Miehet katsovat naisen hoidettuja hampaita ennen kroppaa
Näin kertoo MTV Pepsodentin tutkimuksesta. Miltäs teidän hammaskalustot näyttävät? Uskallatko hymyillä miehen edessä?
Mä uskallan ja hymyilen paljon, olen aina hymyillyt ja huomannut sen todella kiinnittävän miesten katseet nopeasti ja vastahymyn tulevan lämpimänä. Oikojalla hampaani suoristettiin lapsena ja sen vuosien rääkin jälkeen olen hymyillyt koko rahalla.
Kommentit (23)
Ja Wellan tutkimus osoittaa, että miehet katsovat ensimmäisenä hiuksia.
Nivean tutkimus taas osoittaa, että miehet katsovat ensimmäiseksi ihoa.
Adidaksen tutkimus osoittaa, että kyllä se on se kroppa, jota ensimmäisenä katsotaan, joten hopihopi lenkkarit jalkaan ja lenkille!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:34"]
Ja Wellan tutkimus osoittaa, että miehet katsovat ensimmäisenä hiuksia.
Nivean tutkimus taas osoittaa, että miehet katsovat ensimmäiseksi ihoa.
Adidaksen tutkimus osoittaa, että kyllä se on se kroppa, jota ensimmäisenä katsotaan, joten hopihopi lenkkarit jalkaan ja lenkille!
[/quote]
Miehenä tuen ja komppaan Adidaksen tutkimusta. Nähdään lenkillä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:11"] Harmi vaan kun miehet eivät itse hoida hampaitaan. Tätähän on tutkittu... [/quote]Näin on, liian usein näkee huonosti hoidettuja hampaita miehillä. Tosin ei heidän ulkonäkö muutenkaan ole silloin mikään kovin huoliteltu ja siisti. Minkälainen ihminen ei huolehdi hampaistaan, mies tai nainen? Miten pystyy katsomaan peiliin jos hampaat ovat ihan paskaiset ja huomiota herättävän rumat ja reikäiset? Hyi hele, en voisi edes kaveriksi huolia sellaista ihmistä, saati mieheksi. [/quote] Minulla on komea mies. Kun tavattiin, hänen hampaansa olivat JÄRKYTTÄVÄT. Siis ihan kamalaa. Silti rakastuin häneen ja sain hänet lopulta hoidattamaan hampaansa. Mutta se syy miksi hampaat olivat päässeet siihen kuntoon, oli PELKO. Todella todella vaikea hammaslääkäri fobia. Kannattaisi sinunkin ajatella hieman laajemmin asioita, ennenkuin juttelet noin typeriä.
[/quote]Sorry, mutta nyt nauroin! Jos Mies pelkää hammaslääkäriä, niin hän ei olisi minun mieheni! :D Mitä muuta miehesi pelkää? Hyttysiä? Uintireissulla varpaisiin hyökkääviä ahvenia? Imuria? Joo, pidä miehesi, en ole kiinnostunut. :)
[/quote]
Sinulla nyt ei ole miestä koskaan ollutkaan. Katkeraksihan sitä tietysti muuttuu. Pidän, hän ei kaltaisiisi ikinä sekaantuisikaan. Joku taso kuitenkin.