Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä jäi käteen tästä kesästä? Syksy jo saapuu..

Vierailija
23.07.2015 |

Tuliko reissuttua? Rusketusraitoja? Festareilla? Lasten kanssa mökkeilemässä?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesää on vielä reilu kuukausi jäljellä. Mitä vain hauskaa voi vielä tapahtua ja niitä kuumia kesäpäiviäkin voi vielä tulla. Syyskuusta alkaa vasta syksy..ja se toivon mukaan on lämmin ja sateeton. :)

Kumma kun ihmisillä on kesä vain silloin kun on helteitä ja nimenomaan vain kesä-ja heinäkuussa. Mulle kesä on sitä et on vihreää vehreää ja valoisaa. :)

Vierailija
22/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säiltään ehdottomasti paras kesä vuosiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:15"]

Vielä on kesää jäljellä..

[/quote]

Kyllä. Saa nähdä, olisiko tuolta tulossa ensi viikolla tai elokuun alkupäivistä lähtien säärintamalla mieluinen yllätys meille kaikille. :)

Ennusteissa on väläytelty, että Suomen itäpuolelle, Suomen välittömään läheisyyteen muodostuisi vahva ja laaja korkeapaine, joka alkaisi nostamaan kuumaa ilmaa Itä-Euroopasta meille Suomeen. Päivisin menisi lämpötilat hellerajan yli selvästi ja yölläkin olisi lähes +20 asteen lämpötiloja, eli melkein siis trooppisia öitä. Päivisin jopa +30 asteen helteet ehkä mahdollisia. Se olisi sellaista kostean kuumaa hellettä tuolloin.

Vierailija
24/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva matka Irlantiin.

Vierailija
25/25 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh. Kesähän on vasta alkanut. Kesä"loma" mulla on elokuun kaks vikaa viikkoa (vaihdan työpaikkaa niin välissä 2 viikkoa vapaata), ja toi on ainakin täällä keski-/etelä-euroopassa suosituinta ja parasta loma-aikaa. Tosin minä lähden käymään Suomessa viikoksi...
Töitä olen vaan tehnyt, ollut rannalla, bilettäny, ruskettunut mukavasti, reissannut provinssissa, kokeillut SUPpausta ja käynyt melomassa yms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä