Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hienoa! Mies pihtaa mutta ilmeisesti unissaan panee jotakuta

Vierailija
23.07.2015 |

Äsken unissaan alkoi pussailla mua ja ehdotti kokeillaan MEKIN joskus jotain niistä jutuista..

Joka ilta saan pakit kun ukkoa niin väsyttää.. olenkin alkanut aktiiviseksi runkkariksi. Aiemmin vitutti kuin pientä oravaa olla puutteessa ja tiesin kyllä koko ajan että mies runkkaa kyllä vaikka minulta pihtaa.

Nyt ei harmita ollenkaan niin paljon. Tulevaisuudessa en edes tee aloitteita enää kun tiedän vastauksen jo valmiiksi, väsyttää niin.. Meillä useamman vuoden parisuhde takana ja asetelma ollut alusta asti sama, minä oon puutteessa ja mies runkkaa. Tänä kesänä ostin dildon ja kyllä sen kanssa useammin vehtaan kuin mieheni. Muutaman kerran viikkoon, miehen kanssa 1-3 kertaa kuukaudessa.

Olisi kiva tietää miten kauan oltaisiin ilman seksiä kokonaan jos en ehdottelisi sinnikkäästi joka ilta. Taidan kokeilla. Dildo vaan tehokäyttöön.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan nähdä seksiunia vieraiden miesten kanssa. Pitääkö ensin fantasioida semmosesta että unia tulee?

Ap

Vierailija
2/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa? Petä si

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*petä sitä

Vierailija
4/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sille on syynsä, miksi mies tai nainen pihtaa suhteessa vaikka kuitenkin runkkaa, eli seksuaalisia haluja ja tarpeita on.

Syynä voi olla epävarmuus itsestä ("olenkohan tarpeeksi hyvä panemaan? näytänkö tarpeeksi hyvältä tuon silmissä? saanko hänet tyydytettyä?") tai sitten se että oma kumppani ei kiihota. Myös muita syitä toki. Kannattaa selvittää ja kysyä mieheltä asiasta. Pahimmillaan elät suhteessa, jossa olet toiselle vain kaveri, ja joka haaveilee muista.

Vierailija
5/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli niin etten enää tuntenut vetoa kumppaniini. Runkkasin silti koko ajan ja fantasioin muista. Kun rupesin miettimään asiaa tarkemmin niin tajusin, että rakastan kumppaniani lähinnä ystävänä/veljenä, mutta en _seurustelu_kumppanina. Seksi hänen kanssaan oli vastenmielistä ja epäkiihottavaa. Erosimme ja päästin miehen menemään. Nyt hän on löytänyt uuden suhteen ja on onnellinen. Minun olis pitänyt kertoa tuntemuksistani aiemmin, niin olisi päässyt jatkamaan elämäänsä eikä roikkunut minussa turhaan. 

Vierailija
6/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä koko suhteemme ajan kysellyt onko siitä kyse. Mies kiistää jyrkästi tilanteen.
En ikinä pettäisi.
Ap

Vierailija
7/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olet miehen kanssa miksi?!

Vierailija
8/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai olen kysellyt missä vika, hän oli aivan nuori mies kun aloimme seurustella. Aluksi hänellä ei edes seissyt kanssani. Sanoi johtuvan stressaavasta elämäntilanteesta. Hän myös kertoi kuinka voisin olla naisellisempi hänen silmissään ja olen nyt useamman vuoden pukeutunut häntä varten naisellisemmin. Ei ole kyllä ollut yhtään hyötyä.

Väsymys kuulema vain. Ei muuta. Hän haluaa mua ja rakastaa mua, ei olisi tässä jollei haluaisi. Itsetuntoni on romahtanut. Hän ei myöskään ole ollut koskaan kovin kiinnostunut seurastani, ts voimme tehdä yhdessä jotain mikäli häntä kiinnostaa se itse tekeminen. Mikäli ei kiinnosta, hän jää kotiin ja minä menen yksin. Näistä tulee sellainen olo ettetn kaiken kaikkiaan ole kovin kiinnostava hänestä. Hän selittää että kyseessä on luonne-ero.

Vierailija
9/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsepä olet miehesi valinnut niin opi elämään  ongelmasi kanssa, jos meinaat parisuhdetta hänen kanssa jatkaa!

Vierailija
10/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut toiseen naiseen?

Vierailija
11/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 08:48"]Ihastunut toiseen naiseen?
[/quote]

Kysyn tätä häneltä niin usein että se on jopa ongelma. Rakastan miestäni tosi paljon. Meillä on niin samanlaiset arvot ja ajatukset. Jotenkin tuo yhdessäolo ei silti suju, en ymmärrä.
Mulle mies on maailman tärkein ihminen.
Ap

Vierailija
12/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttua. Mutta eikös suhteissa aina ole niin, että vaikka tämä on ehkä rumasti sanottu, toinen rakastaa aina ns enemmän ja toinen vähemmän. Tarkoitan, että toinen on enemmän romanttisesti rakastunut kumppaniin ja toinen enemmän kaverillisesti. Siitä tämä sen vähemmän rakastavan pihtaaminen ja jumittaminen taitaa johtua. Että on toisen kanssa kyllä rakkaudesta, mutta sisimmässään tietää (vaikkei itse ehkä tiedosta sitä) ettei se romanttisemmin rakastunut ole se elämänsä kumppani joten ei ole tarvetta haluta, ei ole tarvetta miellyttää. On itsestäänselvää, että se kaverillisesti rakastunut ei koe niin suurta intohimoa. Ja on onni, jos kaksi ihmistä rakastuu romanttisesti molemmat, silloin se seksikin sujuu ja molemmat haluaa toisiaan suunnilleen samalla lailla ja usein. Nämä kaveri/romanttinen pariskunnat taas tuskailee haluerojen kanssa ja aina toinen kärsii siitä enemmän.

Vierailija
13/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se jos ei lapsia ole! Tuo mitä mies tekee on seksuaalista ja henkistä väkivaltaa.

Vierailija
14/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa miehesi elää kaapissa? Unille nyt ei kannata olla mustasukkainen. 

Vierailija
15/15 |
23.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.07.2015 klo 09:00"]Jätä se jos ei lapsia ole! Tuo mitä mies tekee on seksuaalista ja henkistä väkivaltaa.
[/quote]

Jätä vaikka olisi lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kahdeksan