Tätäkö tämä elämä nyt on?
Onko mun elämä nyt tässä?
Jos/kun luet tätä, ethän suutu!
Tilanne on siis tämä.
Olen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta työttömänä, vaimo osa-aikatyössä ja vain istuu kaiket päivät vain lukemassa av:ta ja kommentoimassa ääneen keskusteluja (silloin kun ei ole muualla töissä)
Teen kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoamiseen, pyykkien kautta tiskeihin. Vien jopa aamukahvit aina sänkyyn, sekä nikkaroin kaikkea pientä hänen poissa ollessaan.
Hän on kyllä muuten ystävällinen minua kohtaan ja ei koskaan pakota minua mihinkään, mutta tämä huushollihan räjähtäisi käsiin ellen tekisi kaikkea itse.
Olisi vielä paljon muutakin kerrottavaa, mutta en kehtaa avautua ennen kun jotain ehkä kiinnostaa ahdinkoni. Olen aivan loppu tähän jatkuvaan yksinäisyyden tunteeseen parisuhteessa!
Miten saisin aktivoitua rakastani?
Onko hän enää kiinnostunut minusta muuten, vai olenko pelkkä iltaisin käytettävä komea seksilelu ja kotiorja?
M30
Kommentit (48)
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 11:09"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:08"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 07:03"]Sanoisin tämän saman myös naiselle jos tilanne oisi toisinpäin:
Itsepä olet toisen totuttanut istumaan perseellään mitään tekemättä ja olemaan passattavana
[/quote] Ai että on ap oikeen totuttanut. Älkääpä eukot sitten kitiskö niistä laiskoista mihistänne, itsepä totutitte ;)
[/quote]
Niinhän mä sanoin. On sitten nainen tai mies joka tekee kaikki kotihommat ja vieläpä kantaa kahvit sänkyyn, itse on toisen siihen opettanut. Turha tulla kitisemään.
[/quote] No täytyy etsiä sitten sellainen foorumi, mistä löytyy itseäni älykkäämpiä ja neuvokkampia ihmisiä. Täältä niitä ei tunnu löytyvän kovinkaan monta. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:06"]
Onko mun elämä nyt tässä? Jos/kun luet tätä, ethän suutu! Tilanne on siis tämä. Olen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta työttömänä, vaimo osa-aikatyössä ja vain istuu kaiket päivät vain lukemassa av:ta ja kommentoimassa ääneen keskusteluja (silloin kun ei ole muualla töissä) Teen kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoamiseen, pyykkien kautta tiskeihin. Vien jopa aamukahvit aina sänkyyn, sekä nikkaroin kaikkea pientä hänen poissa ollessaan. Hän on kyllä muuten ystävällinen minua kohtaan ja ei koskaan pakota minua mihinkään, mutta tämä huushollihan räjähtäisi käsiin ellen tekisi kaikkea itse. Olisi vielä paljon muutakin kerrottavaa, mutta en kehtaa avautua ennen kun jotain ehkä kiinnostaa ahdinkoni. Olen aivan loppu tähän jatkuvaan yksinäisyyden tunteeseen parisuhteessa! Miten saisin aktivoitua rakastani? Onko hän enää kiinnostunut minusta muuten, vai olenko pelkkä iltaisin käytettävä komea seksilelu ja kotiorja? M30
[/quote]
Onhan sinulla sentään se Audi, jolla leuhkit toisessa ketjussa. Teette toisenne onnelliseksi, sinä ja Audisi.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:06"]
Onko mun elämä nyt tässä? Jos/kun luet tätä, ethän suutu! Tilanne on siis tämä. Olen tällä hetkellä olosuhteiden pakosta työttömänä, vaimo osa-aikatyössä ja vain istuu kaiket päivät vain lukemassa av:ta ja kommentoimassa ääneen keskusteluja (silloin kun ei ole muualla töissä) Teen kaikki kotityöt ruuanlaitosta siivoamiseen, pyykkien kautta tiskeihin. Vien jopa aamukahvit aina sänkyyn, sekä nikkaroin kaikkea pientä hänen poissa ollessaan. Hän on kyllä muuten ystävällinen minua kohtaan ja ei koskaan pakota minua mihinkään, mutta tämä huushollihan räjähtäisi käsiin ellen tekisi kaikkea itse. Olisi vielä paljon muutakin kerrottavaa, mutta en kehtaa avautua ennen kun jotain ehkä kiinnostaa ahdinkoni. Olen aivan loppu tähän jatkuvaan yksinäisyyden tunteeseen parisuhteessa! Miten saisin aktivoitua rakastani? Onko hän enää kiinnostunut minusta muuten, vai olenko pelkkä iltaisin käytettävä komea seksilelu ja kotiorja? M30
[/quote]
Onhan sinulla sentään se Audi, jolla leuhkit toisessa ketjussa. Teette toisenne onnelliseksi, sinä ja Audisi.
[/quote] No ei kyllä Audia löydy, eikä tuolla kymmenen vuotta vanhalla Avensiksella oikein leuhkimaan pääse. -ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 18:42"]Sinähän olet kuin minä. Minä kyllä olen nainen.
Mitähän meistä tulisi yhdessä :D
[/quote] Teistähän tulis täyteläinen pari :D
Oot vähän niin kun se nainen suhteessa
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:09"]
[/quote]
Joka ei välttämättä ole paha asia.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:09"]
[/quote]
Joka ei välttämättä ole paha asia.
[/quote]
Et tainnu alotusta lukee
Ei sitten muuta kuin työpaikka hakuseen ja sitten palkkaatte kodinhoitajan, kun ootte molemmat töissä.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:17"]Ei sitten muuta kuin työpaikka hakuseen ja sitten palkkaatte kodinhoitajan, kun ootte molemmat töissä.
[/quote] Kuten sanoin, joudun tällä hetkellä olemaan työtön olosuhteiden pakosta. Työpaikan saan heti halutessani, kunhan olosuhteet vuoden mittaan muuttuvat. Ei ihan duunaripalkoilla tässäkään maassa kodinhoitajaa palkata, vaikkei Suomessa asutakaan. Pelottaa vaan, että jatkuuko tilanne tällaisena kun taas syssymmällä aloitan työt.
Asetin tuohon loppuun pari kysymystä ja toivoisin niihin asiallisia vastauksia.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:17"]Ei sitten muuta kuin työpaikka hakuseen ja sitten palkkaatte kodinhoitajan, kun ootte molemmat töissä. [/quote] Kuten sanoin, joudun tällä hetkellä olemaan työtön olosuhteiden pakosta. Työpaikan saan heti halutessani, kunhan olosuhteet vuoden mittaan muuttuvat. Ei ihan duunaripalkoilla tässäkään maassa kodinhoitajaa palkata, vaikkei Suomessa asutakaan. Pelottaa vaan, että jatkuuko tilanne tällaisena kun taas syssymmällä aloitan työt. Asetin tuohon loppuun pari kysymystä ja toivoisin niihin asiallisia vastauksia. -Ap
[/quote]
No varmaan puhumalla. Ei ketään kuitenkaan voi pakottaa mihinkään ja ihmisiä on mahdoton muuttaa yhtään mihinkään, jos ei ole halua tehdä niitä muutoksia.
Siis minkä takia sä et voi muka mennä töihin?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:33"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:30"]
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:17"]Ei sitten muuta kuin työpaikka hakuseen ja sitten palkkaatte kodinhoitajan, kun ootte molemmat töissä. [/quote] Kuten sanoin, joudun tällä hetkellä olemaan työtön olosuhteiden pakosta. Työpaikan saan heti halutessani, kunhan olosuhteet vuoden mittaan muuttuvat. Ei ihan duunaripalkoilla tässäkään maassa kodinhoitajaa palkata, vaikkei Suomessa asutakaan. Pelottaa vaan, että jatkuuko tilanne tällaisena kun taas syssymmällä aloitan työt. Asetin tuohon loppuun pari kysymystä ja toivoisin niihin asiallisia vastauksia. -Ap
[/quote]
No varmaan puhumalla. Ei ketään kuitenkaan voi pakottaa mihinkään ja ihmisiä on mahdoton muuttaa yhtään mihinkään, jos ei ole halua tehdä niitä muutoksia.
[/quote] Onhan tässä yritetty puhua, puhua ja vielä kerran puhua ja jotain muutosta aina päiväksi pariksi tapahtuukin (ellei sitten ärsyynny kun otan asian taas esille), mutta sama jatkuu taas parin päivän kuluttua.
Kauanko olette olleet yhdessä? Onko vaimo aina ollut yhtä haluton osallistumaan kotitöihin vai onko tapahtunut jotain radikaaleja muutoksia ihan viime aikana? Tuollainen mieshän on ihan helmi, jos tekee kotitöitä pyytämättä, mutta kyllä vaimonkin kuuluu osallistua yhteiseen arkeen edes jollain tavoin. Onko vaimosi kenties masentunut?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:37"]Siis minkä takia sä et voi muka mennä töihin?
[/quote] Alallani on kesäkaudet hiljasempia ja ei ole vara matkustaa tuohon naapurimaahan pelkkien haastattelujen takia (pitää siis saada oman alan keikkaa, ennen kuin on vara matkustaa alanvaihtoa ajatellenkaan). En osaa vielä tämän maan kieltä kyllin hyvin työskennelläkseni oikeastaan missään.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:37"]
[/quote]
Ei se voi kertoa, koska muuten me kaikki tunnistettaisiin hänet, vaikkei asukaan Suomessa.
Onko teillä lapsia? Jos ei, niin suosittelen juoksemaan karkuun ja lujaa. Kyllä sinun kaltaiselle miehelle ottajia varmasti riittäis.
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:37"]Siis minkä takia sä et voi muka mennä töihin?
[/quote] Alallani on kesäkaudet hiljasempia ja ei ole vara matkustaa tuohon naapurimaahan pelkkien haastattelujen takia (pitää siis saada oman alan keikkaa, ennen kuin on vara matkustaa alanvaihtoa ajatellenkaan). En osaa vielä tämän maan kieltä kyllin hyvin työskennelläkseni oikeastaan missään.
[/quote]
Missä maassa te sit ootte?
[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:43"][quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 02:37"]
[/quote]
Ei se voi kertoa, koska muuten me kaikki tunnistettaisiin hänet, vaikkei asukaan Suomessa.
[/quote] Täh? Mitenniin?
Up