EN OLE NUKKUNUT KOKO YÖNÄ :(
Mitä teen? On ollut stressiä mutta en uskonut sen vaikuttavan näin paljon. Sydän tykyttelee miten sattuu mutta yhtään ei väsytä.
Milloin lääkäriin? Olkaa kilttejä ja auttakaa, tämä on kamala olotila.
Kaikki luonnonkeinot lämpimästä maidosta lampaiden laskemiseen olen jo kokeillut. Melatoniinilla ei mitää vaikutusta.. :(((
Kommentit (12)
Heti nyt aamusta lääkäriin. Et pitkitä ollenkaan. Unettomuus on henkilökohtainen helvetti, josta toipuminen vie aikaa, aloita toipuminen jo tänään.
T. valvova yöhoitaja
Sama ongelma täällä. Kunnes ostin Dormiplantia apteekista. Reseptivapaa. Kuurin jälkeen tosin unettomuus palasi.
Ei siihen auta kuin herätyskelloton aamu ja ohjelmoimaton seuraava päivä. Itse vieroksun herätyskelloa niin paljon, että siirryin tekemään jatkuvaa yötyötä.
Yritä karistaa stressi pois.Tee isoja ratkaisuja.
Minulla on ollut sama koko kesän. Työasiat painaa. Minulla on pieni firma joka menee todella huonosti. Laskuja kertyy pinoon eikä asiakkaita ole. Nyt olen valmis luopumaan koko pa...sta. Talous romahtaa mutta sitten voin vaikka mennä asemalle kerjäämään.
Kokeilepa lattialla nukkumista. Voi kuulostaa vähättelyltä, mutta itselläni oikeasti toimi.
Mä en oo nukkunu kahteen yöhön ollenkaan. Eilen aamulla yritin nukkua ja sainki nukuttua tunnin. Sama juttu illalla. Olis väsyttäny hirveesti, mut ei vaan voi nukkua ni minkäs teet...
En minäkään. Olin tosin yövuorossa ja tulin juuri kotiin. Tsemppiä, mene heti päivystykseen terveysasemalle.
Itsellä yhden yön valvomisen jälkeen kyllä nukuttaa tuollaisissa tilanteissa viimestään seuraavana yönä. Sohvalle makoilemaan ja elokuva pyörimään. Rasittaa eti toki kannata itseä liikaa kun on yliväsynyt.
Ei ehkä se suositeltavin vinkki, mutta apteekista saa matkapahoinvointilääkettä ilman reseptiä (esim. marzine) ja se vie kyllä tajun mutta uni ei ole itsellä ainakaa ns. hyvää unta.
Tarvitaan jotain aivoihin vaikuttavaa kolmiolääkettä
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:29"]Tarvitaan jotain aivoihin vaikuttavaa kolmiolääkettä
[/quote]
Dormiplant.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 06:28"]Heti nyt aamusta lääkäriin. Et pitkitä ollenkaan. Unettomuus on henkilökohtainen helvetti, josta toipuminen vie aikaa, aloita toipuminen jo tänään.
T. valvova yöhoitaja
[/quote]
Ai yhden nukkumattoman yön jälkeen lääkettä naamaan. Just kauhea mikä helvetti :D
Ei taida lääkärit määrätä nappuloita vaikka olisi viikko nukkumatonta yötä takana. Niihin kun jää kiinni ja se unenlaatu on sitä sun tätä, kemiallista.
Ei siihen auta kuin aika ♡
Saman kokenut