Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet katsovat naisen hoidettuja hampaita ennen kroppaa

Vierailija
23.07.2015 |

Näin kertoo MTV Pepsodentin tutkimuksesta. Miltäs teidän hammaskalustot näyttävät? Uskallatko hymyillä miehen edessä?

Mä uskallan ja hymyilen paljon, olen aina hymyillyt ja huomannut sen todella kiinnittävän miesten katseet nopeasti ja vastahymyn tulevan lämpimänä. Oikojalla hampaani suoristettiin lapsena ja sen vuosien rääkin jälkeen olen hymyillyt koko rahalla.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vaan kun miehet eivät itse hoida hampaitaan. Tätähän on tutkittu...

Vierailija
2/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:11"]

[/quote]Näin on, liian usein näkee huonosti hoidettuja hampaita miehillä. Tosin ei heidän ulkonäkö muutenkaan ole silloin mikään kovin huoliteltu ja siisti. Minkälainen ihminen ei huolehdi hampaistaan, mies tai nainen? Miten pystyy katsomaan peiliin jos hampaat ovat ihan paskaiset ja huomiota herättävän rumat ja reikäiset? Hyi hele, en voisi edes kaveriksi huolia sellaista ihmistä, saati mieheksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai Pepsodentin "tutkimuksesta" saadaan juuri tuollainen tulos... ;)

Vierailija
4/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla onkin kuoret. Hohtavat pimeässä ja ei tarvitse heijastinta. Senkun irvistää!!

Vierailija
5/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:20"]

[/quote]Eli voit huoletta unohtaa hampaiden pesun tästä eteenpäinkin?

Vierailija
6/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsit jo aloituksessa "tutkimuksen" tilaajan. Ei todellakaan tarvita 400 opintopistettä yliopistossa jotta pystyy päättelemään, kuinka tarkoitushakuinen se tutkimus on ollut ja että tulos oli täysin tiedossa on ennen sen aloittamista. Myös tutkimuksen julkaisija saa liikevoittonsa mainostuloista.

Hampaita katsovat enemmän hevos- ja koiramiehet. Ehkä naisissakin, en tiedä.

Vierailija
7/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suorat, hammaslääkärin mukaan valkoiset hampaat ( toki muutkin esim. kaverit sanoneet näin) hyväkuntoiset, puhtaat, ei reikiä. No eipä ole kukaan mies niihin kiinnittänyt huomiota. Miehillä on joo usein huonosti hoidetut hampaat ja haiseva hengitys. Enemmän huomiota saa vaikka ihan hiukset.

Vierailija
8/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:11"]

[/quote]Näin on, liian usein näkee huonosti hoidettuja hampaita miehillä. Tosin ei heidän ulkonäkö muutenkaan ole silloin mikään kovin huoliteltu ja siisti. Minkälainen ihminen ei huolehdi hampaistaan, mies tai nainen? Miten pystyy katsomaan peiliin jos hampaat ovat ihan paskaiset ja huomiota herättävän rumat ja reikäiset? Hyi hele, en voisi edes kaveriksi huolia sellaista ihmistä, saati mieheksi.
[/quote]
Minulla on komea mies. Kun tavattiin, hänen hampaansa olivat JÄRKYTTÄVÄT. Siis ihan kamalaa. Silti rakastuin häneen ja sain hänet lopulta hoidattamaan hampaansa. Mutta se syy miksi hampaat olivat päässeet siihen kuntoon, oli PELKO. Todella todella vaikea hammaslääkäri fobia. Kannattaisi sinunkin ajatella hieman laajemmin asioita, ennenkuin juttelet noin typeriä.

Vierailija
9/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:22"]

Mulla on suorat, hammaslääkärin mukaan valkoiset hampaat ( toki muutkin esim. kaverit sanoneet näin) hyväkuntoiset, puhtaat, ei reikiä. No eipä ole kukaan mies niihin kiinnittänyt huomiota. Miehillä on joo usein huonosti hoidetut hampaat ja haiseva hengitys. Enemmän huomiota saa vaikka ihan hiukset.

[/quote]

Palstalla jokainen on kunkku, kheheheee!

Vierailija
10/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Juuri näin. Mutta kyllä itsekin naisena kiinnitän huomiota ihmisten purukalustoon. Jos hampaat ovat keltaiset ja huonossa kunnossa tekee mieli vaistomaisesti siirtyä kauemmaksi. Asialla on siis vaikutusta.

Vierailija
11/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:22"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:20"]

[/quote]Eli voit huoletta unohtaa hampaiden pesun tästä eteenpäinkin?
[/quote]
Hölmö! Miehet katsovat naisessa muita asioita ennen hampaita, esim. kasvoja, rintoja, takapuolta, vyötärö-lantiosuhdetta, silmiä, huulia, hiuksia. Hampaat eivät todellakaan ole ykköskohde miehen katsellessa naista.

Vierailija
12/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ollut aina huono pesemään hampaita. Ihmettelen miten minulla vielä on ne ja niin hyvässä kunnossa. Ei ikinä vihlo paljon paitsi välillä vihloo oikeasti ja kunnolla.

Vierailija
13/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hampaat pitää olla kaikilla hyvässä kunnossa. Mielestäni kertoo huonosta hygieniasta muutenkin jos hampaat on keltaiset/mustat. En pussaisi.

Vierailija
14/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Hampaiden perään ne miehet viheltelevät.

Vierailija
15/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keltaiset. Ovat aina olleet jostain syystä, mutta ei koskaan reikiä ja pesen hampaitani. Alarivi on ahdas, mutta ylärivi hyvä.

Vierailija
16/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:24"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:18"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:11"] Harmi vaan kun miehet eivät itse hoida hampaitaan. Tätähän on tutkittu... [/quote]Näin on, liian usein näkee huonosti hoidettuja hampaita miehillä. Tosin ei heidän ulkonäkö muutenkaan ole silloin mikään kovin huoliteltu ja siisti. Minkälainen ihminen ei huolehdi hampaistaan, mies tai nainen? Miten pystyy katsomaan peiliin jos hampaat ovat ihan paskaiset ja huomiota herättävän rumat ja reikäiset? Hyi hele, en voisi edes kaveriksi huolia sellaista ihmistä, saati mieheksi. [/quote] Minulla on komea mies. Kun tavattiin, hänen hampaansa olivat JÄRKYTTÄVÄT. Siis ihan kamalaa. Silti rakastuin häneen ja sain hänet lopulta hoidattamaan hampaansa. Mutta se syy miksi hampaat olivat päässeet siihen kuntoon, oli PELKO. Todella todella vaikea hammaslääkäri fobia. Kannattaisi sinunkin ajatella hieman laajemmin asioita, ennenkuin juttelet noin typeriä.

[/quote]Sorry, mutta nyt nauroin! Jos Mies pelkää hammaslääkäriä, niin hän ei olisi minun mieheni! :D Mitä muuta miehesi pelkää? Hyttysiä? Uintireissulla varpaisiin hyökkääviä ahvenia? Imuria? Joo, pidä miehesi, en ole kiinnostunut. :)

Vierailija
17/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne miehet katsovat hampaita, hymyhän on yksi tärkeimmistä asioista naisessa.

Ja omat hampaat on hoidetut, suorat ja valkoiset :)

Vierailija
18/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:11"]Harmi vaan kun miehet eivät itse hoida hampaitaan. Tätähän on tutkittu...
[/quote]
Kukas ne sitten heille hoitaa?

Vierailija
19/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"]

[/quote]

Juuri näin. Mutta kyllä itsekin naisena kiinnitän huomiota ihmisten purukalustoon. Jos hampaat ovat keltaiset ja huonossa kunnossa tekee mieli vaistomaisesti siirtyä kauemmaksi. Asialla on siis vaikutusta.

[/quote]

Niin, naiselle on asialla vaikutusta. Toivottavasti kirjoitit ironialla tuon, mutta liian usein näkee naisten ajattelevan että miehen mieltymykset ja ajattelu olisi samanlaiset kun itsellä. 

Toki hampailla on vaikutus molemmille, tietysti on, mutta ei niin suurta kun naisille.

Vierailija
20/23 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:09"]Sorry, mutta nyt nauroin! Jos Mies pelkää hammaslääkäriä, niin hän ei olisi minun mieheni! :D Mitä muuta miehesi pelkää? ...Uintireissulla varpaisiin hyökkääviä ahvenia?

[/quote]

Joo, paitsi ei varpaisiin hyökkääviä.