miksi hankitte lapsen/lapsia?
Kommentit (11)
Varmasti lisääntymisvaisto ainakin osaksi. Ja olen aina pitänyt lapsista.
Koska niin elämä jatkuu, huomaan sen nyt oikein hyvin kun olen kolmen pienen mummu. Sitten kun kuolen osa minusta elää heissä. Parasta elämässäni ovat lapseni perheineen ja erityistä nuo kolme pientä, joita rakastan enemmän kuin mitään muuta. Maailman kaunein sana on mummu kun sen kuulen pojantyttäreni sanomana, kaksi nuorempaa ei vielä osaa puhua. Ja se kun pojantytär oli tuumannut yhtäkkiä kesken leikkiensä, että ”mummu on rakas”.
Vierailija kirjoitti:
Koska niin elämä jatkuu, huomaan sen nyt oikein hyvin kun olen kolmen pienen mummu. Sitten kun kuolen osa minusta elää heissä. Parasta elämässäni ovat lapseni perheineen ja erityistä nuo kolme pientä, joita rakastan enemmän kuin mitään muuta. Maailman kaunein sana on mummu kun sen kuulen pojantyttäreni sanomana, kaksi nuorempaa ei vielä osaa puhua. Ja se kun pojantytär oli tuumannut yhtäkkiä kesken leikkiensä, että ”mummu on rakas”.
Ihanasti sanottu. ❤️
Luonto ajaa siihen, jotta elämä jatkuu. Minusta se on maailman luonnollisin järjestys. Onneksi se myös antaa paljon enemmän kuin mikään muu. Pysyy jotenkin järjissään kaiken paskan keskellä.
Siksi, kun mieheni kanssa halusimme lapsen. Ei siihen sen erityisempää syytä tarvittu.
Tuli kova vauvakuume ja halusin lisää merkitystä elämälleni ja halusin kokea äidinrakkautta lapseen. Ja päivääkään en ole katunut lasten hankintaa444, vaikka ei elämä tietenkään aina ruusuilla tanssimista ole, mutta nautin äitiydestä. Ja lapseni ovat jo 18 ja 14-vuotiaita.
Koska pääministeri kehotti talkoisiin.