Sexifantasiani mukainen ihana wt-tyttö juontaa nyt peliä Nelosella!
Kommentit (64)
Mikä saa miehet edes seksuaalisesti kiinnostumaan tuollaisesta tyhjäpää silikonibimbosta? Mä aina jaksan ihmetellä. Sama kun panis kumisaapasta. Yhtä tyhmä ja kuminen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"]Mikä saa miehet edes seksuaalisesti kiinnostumaan tuollaisesta tyhjäpää silikonibimbosta? Mä aina jaksan ihmetellä. Sama kun panis kumisaapasta. Yhtä tyhmä ja kuminen.
[/quote]
Jos on tottunut puhallettavaan nukkeen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"]
Mikä saa miehet edes seksuaalisesti kiinnostumaan tuollaisesta tyhjäpää silikonibimbosta? Mä aina jaksan ihmetellä. Sama kun panis kumisaapasta. Yhtä tyhmä ja kuminen.
[/quote]
Mistä tiedät että on silikonit?
Tuollainen bimbomaisuus vain on jostain syystä seksikästä naisessa.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
No ihan kuule julkisuudessa on itse maininnut asiasta.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"]
[/quote]
[/quote]
Tuollainen ylikorostetusti murteella uliseminen on kaukana seksikkäästä. No joillain sitä tasoa täytyy olla nussimisessakin ja joillekin sitten kelpaa tuollainen kumisaapas.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:37"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"] Mikä saa miehet edes seksuaalisesti kiinnostumaan tuollaisesta tyhjäpää silikonibimbosta? Mä aina jaksan ihmetellä. Sama kun panis kumisaapasta. Yhtä tyhmä ja kuminen. [/quote] Mistä tiedät että on silikonit? Tuollainen bimbomaisuus vain on jostain syystä seksikästä naisessa. [/quote] Tuollainen ylikorostetusti murteella uliseminen on kaukana seksikkäästä. No joillain sitä tasoa täytyy olla nussimisessakin ja joillekin sitten kelpaa tuollainen kumisaapas.
[/quote]
ylikorostetusti murteella uliseminen.
Ei todellakaan ylikorosta murretta.
Jos joku ei ymmärrä Iidasta huokuvaa seksikkyyttä niin ihmettelen suuresti, hänen seksikkyytensä nyt varmasti eunukkikin näkee jo kaukaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:29"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:28"] Mikä saa miehet edes seksuaalisesti kiinnostumaan tuollaisesta tyhjäpää silikonibimbosta? Mä aina jaksan ihmetellä. Sama kun panis kumisaapasta. Yhtä tyhmä ja kuminen. [/quote] Mistä tiedät että on silikonit? Tuollainen bimbomaisuus vain on jostain syystä seksikästä naisessa. [/quote] No ihan kuule julkisuudessa on itse maininnut asiasta.
[/quote]
siis kuka? Mikä tuon hottiksen nimi on?
Suomen Seksikkäin Nainen 10/10!!! (Ennustan että katkerat av-kurpat tekee oman haukkumisketjun hänestä ennen kuin päivä on vaihtunut.)
Ihania nuoret, voimakkaat miehet leveät hartiat, kapeat lanteet ja ainakypsä muna
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:53"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:47"]
http://www.tavikset.info/iida-palosaari.html Pansion 5/5 <3
[/quote]
no mutta onhan mimmillä nykyisin huomattavasti parempi ja muhkeampi perä !
Katsokaa instakuvia...
[/quote]
tuossa tavikset kisassa mukan ihan liian nuorena, nykyisin on kurvia ja kypsyyttä eri tavalla...
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:39"]
Onkohan ap työkaverini? Meillä töissä viihde-elektroniikkapuolen pojat kuolaa tota. :D
[/quote]
Kukapa heteromies ei kuolaisi?
[/quote]
Ne heteromiehet joiden mielestä silikoni on rakennusmateriaalia. Tiesitkö moottoriöljyinen Latela bensalenkkari, että on miehiä jotka pitävät tuollaisia bimboja todella luotaantyöntävinä. Eivät edes panisi vaikka olisi mahdollisuus.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:59"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:41"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:39"]
Onkohan ap työkaverini? Meillä töissä viihde-elektroniikkapuolen pojat kuolaa tota. :D
[/quote]
Kukapa heteromies ei kuolaisi?
[/quote]
Ne heteromiehet joiden mielestä silikoni on rakennusmateriaalia. Tiesitkö moottoriöljyinen Latela bensalenkkari, että on miehiä jotka pitävät tuollaisia bimboja todella luotaantyöntävinä. Eivät edes panisi vaikka olisi mahdollisuus.
[/quote]
Ho hoo ;)))))
https://instagram.com/p/mfT5vSOuT6/
Harva heteromies sanoo tähän ei, en pane. Oli akateeminen tai amis ;)
Näin miehenä pitää kommentoida et itseäni viehättää enemmän eteerinen kauneus, vrt. Jenni Vartiainen. Ei tollanen tyhjäpää.
Miehet muualla kuin täällä.Miesteñ jakojäännös edustaa täällä sairaine unelmineen.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:03"]
https://instagram.com/p/mfT5vSOuT6/ Harva heteromies sanoo tähän ei, en pane. Oli akateeminen tai amis ;)
[/quote]
miten se onkin saanut nuo pakaransa niin mehevän muhkeiksi ?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 19:03"]https://instagram.com/p/mfT5vSOuT6/
Harva heteromies sanoo tähän ei, en pane. Oli akateeminen tai amis ;)
[/quote]
Voi kun meistä kaikista naisista saa tuollaisen nuken kun osaa vaan käyttää kuvanmuokkausohjelmia. Voi teitä miehiä, yhtä tyhmiä kuin tuo muovinukke.
Onko tämä ap:n ottama kuva?
https://static.ylilauta.org/files/0g/orig/htwjesif/3PBubRO.jpg
Ok