Thaimaaseen lentäminen
Mitäs reittiä Finski nyt lentää Thaimaaseen? Parin viikon päässä lähtö.
Kommentit (36)
siis me ollaan täällä thaikuissa just. ensi viikon paluulento vissiinkin dubain kautta, tunti tulee ylimääräistä, eli ei iso asia. maailma voi pyöriä ilman venäjääkin.
Vierailija kirjoitti:
Thaimaaseen ei ole lennetty ikinä.
Thaimaahan kylläkin.
Menkää lomalle Saimaaseen!
Mielensäpahoittaja kielipoliisi. Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä ap:n kysymyksessä tarkoitettiin ja sehän on tärkeintä, että asia tulee selväksi, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Menkää lomalle Saimaaseen!Mielensäpahoittaja kielipoliisi. Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä ap:n kysymyksessä tarkoitettiin ja sehän on tärkeintä, että asia tulee selväksi, vai mitä?
Kyllä ihmisen pitää olla vähälahjainen, jos ei edes omaa äidinkieltään osaa (eikä viitsi opetella) kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
siis me ollaan täällä thaikuissa just. ensi viikon paluulento vissiinkin dubain kautta, tunti tulee ylimääräistä, eli ei iso asia. maailma voi pyöriä ilman venäjääkin.
Olet Thaikuissa lukemassa vauva-palstaa??? Tsiisus...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Menkää lomalle Saimaaseen!Mielensäpahoittaja kielipoliisi. Kyllä minä ainakin ymmärsin mitä ap:n kysymyksessä tarkoitettiin ja sehän on tärkeintä, että asia tulee selväksi, vai mitä?
Kyllä ihmisen pitää olla vähälahjainen, jos ei edes omaa äidinkieltään osaa (eikä viitsi opetella) kunnolla.
Niin, voi olla. Joillakin on enemmän lahjoja kuin toisilla. Onko se joku yllätys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Niin ja sillehän ei voi mitään jos ei on vähälahjainen. Vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Tuskin olet itsekään penaalin terävin kynä kun parhaaseen työaikaan notkut täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Thaimaa reagoinut Ukrainan sotaan mitenkään? Olisi hyvä jos venäläisiä ei päästettäisi maahan niin olisi pienempi koronariski hotellin aamiaisella.
Hölmö!!!! Ei se Venäläisten mahdollinen puuttuminen koronariskiä vähennä,
Tietysti vähentää, näkeehän sen Suomessakin etteivät osaa edes maskia pitää ja paskat välittää mistään ohjeista muutenkaan. Eihän ne enimmäkseen osaa edes lukea jotain englannin kielisiä kylttejä. Eivätkä noudata niitä vaikka osaisivatkin.
Thaimaahan ei pääse ilman negatiivista testiä ja lisäksi Thaimaahan saapuessa tehdään vielä testi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Niin ja sillehän ei voi mitään jos ei on vähälahjainen. Vai mitä?
Niitä vähiä lahjoja kompensoimaan on järjestetty ilmainen 9-vuotinen koulutus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thaimaahan kylläkin.
Tuskin olet itsekään penaalin terävin kynä kun parhaaseen työaikaan notkut täällä.
Ei se "paras työaika" ole kaikilla sama.
kyllä thaikuissa voi lukea vauva.fi palstaa. kello täällä kuitenkin jo kohta kahdeksan illalla, niin ei huvita mennä tonne viidakkoon sääskien syömäksi. tai rannalle baariin. kattelen telkkua ja luen vauva.fi palstaa mielummin.
Ei sinun nyt tarvi mennä thaikkulaan hillumaan shemalejen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Thaimaa reagoinut Ukrainan sotaan mitenkään? Olisi hyvä jos venäläisiä ei päästettäisi maahan niin olisi pienempi koronariski hotellin aamiaisella.
Hölmö!!!! Ei se Venäläisten mahdollinen puuttuminen koronariskiä vähennä,
Tietysti vähentää, näkeehän sen Suomessakin etteivät osaa edes maskia pitää ja paskat välittää mistään ohjeista muutenkaan. Eihän ne enimmäkseen osaa edes lukea jotain englannin kielisiä kylttejä. Eivätkä noudata niitä vaikka osaisivatkin.
Thaimaahan ei pääse ilman negatiivista testiä ja lisäksi Thaimaahan saapuessa tehdään vielä testi.
Eikö ole sitten vielä muutaman päivän karanteeni? Hotellihuoneesta ei saa poistua? Toivottavasti on varattuna joku bungalow missä on oma uima-allas ja piha, että pääsee edes ulos.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen kyl Barbadoseen tai Malediiviseen tai Canariaseen tai Porvooseen.
*Porvoohan
siis lentokentällä otetaan testi, jonka tulos soitetaan samana iltana hotellille. sitten saa samantien liikkua koko loman ajan. 5 päivänä uusi testi ja sen jälkeen myös saa liikkua koko loman. papruja pitää tulostella vinopino, mutta ei niitä missään kysytä, kuin kerran lentokentällä tullessa.
Thaimaahan kylläkin.
Menkää lomalle Saimaaseen!