytty. Ei vaan saatu aikatauluja sopimaan.
Ina Mikkolahan oli juuri tässä Gustafsbergin armeijaohjelmassa. Vaikka hän hyvin siellä pärjäsikin, en haluaisi hyvin pian nähdä häntä tosi tv:ssa uudestaan.
En haluaisi nähdä Ilona C:n tapaisia ilkeitä ja kiukuttelevia ihmisiä, vaan enemmän älykköjä kuten Pyhi oli. Mieluiten ehkä enemmän tyyppejä, jotka eivät käy jokaista tosi tv-kisaa läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danin motiivi päästä itä-tiimiin oli selvä, mutta Ollin ja Peten motiivi ei ole vielä tiedossa. Luulisi, että vene-tiimi olisi kerännyt ensimmäisenä innokkaita vapaaehtoisia, se kuulostaa ainakin omaan korvaan huokuttelevimmalta tiimiltä kun vaihtoehdot oli itä, länsi ja vene.
Danin motiivi: näki salkun (tämä ainakin)/ on myyrä.
Peten motiivi: on myyrä/näki salkun.
Ollin motiivi: on myyrä/näki salkun/kuuli ketkä kaksi muuta kiirehtivät ilmoittautumaan tuohon ryhmään ja halusi mennä mukaan selvittääkseen miksi näitä juuri se ryhmä kovasti kiinnostaa.
Olli voi toki olla myyrä, mutta voi olla tosiaan sitäkin, että ajatteli tuossa ryhmässä olevan jotain kiinnostavaa, kun siihen heti innokkaasti ilmoittauduttiin tai sitten vaan, että täytetäänpä sitten järjestyksessä, tuossa ryhmässä on vielä yksi paikka vapaana, nappaanpa sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä miten kaikki aina hokaa heti kuka se myyrä on. Mulla on ihan sikahuono ihmistuntemus, koska mulla on epäilty vaihtunut aina monesti ja sit oon kuitenkin aina ollu väärässä. Tosin, ei mulla muissakaan asioissa raksuta yhtään, en vaan osaa sosiaalisia tilanteita niinkuin muut.
Minä ainakin tarkkailen erilaisia merkkejä. Myyrä ei yleensä ole se, joka kovimmin huutaa tai joka reagoi kovin voimakkaasti tunteella tai toimii hetken mielijohteesta. Myyrällä pitää olla kylmäpäisyyttä, harkintaa ja valmistautumista tilanteisiin. Esim. Ilona Y:stä näki, että oli aivan hämmentynyt ja järkyttynyt siinä, kun häntä syytettiin epäonnistumisista. Myyrä taas olisi miettinyt jo etukäteen miten reagoi, kun joutuu epäilyjen kohteeksi, eivätkä ne sanat olisi menneet suoraan sieluun asti.
Myyrä on sellainen, joka vaikuttaa aktiivisesti tehtävissä niin, että hakeutuu rooleihin tai ryhmiin, joissa voi vaikuttaa lopputulokseen, eikä se joka passiivisesti odottaa mihin päätyy tai joka katsoo vierestä kun muut tekevät. Mutta huom. myyrä ei siis ole välttämättä tai luultavastikaan se, joka jokaisessa tehtävässä ensimmäisenä nappaa sen radiopuhelimen tai neuvoo miten pitää tehdä, se on todennäköisesti vain muuten päällepäsmäriluonne.
Usein on myös joku kilpailija, jonka tekemisiä ei näytetä juuri ollenkaan. Se ei ole myyrä, koska ei siinä olisi mitään mieltä, ettei myyrää näytetä.
Pienistä ilmeistä eri tilanteissa, esim. siinä kun odotellaan peukun väriä, voi nähdä myös paljon.
Kyllä se epäilty silti usein vaihtuu jaksojen mittaan moneen kertaan, kunnes sitten kertyy tarpeeksi johtolankoja niin että vahvistuu, että kyllä se tämä tyyppi nyt vaan on. Minullakin oli eka jakson jälkeen lista, että tämä ja tämä ei ainakaan myyrä ole ja nyt kolmannen jakson jälkeen ne tyypit onkin vaihtuneet sinne epäiltyjen listalle. Se, että joku veikkaa heti ekassa jaksossa myyrän oikein, on enemmän tuuria kuin nokkeluutta.
Tämä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilona C näki suoraan salkun vaikka väitti muuta. Tuntuu, että tässä halutaan jatkuvasti kerätä Ilonaan kaikki huomio. Voi tosin olla mahdollista, että näkikin salkun. Hän halusi viimeistä vaihtoa siksi niin kovasti, jotta pääsisi lukemaan sisällön kun se meni ohi viimeisellä kerralla. Samalla onnistui vetämää epäilyjä itseensä.
Ollin ja Peten kohdalla ei näytetty ollenkaan kohtaa, jossa näkivät salkun. Oliko salkku koko ajan vai oliko pelkästään viimeisessä vaihdossa? Joka tapauksessa myyrä tiesi salkusta, mutta olisiko myyrälle etua olla itä joukkueessa? Ei välttämättä. Toisaalta myyrä olisi sillä voinut myös pelata luottamusta. Pete on mystinen mies. Joko hän pelaa aidosti tai sitten hyödyntää näyttelijäntaitoja ja sai Daninkin vakuuttumaan.
Petellä on taustalla paljon pieniä hämmentäviä asioita joita ei ole nostettu esille. Selvimmät myyräilyt leikataan aina pois. Sen takia voi olla mahdollista, että joskus näyttää ettei kukaan myyräilisi yhtään mitään.
Pete huusi itsensä Itäryhmään niin salamannopeasti tietämättä edes keitä muita siihen tulee, että hän jostain syystä ehdottomasti halusi siihen. Ja ne syyt ovat että joko hän on myyrä tai hän näki salkun sisällön.
Olli huusi itsensä mukaan vasta kolmantena, jolloin oli jo suuri mahdollisuus siihen, että joku kolmas olisi ehtinyt ennen.
Myyrällä oli ainakin se hyöty olla itäryhmässä, että hän pystyisi tukemaan Danin ehdotusta ohjata kuvaamaan se halvin immuniteettikohde. Joku muuhan olisi ehdotuksen voinut teilata. Myyrähän luonnollisesti tiesi, että Dan tiesi.
Jos taas Pete olisi halunnut itäryhmään siksi, että näki salkun, tätä vaihtoehtoa ei tue se, että hän ei pyrkinyt ehdottamaan oikean kohteen kuvausta ja kielsi viimeiseen asti tietävänsä salkusta, vaikka Dan omalta osaltaan tunnusti.
Ei tiennyt. Myyrä tiedi että on immuniteetti mutta ei tiennyt kenellä immu on koska myyrä ei tee sillä tiedolla mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuoreimman jakson putoaja ei ollut yllätys ja kyllä palapeli hiljalleen kasaantuu. En lähde spoilaamaan, mutta totean vain että Myyrässä voisi joskus yllättää ja jättää nämä selkeimmät alkuun putoajat pois. Heidät kun katsojat osaavat jo karsia melko hyvin.
Tämän kauden pudotuksessa ensin lähti kaikista selkein statisti, seuraavaksi liian selkeästi esiin maalattu ja nyt sitten odotetun tasainen tapaus.
No enpä tiedä, onhan täälläkin moni ollut varma, että juuri nämä pudonneet ovat olleet Myyriä.
No ei kukaan epäillyt myyräksi markusta. Ja en veikannut veetiä enkä ylläriä että tuota noin.
No se varmaan johtuu siitä, että ainakin Veeti lähti ihan heti tuolta pois, ja yleensä aina alussa aattelee et myyrä on joku kunnon häslääjä esim. Ilona C tai Pia. Eihän Veeti edes tehnyt mitään kummempaa/ei näytetty paljoakaan. Ois hassua, jos sitä ois alettu epäilee myyräks.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä epäilen Dania.
Noi luottaa siihen ihan sokeasti ja Dani saa kaikki erikoistehtävät.En usko, että Dan on myyrä. Ei ehkä Ilonakaan, eikä Pia. Pete voisi olla, oli sen verran aikaa salkkareista pois. Olisiko ollut pois niin kauan, jos heti alkuun olisi pudonnut kilpailusta.
Kyllä vapaata pitää varmasti etukäteen pyytää koko ajaksi, ethän voi tietää putoatko ensimmäisenä vai viimeisenä. Palaavatkohan myöskään heti pudottuaan takaisin Suomeen, kun joissakin formaateissa jäävät silti hengailemaan paikan päälle juuri siksi, ettei sen perusteella voisi lopputulosta arvata, että kilpailija palasikin kotiin ja töihin jo viikon päästä lähdöstään.
Kilpailija löhetäö samantien suomern. Ja mitä vapaata? Suurin osa on freelancereita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa siinä peukun väri homassa ei voi ilmeiden perusteella katsoa koska myyrää ei ilmeiden perusteella voi kiinni saada ja siihen ei kannata tuhlata aikaa. Ens jaksos myyrä on porukan viimeisin juoksija ja täällä väitettiin et uniiki epäilykset ois kaikonu eivät kaikoneet. Ja hyvä teksti unohdit vielä sen että pystyy manipuloida muita. Myyrän pitää olla luotettava ja esittävän että pelaa muka samaan pottiin myyrän taidot vaatii hyvää valehtelua. Ja ei toi myyrän tehtävä oo rankkaa miten kuvailet, se on suomes saanu tehtäviin tutustuu ja saanu muista kilpailijoista tietoa. Myyrälle tää alku on ollu vaikea kun kaikki epäilee toisia tosin myyrä voi käyttää sitä hyväkseen. Ens viikolla sabina ja pete pitää sen esittelyn myyrä ei siihen osallistu koska sit peteä ja sabinaa syytettääb myyräks ja se helpottaa myyrän työtä kun sitä ei epäillä.
Joo myyrä ei välttämättä paljasta itseään ilmeillään peukkutilanteessa, mutta monen muun ilmeistä paljastuu, että _ei ole myyrä_. (Esim. Markuksesta jo ennen tätä putoamisjaksoaaan.) Mikroilmeitään, niitä vain sekunnin kymmenesosia kasvoilla vilahtavia, ei ihminen myöskään pysty tahdollaan hallitsemaan.
Ei minun aikani siinä tuhlaannu, jos katson ilmeitä. Se tuhlaantuu jo siinä kohdin, että ylipäätään katson ohjelmaa.
Kun myyrä ei voi saada ilmeiden perusteella kiinni älä tuhlaa siihen aikaa. Tehtävien perusteella ja ryhmätoimisella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyrä ei mahtunu maikkarin top 20 viime viikolla. Missä vika ettei ole katsojia. Onko promoaminen epäonnistunut vai missä. Viime kaudella oli katsojia.
Ymmärrän hyvin miksi ei kiinnosta.
Eihän katsojalla ole tuossa mitään mahdollisuuksia arvailla mitään myyriä. Täysin leikattu. Tehtävät sinänsä ihan hauskoja osin miten itse ainakaan saa mitään tolkkua mistään myyrähommista.Uskon myös, että on ihan liian sekava sähellys noustakseen miksikään katsojamagneetiksi, vaikka itse olenkin koukuttunut. Jopa keskustelemaan täällä. Silti monesti myös minä harmittelen, että eihän tästä saa mitään tolkkua. Ja ensimmäistä kauttaan jos sattuu katsomaan, ei osaa edes oikein ajatella, että mihin tässä pitäisi kiinnittää huomiota.
Viime kaudella kyllä onnistuin selvittämään myyrän ja nytkin olen jo melko varma siitä kuka myyrä on, joten kyllä se on mahdollista tuon sähellyksen keskeltäkin selvittää.
Viime kauden myyrä oli itsestään selvyys.
Ei sen enempää vääriä välttämättä kuin jollakulla muulla, joka epäili väärää myyrää. Pia varmaan epäilystään huolimatta hajautti enemmän, Markushan totesi Johtolangassa jotenkin, että hänellä oli kaksi epäiltyä, joiden mukaan vastasi. Nämä molemmat ilmeisen vääriä siis.