Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään että minulla puhkeaa anoreksia!!!

Vierailija
23.07.2015 |

Laihdutan, olin n 90kg kun aloitin, nyt vähän päälle normaalipainon. Eli vielä laihdutus jatkuu n. 10kg ajan. Välillä katson reisiäni ja tuntuu että ne ovaröt aivan suhteettoman suuret. Mietin että onkohan kehonkuvani vääristynyt, kun peilissä ne ei aina näytä niin suurilta. Välillä kun katson niitä, näen sellaiset sairaalloisen ylipainoisen ihmisen löllö jalat. Olen 25v.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvien kautta sen tajuaa parhaiten

Vierailija
2/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit ottaa asian puheeksi terveydenhoitajan kanssa. Hän osaa ottaa asiaan kantaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaisiko jos harrastaisit jotain kivaa liikuntaa josta tulee hyvä olo, niin ehkä alkaisit ajatella kroppaasi enemmän hyvinvoinnin näkökulmasta etkä vain ulkonäön?:)

Vierailija
4/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta voiko tää olla anoreksiaa

Vierailija
5/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei jos normaalipaino, laita mittoja , aloituspaino, tiputus tahti, siitä voisi päätellä enemmän :)

Vierailija
6/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:06"]No mutta voiko tää olla anoreksiaa
[/quote]

Ei

Vierailija
7/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:09"]ei jos normaalipaino, laita mittoja , aloituspaino, tiputus tahti, siitä voisi päätellä enemmän :)

[/quote]

Aloituspaino 90, nyt 65. Vuodessa tiputtanut. Voino tuo sit johtua siitä että en henkisesti ole sopeutunut vielä pienempään vartaloon, vaan näen itseni edelleen lihavana? Tavoittelen 55painoa, pituutta 161.

Vierailija
8/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:06"]No mutta voiko tää olla anoreksiaa
[/quote]

Ei
[/quote]

Ootko varma? Mä nimittäin en jaksaisi mitään anoreksiaa, vaan tahtoisin VIIMEIN alkaa NAUTTIMAAN elämästä hoikan kropan kanssa.

Vierailija
9/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:06"]No mutta voiko tää olla anoreksiaa
[/quote]

Ei
[/quote]

Ootko varma? Mä nimittäin en jaksaisi mitään anoreksiaa, vaan tahtoisin VIIMEIN alkaa NAUTTIMAAN elämästä hoikan kropan kanssa.
[/quote]

Minkä ikäinen olet? 15 v?

Vierailija
10/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:06"]No mutta voiko tää olla anoreksiaa
[/quote]

Ei
[/quote]

[/quote]

en usko, et vain ole ehinyt sopeuteua uuteen minääsi, annatko pituuden vielä niin katsotaan bmi ja mikä on sinun ihanne paino :) onne hieno homma, oikeesti !! olen itse 36v, 165/87 ja haluaisin itsekin tuohon painon , mikä sinulla nyt on, minulle se olisi jo hoikka ja varmasti näytätä tsi hyvältä, pikku hiljaa totutelet peiln eessä, uusia vaatteita ehkä tahti oli liian nopea sinun pyyeellesi, mutta kyllä se sieltä tulee, jos oiekin vaivaa niin voisi ehkä jutella jonkun kanssa asiasta :)

Vierailija
11/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo vielä täytä syömishäiriön kriteereitä.

Vierailija
12/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo selkee anoreksia ja bulimiakin puskee päälle, samoin ortoreksia ja BED ainakin.

Vierailija
13/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisin vielä kysyä, mitä keinoja kääytit laihumiseen koska tuo on tosi hieno suoritus ja itse kaipasin vinkkejä toiselta samasa tilanteessa olleelta , minulle raskaus tuo vilä lisäkiloja ja joulun jäleen pääsen aloitamaan kuntoilun taas, ja vähän henkilökohtainen kysymys jäikö tuolla tahdilla ihoa löysäksi ? jos haluat niin voit minulle laittaa fb kaveri pyynnönkin ja siellä jutella tai whatsapp :)

mutta tdella saat olla itsestäsi ylpeä, tuohon ei moni pysty ja suurin haaste onin edessä jos olet tunnesyöppö ollut niin kuin minäkin..

Vierailija
14/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ehkä ole vielä sinut "uuden minäsi" kanssa mutta ei tuo syömishäiriö ole. Kun olet tavoitepainossasi, suosittelen lämpimästi valokuvauksessa käyntiä, ihanat vaatteet ja meikki, uusi kaunis kroppa ja kuva konkreettinen todiste saavutuksestasi auttaa sisäistämään asian. Minulla oli saman tapaista laihtumisen jälkeen ja kaverin polttareissa järjestettiin muuten vaan pinup valokuvaus, joka olikin tosi hyvä juttu! :) onnea painonpudotuksesta!

Vierailija
15/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla anoreksiaa, jos alkaa tulla pakkoajatuksia syömisestä ja sen välttämisestä, pyrit pitkittämään syömään ryhtymistä "teen vain tämän ensiksi, syön sitten myöhemmin, ei mulla oikeestaan oo nälkä, söinhän aamulla/aiemmin, syön sitten kolmelta/illalla tms" ja alat laskeskelemaan kaloreita, jopa hedelmien ja kasvisten, syöt vain puolet aikomastasi annoksesta tai vähemmän, käyt usein vaalla, toivot painon laskeneen ja päiväsi on pilalla jos se on ennallaan/noussut, ja jos laskenut saat oikein uutta puhtia laihduttamiseen ja olet täynnä tarmoa, kun paino laski. Mittailet itseäsi mittanauhalla, sovittelet pieniä vaatteita, vertailet itseäsi laihoihin ihmisiin ja toivoisit olevasi yhtä pieni. Tunnet olevasi sitä vahvempi, mitä vähemmän ja harvemmin syöt ja mitä enemmän painosi laskee. Kuulostaako tutulta? Ja koet suurta hallinnan tunnetta, kun säännöstelet ruokaasi ja painoasi, koet onnistumisen tunnetta joka on riippuvainen syömisistä ja painon laskemisesta. Turhaudut ja suutut itsellesi jos syöt aikomaasi enemmän tai useammin. Syöt mieluiten yksin, koska ahdistaa jos joku näkee, kun syöt. Kuvittelet hänen arvioivan sun annostasi ja ajattelevan "tuokin läski se vaan syöpöttelee". Tuttua?

Vierailija
16/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:31"]Et ehkä ole vielä sinut "uuden minäsi" kanssa mutta ei tuo syömishäiriö ole. Kun olet tavoitepainossasi, suosittelen lämpimästi valokuvauksessa käyntiä, ihanat vaatteet ja meikki, uusi kaunis kroppa ja kuva konkreettinen todiste saavutuksestasi auttaa sisäistämään asian. Minulla oli saman tapaista laihtumisen jälkeen ja kaverin polttareissa järjestettiin muuten vaan pinup valokuvaus, joka olikin tosi hyvä juttu! :) onnea painonpudotuksesta!
[/quote]

Kiitos! Loistava idea! Veikkaan että uusien vaatteiden osto myös auttaa, nyt kun kaikki vaatteet roikkuvat minun päällä!

Vierailija
17/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:16"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:14"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:10"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:06"]No mutta voiko tää olla anoreksiaa
[/quote]

Ei
[/quote]

[/quote]

Minkä ikäinen olet? 15 v?
[/quote]

25v.

Vierailija
18/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:28"]kaikki trlli viestittäjät täällä, olette miljoona kertaa lapsellisempia ja säälittävämpiä kuin mikään, varmaan itse tuossa iässä olitte niin saatanan viksuja, taidatte todrlliduudessa olla bvain elämäntapa loisioita ja teinejä. on varmaan helppo vetää vitsiä toiselle selvästi vaikeasta asiasta, otsekään mikään einstein tuossa iäsä ollut, kaikkea muuta.
[/quote]
Oletko ap.? Jos olet niin kuinka vanha olet?

Misä iäsä?? Mistä tiedät aloittajan iän ellet itse ole ap.?

Vierailija
19/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:31"]Et ehkä ole vielä sinut "uuden minäsi" kanssa mutta ei tuo syömishäiriö ole. Kun olet tavoitepainossasi, suosittelen lämpimästi valokuvauksessa käyntiä, ihanat vaatteet ja meikki, uusi kaunis kroppa ja kuva konkreettinen todiste saavutuksestasi auttaa sisäistämään asian. Minulla oli saman tapaista laihtumisen jälkeen ja kaverin polttareissa järjestettiin muuten vaan pinup valokuvaus, joka olikin tosi hyvä juttu! :) onnea painonpudotuksesta!
[/quote]

Kiitos! Loistava idea! Veikkaan että uusien vaatteiden osto myös auttaa, nyt kun kaikki vaatteet roikkuvat minun päällä!
[/quote]

no nin rohkeasti vaan kokeilemaan ja sitten peilaat uudelleen niillä vaatteila, veikkan että tuntuu paljon paremmalta ;)

Vierailija
20/29 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:42"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:28"]kaikki trlli viestittäjät täällä, olette miljoona kertaa lapsellisempia ja säälittävämpiä kuin mikään, varmaan itse tuossa iässä olitte niin saatanan viksuja, taidatte todrlliduudessa olla bvain elämäntapa loisioita ja teinejä. on varmaan helppo vetää vitsiä toiselle selvästi vaikeasta asiasta, otsekään mikään einstein tuossa iäsä ollut, kaikkea muuta.
[/quote]
Oletko ap.? Jos olet niin kuinka vanha olet?

Misä iäsä?? Mistä tiedät aloittajan iän ellet itse ole ap.?
[/quote]

Ai 25 v. Luulin myös teiniksi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kahdeksan