Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa lapsirakkaita kissaihmisiä?

Vierailija
16.08.2015 |

Kulkevatko vastenmielisyys koiria ja lapsia kohtaan käsi kädessä? Kysymys ei koske niitä jotka pitävät sekä kissoista että koirista eikä niitä jotka inhoavat molempia.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään kissoista mutta en lapsista. Tykkään hiljaisuudesta ja itsenäisyydestä. Lapset ja koirat on kyllä vähän samanlaisia jollain tavalla...

Vierailija
2/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hep! Kaksi kissaa, kaksi lasta.

Vierailija
4/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään kissoista ja omista lapsistani. Muiden hössöttävät koirat ja lapset on rasittavia, jos ovat rauhassa niin menettelee.

Vierailija
5/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole lapsia eukä kissaa mutta tykkään molemmista tosi paljon. Lapsia haluaisin joskus hankkia, siihen asti nautin ystävien lasten seurasta.

Vierailija
6/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on :D Täällä ainakin yksi!

Vierailija
7/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään lapsista (ihan usein muistakin kuin omistani) tykään kissoista ja koirista (en tietenkään joka yksilöstä, mutta lähtökohtaisesti samalla viivalla)

Tykkään myös hevosista. Käärmeistä en niinkään enkä hyttysistä. 

Eli vastaus kysymykseesi on: ON OLEMASSA!

Vierailija
8/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:38"]

Tykkään lapsista (ihan usein muistakin kuin omistani) tykään kissoista ja koirista (en tietenkään joka yksilöstä, mutta lähtökohtaisesti samalla viivalla)

Tykkään myös hevosista. Käärmeistä en niinkään enkä hyttysistä. 

Eli vastaus kysymykseesi on: ON OLEMASSA!

[/quote]

Mihin kysymykseen vastasit? "Kysymys ei koske niitä jotka pitävät sekä kissoista että koirista eikä niitä jotka inhoavat molempia."

Vierailija
9/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan neljän oman lapseni lisäksi lapsia yleensä. Ihailen kissojen kauneutta ja liikkumista. Minusta on kiva silitellä ja katsella niitä. 

Vierailija
10/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin!

Tykkään lapsista, kissoista ja koirista. Sekä omista että muiden.

Tällä hetkellä kaikkia löytyy taloudestakin (lapsia kolme, kissoja ja koiria kaksi). Alunperin mulla oli vain kaksi kissaa, sitten talouteen muutti mies, seuraavaksi lapsi, siihen tuli kaveriksi koira, sen jälkeen vielä kaksi lasta ja toinen koira. Teen muuten töitä lasten ja nuorten parissa ja harrastukset liittyy pitkälti eläimiin. En tiedä olenko joku poikkeus sitten, mutta ei oman tuttavapiirin kissa-ihmiset ole lapsi- tai koiravihaajia.

Vierailija
11/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 tarkentaa olleensa siis alunperin (ja edelleenkin) kissa-ihminen, siksi vastasin. Sensijaan pidän outona ajatusta ihmisestä, joka rakastaa kissoja mutta vihaa koiria ja lapsia. Tai rakastaa koiria ja lapsia mutta vihaa kissoja. Tai mitä tahansa siltä väliltä. Vaikken itsekään ennen oikein tajunnut koiria, vaan ne tuli talouteen lähinnä miehen takia, en minä niitä koskaan inhonnut. Ja lapsista olen tykännyt aina.

Vierailija
12/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.08.2015 klo 11:23"]

Kulkevatko vastenmielisyys koiria ja lapsia kohtaan käsi kädessä? Kysymys ei koske niitä jotka pitävät sekä kissoista että koirista eikä niitä jotka inhoavat molempia.

[/quote]

Olen ihmisrakas kissaihminen, kelpaako se? Tosin introvertti, eli se ihmisseura ei aina innosta tai kelpaa. Lapsethan ovat vain pieniä ihmisiä. Kysymyksesi haiskahtaa asenteelliselta.

Vierailija
13/13 |
16.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia lapsia ei ole, mutta tykkään kyllä lapsista. Kissoja on kolme ja olen kissaihminen henkeen ja vereen. Koirista en niin paljon välitä, että itselleni ottaisin tai edes muiden koiria hoitoon haluaisin. Eipä niitä onneksi mulle olla hoitoon työntämässäkään kissojen vuoksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä