Ei mennyt niin kuin Strömsössä. Huonoimmat iskuyrityksesi.
Listataan tähän ketjuun huonoimmat/noloimmat iskuyritykset.
Aloitan itse: Hurautin baari-illan jälkeen tukevassa humalassa toiselle puolelle kaupunkia ihastukseni alaovelle. Ovi oli lukossa, joten päätin yrittää sisään pihalla karjumalla. Ihastus asui korkeahkon kerrostalon ylemmissä kerroksissa, joten känninen mölinäni ei tuottanut toivottua tulosta. Odottelin aikani, kunnes postinjakaja-parka sattui paikalle ja ryykäsin samalla ovenavauksella sisään. Oikean oven taakse päästyäni jatkoin ovikellon rinkuttelulla ja postiluukusta huutelulla vaikka kuinka pitkään (olisi pitänyt tajuta, että ihastuksen täytyy olla hereillä, mutta ei halua päästää mua sisään). Lopulta ovi avautui, ihastus ei kai kehdannut antaa mun enää häiriköidä koko rappua. Pitkän jankkaamisen jälkeen minulle avautui taivaspaikka ihastukseni epämukavalla sohvalla. Aamun tullen heräsin maailman järkyttävimmässä morkkiksessa, kävin oksentelemassa ihastuksen vessassa ja hiivin pois huomattavasti vähemmin äänin kuin olin saapunut. Eipä kuulunut perästä kiitoksia mukavasta yöstä, ja tajusin itsekin olla enää ottamatta yhteyttä. Se tekniikka ei toiminut!
Ja olen siis nainen, tämä vielä selvyyden vuoksi...
Mulle on käyny vastaava rappukäytävässä öliseminen. Baarista lähdin vähän aikaisemmin kuin muu porukka, koska en vain enään jaksanut, menin kotiin ja rupesin nukkumaan. Sieltä joskus pilkun aikaan eräs ihailija oli päättänyt yllättää minut vierailulla. En herännyt (nukun aina sikeästi) kaveri oli soitellut summeria, päässyt jonkun mukana rappukäytävään, soitellut ovikelloa, huutanut postiluukusta hakannut ovea ja mesonnut muutenkin. Kuulemma loppujen lopuksi oli poliisi käynyt keräämässä hänet pois, kun naapureillani oli mennyt hermot. Oli kyllä makoista unet :D