Minua huvittaa, kuinka vahva elämisen halu toisilla ihmisillä on
Miksi ihmeessä haluatte elää tässä sairaassa maailmassa? Naurattaa ihan jopa, kun vaahtoatte peloissanne ydinlaskeumista ja hamstraatte joditabletteja yms.
Kommentit (13)
Sama ihmetyttää, ne on eniten paniikissa oman henkensä takia jolla ei ole mitään annettavaa kenellekään.
Sinnikkyys pitää yllä elämää on ihmisyyden parhaita puolia, eläimellinen vaisto.
Minua taas surettaa, ettei moni koe elämäänsä elämisen arvoiseksi.
Kaikesta pahasta huolimatta maailmassa on myös paljon kaunista ja tavoittelemisen arvoista. Siksi haluan elää.
Elämä on kaunis, ainutkertainen lahja. Sinäkin sait Ap tuon lahjan. Opettele arvostamaan sitä ja itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta pahasta huolimatta maailmassa on myös paljon kaunista ja tavoittelemisen arvoista. Siksi haluan elää.
Niin kuin mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kuin mitä?
Se onkin jokaisen meistä itse selvitettävä. Vaatii viitseliäisyyttä. Vapautan sinut nyt etsimään. eri
Haluan elää sairaassa maailmassa, koska minuakin tarvitaan maailman muuttamisessa paremmaksi. Valta pois tyranneilta!
Minua naurattaa takakireät tai yltiöpositiiviset toisten elämään tunkeilijat. Eivät tajua moukkamaisuuttaan ja kuinka ilmiselvänä se näyttyäytyy se toiminta. Muka vaivihkaa tai salaa, ventovieraiden kimppuun. Heh heh.
Hyvä juttuhan tässä on se, että se on jokaisen oma valinta. Halutessaan elämästä saa nauttia niin paljon kuin sielu sietää, murjottaa kotona tai vaikka hypätä sillalta.
Ap:lle kaunista päivää 🌹
Mulla ei ole mitään halua kuolla, mutta ei myöskään sellaista elämänhalua, että alkaisin hysterisoimaan asiasta. Sitähän ei tietysti kukaan tiedä miten reagoisi, sitten jos oikeasti se uhka olisi päällä...
Olen oppinut välttämään ihmisiä, joita jokin "huvittaa" niin kovasti. Itkunauruemoji tähän sitten vielä perään.
Yleensä aito ilo on heillä jotakin täysin vierasta.