Tätäkö tämä elämä nyt on?
Onko mun elämä nyt tässä?
Jos/kun luet tätä, ethän suutu!
Tilanne on siis tämä.
Olen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta työttömänä, vaimo osa-aikatyössä ja vain istuu kaiket päivät vain lukemassa av:ta ja kommentoimassa ääneen keskusteluja (silloin kun ei ole muualla töissä)
Teen kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoamiseen, pyykkien kautta tiskeihin. Vien jopa aamukahvit aina sänkyyn, sekä nikkaroin kaikkea pientä hänen poissa ollessaan.
Hän on kyllä muuten ystävällinen minua kohtaan ja ei koskaan pakota minua mihinkään, mutta tämä huushollihan räjähtäisi käsiin ellen tekisi kaikkea itse.
Olisi vielä paljon muutakin kerrottavaa, mutta en kehtaa avautua ennen kun jotain ehkä kiinnostaa ahdinkoni. Olen aivan loppu tähän jatkuvaan yksinäisyyden tunteeseen parisuhteessa!
Miten saisin aktivoitua rakastani?
Onko hän enää kiinnostunut minusta muuten, vai olenko pelkkä iltaisin käytettävä komea seksilelu ja kotiorja?
M30
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:03"]Sanoisin tämän saman myös naiselle jos tilanne oisi toisinpäin:
Itsepä olet toisen totuttanut istumaan perseellään mitään tekemättä ja olemaan passattavana
[/quote] Ai että on ap oikeen totuttanut. Älkääpä eukot sitten kitiskö niistä laiskoista mihistänne, itsepä totutitte ;)
[/quote]
Niinhän mä sanoin. On sitten nainen tai mies joka tekee kaikki kotihommat ja vieläpä kantaa kahvit sänkyyn, itse on toisen siihen opettanut. Turha tulla kitisemään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:06"]Onko mun elämä nyt tässä?
Jos/kun luet tätä, ethän suutu!
Tilanne on siis tämä.
Olen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta työttömänä, vaimo osa-aikatyössä ja vain istuu kaiket päivät vain lukemassa av:ta ja kommentoimassa ääneen keskusteluja (silloin kun ei ole muualla töissä)
Teen kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoamiseen, pyykkien kautta tiskeihin. Vien jopa aamukahvit aina sänkyyn, sekä nikkaroin kaikkea pientä hänen poissa ollessaan.
Hän on kyllä muuten ystävällinen minua kohtaan ja ei koskaan pakota minua mihinkään, mutta tämä huushollihan räjähtäisi käsiin ellen tekisi kaikkea itse.
Olisi vielä paljon muutakin kerrottavaa, mutta en kehtaa avautua ennen kun jotain ehkä kiinnostaa ahdinkoni. Olen aivan loppu tähän jatkuvaan yksinäisyyden tunteeseen parisuhteessa!
Miten saisin aktivoitua rakastani?
Onko hän enää kiinnostunut minusta muuten, vai olenko pelkkä iltaisin käytettävä komea seksilelu ja kotiorja?
M30
[/quote] No homo
Ihana kuulla, että mieskin tekee kotitöitä. Nostan hattua sinulle, olet kyllä huomaavainen mies. Toivottavasti vaimosikin huomaisi kuinka paljon teet kotona.
Ja voisi vuorostaan hemmotella sinua!
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:49"]Tee työlistat. Molemmille kotitöitä. Tai pyydät häntä auttamaan sua kotihommissa. Lisäksi voit järjestää jotain yhteistä tekemistä, esim. ulkoilua, turistin leikkimistä kotiseudulla, kyläilyjä yms. Tuskin se selaa av:ta jos pakotat sen johonkin. :) Itse en ainakaan kehtaa istua av:n äärellä ja katsoa vierestä, kun toinen tekee kotitöitä...
[/quote] Fyysisesti pakottaminen tuntuu olevan ainoa vaihtoehto. Ollaan oltu "turisteina" omalla paikkakunnalla viimeksi kolme kk sitten, kun sain pakotettua tuon rouvan ulos syömään pikaisesti. Kotitöistä on olemassa excel taulukko työhuoneen ilmoitustaululla, mutta aika turha kampehan tuokin on.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:49"]Tee työlistat. Molemmille kotitöitä. Tai pyydät häntä auttamaan sua kotihommissa. Lisäksi voit järjestää jotain yhteistä tekemistä, esim. ulkoilua, turistin leikkimistä kotiseudulla, kyläilyjä yms. Tuskin se selaa av:ta jos pakotat sen johonkin. :) Itse en ainakaan kehtaa istua av:n äärellä ja katsoa vierestä, kun toinen tekee kotitöitä...
[/quote] Fyysisesti pakottaminen tuntuu olevan ainoa vaihtoehto. Ollaan oltu "turisteina" omalla paikkakunnalla viimeksi kolme kk sitten, kun sain pakotettua tuon rouvan ulos syömään pikaisesti. Kotitöistä on olemassa excel taulukko työhuoneen ilmoitustaululla, mutta aika turha kampehan tuokin on.
[/quote] -ap
Älä valita, pälli. Kotiorja ja seksilelu, siinä on ihan hyvä elämänkohtalo.
Sinähän olet kuin minä. Minä kyllä olen nainen.
Mitähän meistä tulisi yhdessä :D
Kyllä, elämä on juurikin tätä.
Ala harrastaa jotain mielenkiintoista.