Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko pitkä nainen olla kaunis?

Vierailija
23.07.2015 |

Vai ovatko enemmän sellaisia kolhoja honkkeleita? Ovatko krnenkään miehen mieleen?

Kommentit (144)

Vierailija
21/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 175 pitkä ja lääkärit on kuvanneet mua sanoilla, siro, hento ja hoikka.

Kasvot mulla on kauniit. Tasainen hammasrivistö, hyvä iho ja paksut hiukset.

No, mä oonkin puoliks italialainen.

Vierailija
22/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea myötähäpeä kun jengi kutsuu täällä itseään upeaksi, kauniiksi ja itsevarmaksi. Ei vaan sovi suomalaisen suuhun :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 15:42"]Kauhea myötähäpeä kun jengi kutsuu täällä itseään upeaksi, kauniiksi ja itsevarmaksi. Ei vaan sovi suomalaisen suuhun :D
[/quote]
Mä koen myötähäpeää noiden haukkujien takia.

Vierailija
24/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennään me pitkät ja kauniit ulkomaille. Siellä ainakin riittää miehiä ja ihailua niin, että välillä on hätää kärsimässä. Myös naisten päät kääntyy ;)

Toisinaan haluaisin sulautua seinään...

Vierailija
25/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"] Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;) [/quote] Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet. [/quote]   saahan sitä vilkuilla, itsekkin tykkään katsella kauniita ihmisiä :)  varmaan sellaista tervettä omahyväisyyttäkin löytyy, olen tyytyväinen itseeni. Kyllä tämmöinen kroppa ja ulkonäkö vaatiikin pientä viitseliäisyyttä. Sellaista itsekuria kun ei kaikilta löydy :) [/quote] Et ksi ollut Silja Linella. Siellä lasten leikkihuoneessa oli koominen omahyväinen nainen sortseissaan. Ilme oli just että kyllä kaikki nyt katsoo minua kun olen niin hyvännäköinen:) Not. Ainoastaan siihen omahyväiseen olemukseen ja ilmeeseen kiinnitti huomiota. Oikeasti kauniit ihmiset ovat suloisia ja säteileviä ja herättävät ihastusta niin naisissa kuin miehissä.

No en ollut :) mutta juuri tuollaisia naisia itselle osui meidän perhelomalla vastaan. Naisia, jotka luulevat että se näyttävä nainen on itseään täynnä. Ja että se nainen on pukeutunut kauniiksi juuri hänen kiusakseen. Varmasti muiden mielestä se nainen siellä Siljalla oli ihan kivan näköinen. Jos haluat itse pukeutua lyhyisiin sortseihin, tee asialle jotakin. Äläkä hauku niitä jotka sen tekevä sen ;) [/quote]

[/quote]

Kylläpä sinä tiedät tarkkaan muiden ihmisten ajatukset. Kävitkö ihan kysymässä vai päättelitkö miehesi kanssa, että muut olivat vaatteistasi kateellisia?

[/quote]

Niinpä. On tainnut vähän kihahtaa huppuun se oma "ihanuus" jota kaikki kadehtien katsoo. Siis oikeasti, läheskään kaikki eivät pidä hongankolistajia kauniina vaikka heillä olisi millaiset sääret. Yleensä myös jalka on mallia kanootti ja kädet isot kuin lapiot. Siinähän diivailette korstot.

Vierailija
26/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:34"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"] Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;) [/quote] Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet. [/quote]   saahan sitä vilkuilla, itsekkin tykkään katsella kauniita ihmisiä :)  varmaan sellaista tervettä omahyväisyyttäkin löytyy, olen tyytyväinen itseeni. Kyllä tämmöinen kroppa ja ulkonäkö vaatiikin pientä viitseliäisyyttä. Sellaista itsekuria kun ei kaikilta löydy :) [/quote] Et ksi ollut Silja Linella. Siellä lasten leikkihuoneessa oli koominen omahyväinen nainen sortseissaan. Ilme oli just että kyllä kaikki nyt katsoo minua kun olen niin hyvännäköinen:) Not. Ainoastaan siihen omahyväiseen olemukseen ja ilmeeseen kiinnitti huomiota. Oikeasti kauniit ihmiset ovat suloisia ja säteileviä ja herättävät ihastusta niin naisissa kuin miehissä.

No en ollut :) mutta juuri tuollaisia naisia itselle osui meidän perhelomalla vastaan. Naisia, jotka luulevat että se näyttävä nainen on itseään täynnä. Ja että se nainen on pukeutunut kauniiksi juuri hänen kiusakseen. Varmasti muiden mielestä se nainen siellä Siljalla oli ihan kivan näköinen. Jos haluat itse pukeutua lyhyisiin sortseihin, tee asialle jotakin. Äläkä hauku niitä jotka sen tekevä sen ;) [/quote]

[/quote]

Kylläpä sinä tiedät tarkkaan muiden ihmisten ajatukset. Kävitkö ihan kysymässä vai päättelitkö miehesi kanssa, että muut olivat vaatteistasi kateellisia?

[/quote]

Niinpä. On tainnut vähän kihahtaa huppuun se oma "ihanuus" jota kaikki kadehtien katsoo. Siis oikeasti, läheskään kaikki eivät pidä hongankolistajia kauniina vaikka heillä olisi millaiset sääret. Yleensä myös jalka on mallia kanootti ja kädet isot kuin lapiot. Siinähän diivailette korstot.
[/quote]
Mulla on todennäköisesti pienemmät kädet kuin sulla ja jalkakaan ei mikään iso ole.
180cm

Vierailija
27/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:34"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"] Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;) [/quote] Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet. [/quote]   saahan sitä vilkuilla, itsekkin tykkään katsella kauniita ihmisiä :)  varmaan sellaista tervettä omahyväisyyttäkin löytyy, olen tyytyväinen itseeni. Kyllä tämmöinen kroppa ja ulkonäkö vaatiikin pientä viitseliäisyyttä. Sellaista itsekuria kun ei kaikilta löydy :) [/quote] Et ksi ollut Silja Linella. Siellä lasten leikkihuoneessa oli koominen omahyväinen nainen sortseissaan. Ilme oli just että kyllä kaikki nyt katsoo minua kun olen niin hyvännäköinen:) Not. Ainoastaan siihen omahyväiseen olemukseen ja ilmeeseen kiinnitti huomiota. Oikeasti kauniit ihmiset ovat suloisia ja säteileviä ja herättävät ihastusta niin naisissa kuin miehissä.   No en ollut :) mutta juuri tuollaisia naisia itselle osui meidän perhelomalla vastaan. Naisia, jotka luulevat että se näyttävä nainen on itseään täynnä. Ja että se nainen on pukeutunut kauniiksi juuri hänen kiusakseen. Varmasti muiden mielestä se nainen siellä Siljalla oli ihan kivan näköinen. Jos haluat itse pukeutua lyhyisiin sortseihin, tee asialle jotakin. Äläkä hauku niitä jotka sen tekevä sen ;) [/quote] [/quote] Kylläpä sinä tiedät tarkkaan muiden ihmisten ajatukset. Kävitkö ihan kysymässä vai päättelitkö miehesi kanssa, että muut olivat vaatteistasi kateellisia? [/quote]   Niinpä. On tainnut vähän kihahtaa huppuun se oma "ihanuus" jota kaikki kadehtien katsoo. Siis oikeasti, läheskään kaikki eivät pidä hongankolistajia kauniina vaikka heillä olisi millaiset sääret. Yleensä myös jalka on mallia kanootti ja kädet isot kuin lapiot. Siinähän diivailette korstot. [/quote] Mulla on todennäköisesti pienemmät kädet kuin sulla ja jalkakaan ei mikään iso ole. 180cm

[/quote]

Minun mielestäni on ihan turhaa ja myös tyhmää kehuskella anonyymillä keskustelupalstoilla omista hienoista ominaisuuksistaan. Päätellen siitä, kuinka paljon täällä on esimerkiksi "natiiveja" mutta silti äidinkieltään osaamattomia ulkomaalaisia, aika moni itseään kauniiksi, siroksi, päitä kääntäväksi ja hurjan älykkääksi kuvaileva ihminen on tosielämässä ihan tavallisen näköinen ja normaaliälyinen. Saahan sitä tietysti kehuskella, jos välttämättä tahtoo, mutta ei siitä kannata ruveta riitelemään.

Vierailija
28/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:14"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:34"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"] Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;) [/quote] Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet. [/quote]   saahan sitä vilkuilla, itsekkin tykkään katsella kauniita ihmisiä :)  varmaan sellaista tervettä omahyväisyyttäkin löytyy, olen tyytyväinen itseeni. Kyllä tämmöinen kroppa ja ulkonäkö vaatiikin pientä viitseliäisyyttä. Sellaista itsekuria kun ei kaikilta löydy :) [/quote] Et ksi ollut Silja Linella. Siellä lasten leikkihuoneessa oli koominen omahyväinen nainen sortseissaan. Ilme oli just että kyllä kaikki nyt katsoo minua kun olen niin hyvännäköinen:) Not. Ainoastaan siihen omahyväiseen olemukseen ja ilmeeseen kiinnitti huomiota. Oikeasti kauniit ihmiset ovat suloisia ja säteileviä ja herättävät ihastusta niin naisissa kuin miehissä.   No en ollut :) mutta juuri tuollaisia naisia itselle osui meidän perhelomalla vastaan. Naisia, jotka luulevat että se näyttävä nainen on itseään täynnä. Ja että se nainen on pukeutunut kauniiksi juuri hänen kiusakseen. Varmasti muiden mielestä se nainen siellä Siljalla oli ihan kivan näköinen. Jos haluat itse pukeutua lyhyisiin sortseihin, tee asialle jotakin. Äläkä hauku niitä jotka sen tekevä sen ;) [/quote] [/quote] Kylläpä sinä tiedät tarkkaan muiden ihmisten ajatukset. Kävitkö ihan kysymässä vai päättelitkö miehesi kanssa, että muut olivat vaatteistasi kateellisia? [/quote]   Niinpä. On tainnut vähän kihahtaa huppuun se oma "ihanuus" jota kaikki kadehtien katsoo. Siis oikeasti, läheskään kaikki eivät pidä hongankolistajia kauniina vaikka heillä olisi millaiset sääret. Yleensä myös jalka on mallia kanootti ja kädet isot kuin lapiot. Siinähän diivailette korstot. [/quote] Mulla on todennäköisesti pienemmät kädet kuin sulla ja jalkakaan ei mikään iso ole. 180cm

[/quote]

Minun mielestäni on ihan turhaa ja myös tyhmää kehuskella anonyymillä keskustelupalstoilla omista hienoista ominaisuuksistaan. Päätellen siitä, kuinka paljon täällä on esimerkiksi "natiiveja" mutta silti äidinkieltään osaamattomia ulkomaalaisia, aika moni itseään kauniiksi, siroksi, päitä kääntäväksi ja hurjan älykkääksi kuvaileva ihminen on tosielämässä ihan tavallisen näköinen ja normaaliälyinen. Saahan sitä tietysti kehuskella, jos välttämättä tahtoo, mutta ei siitä kannata ruveta riitelemään.
[/quote]
Sekö ei ole tyhmää, sanoa vain negatiivisia asioita muista?

Vierailija
29/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi. Kauneus on katsojan silmässä.

Vierailija
30/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:46"]

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:14"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:34"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 14:28"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:53"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 13:37"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 12:43"] [quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:25"] Oltiin perheen kanssa taannoin lomalla. Ja huomasin kyllä tämän ruumiinrakenteeni olevan melko poikkeava valtaosasta äideistä. Olen pitkä, hoikka ja pidän huolta ulkonäöstäni, hymykin on usein herkässä. Isimiesten katseet kääntyivät ihan kiitettävästi, äiti-ihmiset mulkoilivat.. Meitä tämä miehen kanssa huvitti. Naiset, ei se muiden ulkonäkö ole teiltä pois.. ;) [/quote] Ihan samalla tavalla sun miehes vilkuilee muita. Omahyväinen sä vaan olet. [/quote]   saahan sitä vilkuilla, itsekkin tykkään katsella kauniita ihmisiä :)  varmaan sellaista tervettä omahyväisyyttäkin löytyy, olen tyytyväinen itseeni. Kyllä tämmöinen kroppa ja ulkonäkö vaatiikin pientä viitseliäisyyttä. Sellaista itsekuria kun ei kaikilta löydy :) [/quote] Et ksi ollut Silja Linella. Siellä lasten leikkihuoneessa oli koominen omahyväinen nainen sortseissaan. Ilme oli just että kyllä kaikki nyt katsoo minua kun olen niin hyvännäköinen:) Not. Ainoastaan siihen omahyväiseen olemukseen ja ilmeeseen kiinnitti huomiota. Oikeasti kauniit ihmiset ovat suloisia ja säteileviä ja herättävät ihastusta niin naisissa kuin miehissä.   No en ollut :) mutta juuri tuollaisia naisia itselle osui meidän perhelomalla vastaan. Naisia, jotka luulevat että se näyttävä nainen on itseään täynnä. Ja että se nainen on pukeutunut kauniiksi juuri hänen kiusakseen. Varmasti muiden mielestä se nainen siellä Siljalla oli ihan kivan näköinen. Jos haluat itse pukeutua lyhyisiin sortseihin, tee asialle jotakin. Äläkä hauku niitä jotka sen tekevä sen ;) [/quote] [/quote] Kylläpä sinä tiedät tarkkaan muiden ihmisten ajatukset. Kävitkö ihan kysymässä vai päättelitkö miehesi kanssa, että muut olivat vaatteistasi kateellisia? [/quote]   Niinpä. On tainnut vähän kihahtaa huppuun se oma "ihanuus" jota kaikki kadehtien katsoo. Siis oikeasti, läheskään kaikki eivät pidä hongankolistajia kauniina vaikka heillä olisi millaiset sääret. Yleensä myös jalka on mallia kanootti ja kädet isot kuin lapiot. Siinähän diivailette korstot. [/quote] Mulla on todennäköisesti pienemmät kädet kuin sulla ja jalkakaan ei mikään iso ole. 180cm [/quote] Minun mielestäni on ihan turhaa ja myös tyhmää kehuskella anonyymillä keskustelupalstoilla omista hienoista ominaisuuksistaan. Päätellen siitä, kuinka paljon täällä on esimerkiksi "natiiveja" mutta silti äidinkieltään osaamattomia ulkomaalaisia, aika moni itseään kauniiksi, siroksi, päitä kääntäväksi ja hurjan älykkääksi kuvaileva ihminen on tosielämässä ihan tavallisen näköinen ja normaaliälyinen. Saahan sitä tietysti kehuskella, jos välttämättä tahtoo, mutta ei siitä kannata ruveta riitelemään. [/quote] Sekö ei ole tyhmää, sanoa vain negatiivisia asioita muista?

[/quote]

Niin, joukossa on myös niitä, joilta teksti kuin teksti menee vahingossa tai tarkoituksella ihan yli hilseen. Niidenkään kanssa ei kannata ruveta jankkaamaan. Kiitos muistuttamisesta.

Vierailija
31/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai voi. Olen 175cm mies ja haluaisin kovasti olla parisuhteessa itseäni pidemmän naisen kanssa. Semmoinen 180+ olisi mahtava. Pitkät naiset ovat upeita. Valitetavasti pitkät naiset eivät halua itseään lyhyemmän miehen, joten taidan jäädä yksin..

Vierailija
32/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko lyhyt nainen olla kaunis? Voiko olla näyttävä ja upea ja pitkäsäärinen nainen, vai ovat enemmän sellaisia alamittaisia nysiä? Onko kenenkään miehen mieleen?

Vierailija
33/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin 150-senttinen kuin 170-senttinen.

Vierailija
34/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kukaan mies ei ihaile huippumalleja.

Vierailija
35/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi. Sen takia minulla amputoidaan jalat ensi viikolla Tallinnassa. Kasvoni ovat kuin missillä, mutta eipä se paljon auta, kun olen niin pitkä. Onneksi kohta käy baarissa flaxi, kun rullaan sinne pyörätuolilla operaation jälkeen.

Vierailija
36/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:34"]Voiko lyhyt nainen olla kaunis? Voiko olla näyttävä ja upea ja pitkäsäärinen nainen, vai ovat enemmän sellaisia alamittaisia nysiä? Onko kenenkään miehen mieleen?
[/quote] hahaa, katkera honkkeli! T. 157 cm :)

Vierailija
37/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:35"]Ei, kukaan mies ei ihaile huippumalleja.
[/quote] No en mä ainakaan tiedä yhtäkään. Ehkä homot?

Vierailija
38/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele kaunis? Se kun tarkoittaa niin eri asioita kaikille. Mutta vastauksena sun kysymyksees niin tottakai.

Vierailija
39/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki voi olla kaunis ja onkin. Kurvit kun on kohdallaan niin usein mietin miltä tuokin nainen näyttäis kun panisin sitä takaa ja pitäiskö laittaa silloin tyynyt polvien alle vaikka 184cm olenkin.
M41

Vierailija
40/144 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso esim. Stana Katic.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi