miten lopettaa alkoholin käyttö?
Kertokaa kokemuksianne kiitos, tämä on minulla edessä.
Kommentit (14)
Kerro vähän taustastasi, mistä tilanteesta aiot lopettaa.
Pyrin lopettamaan kokonaan, yksi suomi pullo päivässä periaatteen.
Ap
Kun juon, juon liikaa. Siksi aion lopettaa.
t. Oikea ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:57"]
Ala polttelemaan kannabista, suosittelen perehtymään ja kasvattamaan itse ensimmäiset nuput. Onnea ja menestystä terveellisemmälle elämälle!
[/quote]
Olin sanomassa samaa. Vaihda alko kukkaan niin ei tarvi juoda. Eikä kuitenkaan tarvi alkaa kuolettavan tylsäksi absolutistiksi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:09"]
Ala polttelemaan kannabista, suosittelen perehtymään ja kasvattamaan itse ensimmäiset nuput. Onnea ja menestystä terveellisemmälle elämälle!
[/quote]
Olin sanomassa samaa. Vaihda alko kukkaan niin ei tarvi juoda. Eikä kuitenkaan tarvi alkaa kuolettavan tylsäksi absolutistiksi.
[/quote]
Absolutismihan on juuri niin tylsää kuin siitä tekee. Jos on taipumusta päihteiden liikakäyttöön ei se päihdettä vaihtamalla parane.
Kannattaa olla juomatta ensin jokin tietty aika, esimerkiksi kuukausi ja katsoa miltä se tuntuu. Yleensä juomatta oleminen on sitä helpompaa mitä kaueemin on ollut juomatta. Myös oman päihteidenkäytön syitä kannattaa miettiä, juoko tylsyyteen, ahdistukseen tms.
Aina voi yrittää korvata juomatottumus jollain alkoholittomalla juomalla. Mieluiten jollain joka vähä muistuttaa sitä mitä viinassa suosii.
Minkä vitun ihmeen takia kannabis viestit saa ala peukkuja? Luonnon ikioma vihreä nugetti on vaan terveellisempi vaihtoehto ja piste!
420 peace
Älä vaan juo alkoholia. Yksinkertaista!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:58"]
Älä vaan juo alkoholia. Yksinkertaista!
[/quote]
Tai yksinkertainen.
Jätät vain yhden huikan ottamatta. Ensimmäisen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:09"]
[/quote]
[/quote]
Absolutismihan on juuri niin tylsää kuin siitä tekee. Jos on taipumusta päihteiden liikakäyttöön ei se päihdettä vaihtamalla parane.
Kannattaa olla juomatta ensin jokin tietty aika, esimerkiksi kuukausi ja katsoa miltä se tuntuu. Yleensä juomatta oleminen on sitä helpompaa mitä kaueemin on ollut juomatta. Myös oman päihteidenkäytön syitä kannattaa miettiä, juoko tylsyyteen, ahdistukseen tms.
[/quote]
Jos ei toimivat neuvot kelpaa niin siinä juokoon. Joku aasialainen (japanilainen?) lääkäri on käyttänyt menestyksekkäästi kannabista alkoholista irtipääsyyn. Siis ihan hoitomuotona. En jaksa nyt googlata minkäm niminen.
Ala polttelemaan kannabista, suosittelen perehtymään ja kasvattamaan itse ensimmäiset nuput.
Onnea ja menestystä terveellisemmälle elämälle!