Onkohan se ryssittelijä toimittaja erotettu? Se joka twiittaili tavan venäläisten hävittämisestäkin.
Kommentit (32)
Haapalasta tulisi hyvä erikoistoimittaja Putinin hoviin. Sopisikin sinne kuin persun mulkku kokoomusnuoren kakkoseen.
Vierailija kirjoitti:
Haapalasta tulisi hyvä erikoistoimittaja Putinin hoviin. Sopisikin sinne kuin persun mulkku kokoomusnuoren kakkoseen.
Mutta eihän niin synny vaalivauvoja.
Vierailija kirjoitti:
Teidän vasemmistonuorten Tarja Halosen seuraksi sinne, eiks jeh?
Mutta eikös tämä juttu ole edennyt juurikin kuvatun kaltaisesti. Putleri vakuuttelee ettei mitään sotatoimia ole kehitteillä ja samaan aikaan siirtää joukkonsa rajalle, jotka tietävät hyökkäyskäskyn tulevan. Rehellistä toimintaa?
Että minä inhoan sanaa tavan. Se on tavallinen!
Mitä se twiittaili?
Itse olen tavan ihminen ja mietin aina kymmenen kertaa mitä kirjoitan.. luen uudelle ja uudelleen.
En ole sen kirjoituksista is tykännyt,mutta twiitit mennyt ohi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikös tämä juttu ole edennyt juurikin kuvatun kaltaisesti. Putleri vakuuttelee ettei mitään sotatoimia ole kehitteillä ja samaan aikaan siirtää joukkonsa rajalle, jotka tietävät hyökkäyskäskyn tulevan. Rehellistä toimintaa?
Kun vihapuhetta on tuotettu muiden saataville, tuolla ei ole mitään merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
Että minä inhoan sanaa tavan. Se on tavallinen!
En minäkään enään käytä tuota sanaa sitten kun kerta ei tykätä.
Hauskasti ensin uskalsi mut sitten tais lurahtaakin ja äkkiä poistelemaan omia uhoamisiaan.